دیدار رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با وزیر اطلاعات جهت تعامل و هماهنگی بیشتر

رییس و معاونان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، با وزیر اطلاعات و رییس شورای هماهنگی اطلاعات دیدار و پیرامون تعامل و هماهنگی بیشتر میان اعضای جامعه اطلاعاتی کشور گفت و گو کردند.

دیدار رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با وزیر اطلاعات جهت تعامل و هماهنگی بیشتر

حجت الاسلام علی عبداللهی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب به عنوان وزیر اطلاعات، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در آن حفاظت در جهت سالم سازی محیط قوه قضاییه به رییس جامعه اطلاعات کشور ارائه کرد.

عبداللهی در این دیدار ابراز امیدواری کرد که در دوره مسوولیت حجت الاسلام والمسلمین خطیب، تعامل و هماهنگی بیشتری بین اعضای جامعه اطلاعاتی کشور صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات و رییس شورای هماهنگی اطلاعات نیز اعلام کرد که وزارت اطلاعات برای کمک به پیشگیری و سالم سازی محیط قوه قضاییه، آمادگی دارد.

وی ارائه خدمت بهتر به اعضای شورای هماهنگی اطلاعات و هم افزایی در این شورا از اهداف مهم وزارت اطلاعات عنوان کرد و گفت: امید است که همکاری همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به ایجاد امنیت پایدار و مردم محور و ایران قوی منجر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب متولد سال ۱۳۴۰ است و حضور در درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب و آیات عظام فاضل لنکرانی، مکارم شیراز ی و مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهران ی، حضور و فعالیت در اطلاعات عملیات سپاه از سال ۱۳۵۹، فعالیت در وزارت اطلاعات با توجه به آشنایی با موضوعات اطلاعاتی و امنیتی، حضور در دفتر مقام معظم رهبری، ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و رییس حراست آستان قدس رضوی از جمله سوابق اجرایی، مدیریتی و فعالیت‌های وی است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها