نماینده خمینی‌شهر در مجلس از قوه قضائیه پرسید

مهدی هاشمی و حسین فریدون چند روز مرخصی رفته اند؟

نماینده خمینی‌شهر گفت که مردم از مسئولان سؤال می‌کنند که تاکنون حسین فریدون و مهدی هاشمی چند روز در زندان بوده و چند روز مرخصی گرفته‌اند و باید قوه قضاییه در این باره شفاف‌سازی‌های لازم را انجام دهد.

مهدی هاشمی و حسین فریدون چند روز مرخصی رفته اند؟

حجت‌الاسلام محمدعلی نقدعلی با اشاره به مرخصی نسبتاً طولانی مهدی هاشمی از زندان اوین اظهار داشت: هیچ توجیهی برای اینکه یک فرد در جامعه تافته جدابافته شود و قانون را تمکین کند وجود ندارد این در حالی است که شنیده‌ایم مهدی هاشمی در ماه‌های سال گذشته در مرخصی از زندان اوین به سر می‌برد و با وجود اینکه این مرخصی تمام شده اما خود را به زندان معرفی نکرد و این رفتار خلاف قانون وی رسانه‌ای شد که از رئیس قوه قضاییه می‌خواهیم دستور جدی قانونی با این زندانی را صادر کند و به دلیل اینکه روزهای زیادی را بدون مجوز از حضور در زندان استنکاف کرده را پرونده جدید قضایی برای تشکیل شده و اقدامات قانونی در این باره صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان سؤال می‌کنند که تاکنون حسین فریدون و مهدی هاشمی چند روز در زندان بوده و چند روز مرخصی گرفته‌اند و باید قوه قضاییه در این باره شفاف‌سازی‌های لازم را انجام دهد، خاطرنشان کرد: بعد از بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 باید گزارش آنها جهت تنویر افکار عمومی در صحن علنی مجلس قرائت شود.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حمید
    0

    این چرا در مورد افراد دیگری مانند میرعلی ، طبری سئوال نمی شود که مثلآ رحیمی و مرتضوی جلاد کهریزک از دوره محکومیت خود چند روز در زندان بوده اند .

  • علی
    0

    از مقام معظم رهبری جسارتا تقاضا می کنیم که تمامی مجرمین حکومتی و آقازاده های خائن را همانند منافقین به دیار باقی بفرستد تا قلب نازنین امام عصر عج مسرور و شادمان گردد. البته چند صباح دیگر خداوند قادر متعال همه را فراخوانی خواهد کرد.

  • فرشادآزاد
    0

    متاسفانه اکنون در زندانهای سراسر ایران تعدادبسیار زیادی ازافرادوجود دارندکه کمترازده میلیون مدیون هستنداین دین یابه شخص است یابه دولت درشهرمامسجدسلیمان شخصی بنام حمیدشهبازی درزندان بسرمیبرد که دارای فرزندی مبتلا به سرطان است وی اذعان داردیک موردسرقت انجام داده امابه ناحق سرقت دیگری راهم ماموران به اومنتسب کردندفقط برگه ای به اودادندجهت همان سرقتی که خود اذعان داشت که امضاکندظاهراخودمامورهاسرقت دوم رادربرگه امضاشده نوشته اندبدهی ایشان 8میلیون است سرقت نبایست انجام میداداما فرزندمبتلابه سرطان دارد18ماه است که بدون وقفه درزندان بسرمیبردآن وقت حسین فریدون ومهدی هاشمی هم درواقع اموال بیت المال رادرسطح بسیارکلان مورد دستبرقراردادندحالا چه اختلاس چه ارتشاو...وهمه ایام محکومیتشان هم درمرخصی هستندبرادرعزیزجناب اژه ای اگراین عزیزان گردن کلفت هستندومیلیارد میلیاردخوردندوالان توسط قانون نوازش میشوندراکه نمیشودکاری کرد صد یاهزاروشایدهم ده هزار ازاین گردن کلفتها هستند که اختلاسهای بسیارکلان انجام داده انداما درزندان نیستندوخودجناب هاشمی مدت اندکی که درزندان حضورداردهمه چندین سکه عیدی وپاداش به زندانیان پرداخت کرده است تبعیض درهمه جاوجود دارد

  • علی
    0

    بهتر نیست جواب دهید رخیمی معاون اول احمدی نژاد چقدر مرخصی رفت رحیم مشاعی و بقیه ان باند خودتان بعد با مرخصی بی گناهانی که در زندانهای کشور هستند قیاس کنید مشکل شماها مردم نیستند دلوای جناحی بین خودتان برسر منافع شخصی حزبی و گروهی و تاراج بی خودتان هست

  • علیرضا
    0

    مگه مهدی هاشمی و حسین فریدون زندانند؟ مگه داریم مگه میشیم؟

  • مهرداد سربندی
    0

    آخه این دیگه چه موضوع مهمیه که از نمایش نظر من وحشت دارید. بدبخت های سایت خبر فوری اینقدر شرافت فروش نباشید . نظر مرا نمایش بدهید مگه حسن رعیت و حمید بقایی مشایی واکبر طبری و شریفی و بابک زنجانی پسر خاله های شما هستند که بهتونبر میخوره کسی در موردشان چیزی بگه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها