رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

در سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، مردم ساحل‌نشین استان بوشهر با رژه شناورها در خلیج فارس اقتدار دریایی خود را برای صیانت از مرزهای دریایی به نمایش گذاشتند.

رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

در سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار رژه دریایی شناور‌ها در ساحل خلیج فارس دلوار زادگاه سردار بزرگ مبارزه با استعمار با شکوه خاصی برگزار شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در تنگستان با گرامیداشت سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار اظهار داشت: به‌پاس گرامیداشت یاد شهید رئیس‌علی دلواری رژه نمایش قدرت دریایی در خلیج فارس در محدوده ساحل دلوار تنگستان زادگاه این شهید والامقام با مشارکت شناورهای مردمی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی برگزار شد.

سردار رمضان زیراهی با اشاره به مشارکت بیش از 150 فروند شناور در رژه قدرت دریایی در روز ملی مبارزه با استعمار تصریح کرد: 30 شناور سنگین، 120 شناور سبک مردمی و تعدادی شناور بسیج دریایی و پایگاه شهید رئیس‌علی دلواری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در رژه یادشده قدرت دریایی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه هر سال به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: همان‌گونه که رئیس‌علی دلواری و یارانش شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آوردند اکنون فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس به زانو در آورده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از امنیت خلیج فارس با رصد و پایش شبانه‌روزی این نیرو خبر داد و اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران اکنون در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد.

زیراهی خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن دانست و تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه که شبانه‌روز تردد و تحرکات شناور دشمنان را در خلیج فارس رصد می‌کند اگر خطایی محاسباتی انجام دهند با آنان به‌شدت و با قدرت بالا برخورد می‌شود.

رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها