رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد:

پرستار قلابی در یاسوج به دام پلیس افتاد/ تزریق ژل و آسیب به صورت دختران

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فرد کلاهبردار با جعل عنوان در یاسوج خبر داد.

پرستار قلابی در یاسوج به دام پلیس افتاد/ تزریق ژل و آسیب به صورت دختران

سرهنگ سعید بالش زر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری در شهر یاسوج توسط فردی تحت عنوان پرستار که با تزریق ژل لب و بوتاکس از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بالش زر خاطرنشان کرد: یک نفر کلاهبردار که خود را پرستار بیمارستان معرفی و زنان و دختران را شناسایی و با تزریق ژل به صورت و لب «بوتاکس» باعث صدماتی به زیبایی صورت و لب‌های آنها می شده و از هر کدام مبالغی دریافت کرده است، مورد پیگرد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکیان و حساب‌های مختلف بانکی توانستند ردپای کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند.

بالش زر افزود: با هماهنگی قضائی و اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

بالش زر گفت: متهم در بازجویی اولیه خود را پرستار معرفی کرده که مطب شخصی داشته و کارش تزریق ژل لب و بوتاکس است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست به هشدارهای لازم در خصوص عدم مراجعه به مکان‌های فاقد مجوز توجه داشته و به علت مشکلات اقتصادی به جهت پرداخت هزینه کمتر به محل‌های فاقد مجوز قانونی مراجعه نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها