انتصاب جدید در وزارت اطلاعات/ خطیب: با ناکارآمدی دستگاه‌ها و فساد و رانت در هر دستگاهی باید با قاطعیت برخورد کنیم

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در راستای حل مشکلات مردم، به دولت و دستگاه‌های مرتبط کمک خواهد کرد؛ به عنوان نمونه یکی از ظرفیت‌ها کمک به دستگاه‌های مسئول در زمینه انتقال دارو و واکسن کرونا می‌باشد.

انتصاب جدید در وزارت اطلاعات/ خطیب: با ناکارآمدی دستگاه‌ها و فساد و رانت در هر دستگاهی باید با قاطعیت برخورد کنیم

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در مراسم تودیع و معارفه‌ معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد وزارت اطلاعات گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه مبارزه با مفاسد و فسادستیزی جزو بیّنات و محکمات دستگاه اطلاعاتی است و با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات معظم‌له در مبارزه با فساد و رانت مربوط به هر دستگاهی که باشد با جدیت و قاطعیت عمل می‌کنیم.

وزیر اطلاعات شعارهای "عدالت محوری" و "فساد ستیزی" را از شعارهای اصلی دولت مردمی دانست که هر دو مربوط به معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد می باشد و اظهار امیدواری کرد همکاران گرامی معاونت مزبور در اجرایی نمودن این دو شعار مهم موفق شوند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب ضمن تأکید بر ضرورت مبارزه با فساد گفت: با ناکارآمدی دستگاه‌ها و فساد و رانت در هر دستگاهی باید با قاطعیت برخورد کنیم و اگر شامل وزارت، حراست، بازنشستگان، بیرونی‌ها و غیره شد، کوتاه نیاییم.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به معضل قاچاق کالا و ارز با عنوان یک مشکل فسادزا در کشور و اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص، نسبت به ضرورت برخورد جدی و قاطع با قاچاق کالا و ارز در همه حوزه‌ها تأکید و این کار را از اولویت‌های کاری آن معاونت برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای وزارت اطلاعات، این وزارت‌خانه، در راستای حل مشکلات مردم، به دولت و دستگاه‌های مرتبط کمک خواهد کرد. به عنوان نمونه یکی از ظرفیت‌ها کمک به دستگاه‌های مسئول در زمینه انتقال دارو و واکسن کرونا می‌باشد که مجدانه پیگیر آن هستیم.

وزیر اطلاعات در پایان با توجه به امید آفرین بودن بسیاری از اقدامات وزارت اطلاعات بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) به جامعه، تأکید کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • فرشادآزاد
    0

    وزیرمحترم اطلاعات ضمن تبریک انتصاب حضرتعالی وتحقق شعاردولت جدید درمبارزه واقعی بافسادبا کسب اجازه ازمحضرجنابعالی چندسوال دارم درکناراختلاسهای کلان وبی امان احتکارهای بسیاروسیع درکشورمادرحال صورت گرفتن است وزارت اطلاعات که ازظرفیت عظیم سربازان گمنام امام زمان {عج}برخورداراست توان رصدبرداشت میلیاردها تومان ثروت کشورتوسط مافیای قدرت رادارد؟درواگذاری شرکتهای بزرگ ومادرتخلفهای بسیاربزرگی انجام میشودوبجای اینکه ازیک کارخانه بزرگ چندین خانواده بتوانندامرارمعاش کنندفلان شخص که دارای نفوذعمیق درهییت حاکمه میباشدکل ثروت رابرای خودش وزندگی لاکچری فرزندان واقوامش برمیداردعده ای بسیارمعدودهستندکمترازده نفرنبض کل بازار ارز رادردست دارندوحجم دارایی ارزی ایشان ازارزموجود دربانک مرکزی بسیاربیشتراست ومیلیاردهادلار انباشته دارندوهرزمان که بخواهندبازارارز رابرای مردم عادی که نیاز درمانی دارندبه شدت گران میکننددرمورد خودرو تعدادزیادی انباردرسراسر کشوروجود داردکه گنجایش بیش ازپنجاه هزار خودرو رادارند ودرنقاط بیابانی دور ازدیدهم هستندمملو ازخودرواحتکاری هستند زیر زمینی های غیرقابل شمارشی وجود داردکه پرازداروهای حیاتی وکمیاب هستندودروضعیتی بسیار غیربهداشتی نگهداری میشوندوداروهای کمیاب وگران به صدها برابرقیمت توسط چندنفربه مردم عرضه میشودوچندین مورد دیگر وزارت اطلاعات بسیارقدرتمندما که دردنیا مقام چهارم راداردچگونه این موارد راپیگیری نمیکند وهمانطورکه دراطلاعیه هاذکرمیکند به فلان گروه ضدانقلاب ضربه وارد شد به این محتکران مفسدان اختلاسگران ضربه اساسی واردنمیکند؟وآیا انتساب به افرادسیاسی وبانفوذمصونیت برایشان ایجادمی کند که ازبرخورددرامان هستند؟

  • فرزند پاک ایران آریایی
    0

    یکی نیست به جناب خطیب و اطافیان محترمش بگه خودتونو خسته نکنید هرکس قبل شما هم امومد دقیقا همین حرفهای شمارا البته محکمتر مطرح کرد ولی خوشبختانه فقط در حد حرافی ماند و عملی که دلخوش کننده باشه نداشتند اون 42 سال که باید برخورد جدی میکردید و میکردند که همش مصلحت اندیشی و اغماض کردید بعد 42 سال دزدی و اختلاس فکر میکنید دیگه چیزی مانده که بخواهید برخورد کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • م
    0

    مخبرین مفسد نفوذی منافق که ظاهرالصلاح هم به نظر می‌رسند باید در اسرع وقت از وزارت اطلاعات پاکسازی شوند. مخصوصا مخبرینی که پست مدیریت فنی و مهندسی را یدک می‌کشند. در حال حاضر به دلیل افراد ناشایست قبلی در مقام های ریاست حمهوری، وزارت اطلاعات، یک کلونی از افراد فاسد را در خود جای داده است. جاسوسان، منافقان، غارتگران، بزه کاران و ... وزارت اطلاعات را صحنه تاخت و تاز خود قرار داده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها