شرکت توزیع برق شهرستان خبر داد:

برنامه خاموشی‌ اصفهان در هفته سوم شهریور ماه

برنامه احتمالی قطعی برق و جدول زمان بندی خاموشی در شهرستان اصفهان برای هفته جاری از ۱۳تا ۱۹مرداد ماه اعلام شد.

برنامه خاموشی‌ اصفهان در هفته سوم شهریور ماه

شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در سامانه سپام (سامانه پاسخگویی و اطلاع رسانی مشترکین) با پوزش از خاموشی های پیش آمده به دلیل پیشی گرفتن مصرف انرژی برق نسبت به تولید در سطح کشور، تاکید کرد که با صرفه جویی و مدیریت مصرف برق توسط مشترکین، هرچه زودتر مشکلات کنونی برطرف شود.

بنابر اعلام این شرکت، برنامه منتشر شده به صورت هفتگی و «احتمالی» است و خاموشی ها فقط در مواقعی که مصرف برق در کشور از تولید بیشتر شود، اعمال خواهد شد و در طول بازه زمانی اعلام شده امکان خاموشی وجود دارد و الزاما از ابتدا تا انتها نیست، اما اتمام خاموشی در انتهای بازه اعلام شده حتما رعایت می شود.

در صورتی که در ساعت اعلام شده در جدول، برق مشترکین قطع شود، دیگر نگران اعمال خاموشی ناشی از مدیریت اضطراری بار نباشید.

این شرکت به مشترکین خود در راستای پایداری در شرایط برق رسانی توصیه کرد: درجه کولرگازی خود را بر روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولر آبی تنظیم کنند، همچنین در ساعات اوج مصرف برق (۱۲ تا ۱۸) همزمان از لوازم پرمصرف برقی استفاده نکنند.

براین اساس شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با استفاده از نقشه، رمز رایانه و جدول زمان بندی خاموشی برای اطلاع مشترکین از برنامه زمانی اعمال مدیریت اضطراری بار (خاموشی) در محدوده شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان اقدام کرده است.

برای دریافت فایل زمان بندی خاموشی به سایت https://eservices.eepdc.ir/fonois/ مراجعه کنید.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها