فرمانده مرزبانی استان:

شناور حامل ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس بندر بوشهر توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور در خلیج‌فارس استان بوشهر حامل سوخت قاچاق خبر داد و گفت: از این شناور ۲۴ هزار لیتر سوخت کشف و ۴ متهم دستگیر شد.

شناور حامل ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس بندر بوشهر توقیف شد

سرهنگ یدالله شرفی با بیان اینکه نیروهای مرزبانی در تمام شبانه‌ روز برای شناسایی متخلفان در حوزه‌ های گوناگون، سواحل و مرزهای دریایی استان بوشهر را رصد و پایش می‌ کنند اظهار داشت: شناسایی قاچاقچیان در عرصه‌ های تخلف اقتصادی، حمل کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌ های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی از افزایش تجهیزات ناوگان مرزبانی استان خبر داد و بیان کرد: با افزایش این تجهیزات امکان حضور نیروهای مرزبانی در اعماق مختلف خلیج‌ فارس فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج‌ فارس محدوده استان بوشهر خبر داد و افزود: با رصد اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی مأموران مرزبانی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌ های خلیج‌ فارس بندر بوشهر توقیف شد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مرزبانی برای مقابله با قاچاقچیان در سواحل و مرزهای دریایی خلیج‌ فارس گفت: مرزبانان در راستای مقابله با قاچاق در مرزهای استان بوشهر با تمام توان مقابله و با مخلان نظم اقتصادی برخورد قاطعانه خواهد شد.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها