رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

ورود دستگاه قضایی به ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه‌ های مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: احکام قضایی برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه مازندران قاطع و به موقع اجرا می‌ شود.

ورود دستگاه قضایی به ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه‌ های مازندران

حجت الاسلام محمد صادق اکبری در بازدید از رودخانه دراسله و ساخت و ساز در این روستای توریستی ظهر امروز با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف بعضی از ادارات مرتبط در نظارت بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز گفت: رفع تصرف از بستر رودخانه نیاز به پیگیری مستمر مسئولان ذی ربط دارد زیرا بر اساس قانون، هرگونه تجاوز به حریم و بستر رودخانه جرم تلقی می‌ شود.

وی با اشاره به تصرف غیرقانونی حریم رودخانه توسط برخی سودجویان تاکید کرد: مسئولان اجرائی و همکاران قضائی باید به صورت جدی در این خصوص ورود پیدا کنند و نگذارند بعضی از افراد سود جو با دور زدن قانون اقدام به تجاوزبه حریم بیت المال کنند و زیبایی طبیعی را از بین ببرند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری کل مازندران، ساخت و ساز‌های غیر مجاز و ویلاسازی و همچنین ورود پساب فاضلاب ویلا‌ها به رودخانه را بسیار خطرناک دانست و گفت: تجربه وقوع بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیلاب در سال‌های گذشته برای همه باید درس عبرت، و از ساخت و ساز‌های غیر مجازدر حریم و بستر رودخانه پیشگیری شود.

اکبری تاکید کرد: شرکت آب منطقه‌ ای با همکاری دیگر ارگانهای مرتبط و همکاری شورای حفظ حقوق بیت المال این شهرستان‌ ها در این خصوص ورود پیدا کنند تا زمینه استفاده عموم مردم از این مناطق گردشگری و تفرجگاه فراهم شود.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها