رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

اشتغال ۶۰۰ نفر در صنعت لاستیک‌ سازی اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۶۰۰ نفر در طرح توسعه و تولید لاستیک در استان اردبیل اشتغال پیدا کردند.

اشتغال ۶۰۰ نفر در صنعت لاستیک‌ سازی اردبیل

رامین صادقی اظهار کرد: با سرمایه‌ گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در این مجموعه شرایط خوبی برای تولید لاستیک سیمی سبک و نرم برای خودروهای سبک و سنگین به وجود آمده تا با تنوع تولید محصول و عرضه آن به بازار، استان اردبیل به قطب تولید رادیال در کشور تبدیل شود.

وی به راه‌ اندازی فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر در اواخر سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: هم اکنون این کارخانه یک سوم نیاز کشور را در حوزه لاستیک تأمین کرده و فرصت رقابت با سایر مجموعه‌های مشابه داخلی را فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه ۳۵ درصد لاستیک‌ های سنگین و نیمه سنگین کشور در اردبیل تولید می‌ شود، تصریح کرد: تولید کیفی این کارخانه به حدی بالاست که علاوه بر تأمین نیاز داخلی،‌ بخشی از محصولات به خارج از کشور صادر می‌شود.

صادقی تولید صنعتی لاستیک را از مبانی مؤثر در تحقق شعار سال و پشتیبانی بانک‌ های عامل توصیف کرد و افزود: با ۳۰ سال سابقه تولید در بخش لاستیک کارخانه آرتاویل تایر توانسته با برند مخصوص در سطح ملی و بین‌المللی خوب بدرخشد و در فاز دوم نیز ظرفیت تولید این کارخانه به ۲۵ هزار تن ارتقا یافته است.

وی استفاده از مهندسان مجرب و نیروی کار متخصص و فنی را در این مجموعه یادآور شد و اضافه کرد: با آزمایش و همچنین ارائه گارانتی برای محصولات آرتاویل تایر قطعا امکان رقابت این برند با سایر برندهای مشهور داخلی در تولید لاستیک مشهود و معروف است.

صادقی خاطر نشان کرد: در زمینه تولید لاستیک شرکت صنعتی آرتاویل تایر به عنوان بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی شمالغرب کشور با تولید انواع تایرهای وسائط نقلیه سبک و سنگین شامل تایرهای سواری، باری، اتوبوسی‌ و کشاورزی می‌ تواند سالانه ظرفیت ۵۶ هزار تنی خود را ارتقا داده و نیاز داخلی و خارجی را هم تأمین کند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها