محاکمه ۳ برادر به اتهام قتل

جلسه محاکمه 3 برادر که در یکی از بوستان‌های پایتخت جوانی را به قتل رسانده‌اند بزودی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار خواهد شد.

محاکمه ۳ برادر به اتهام قتل

رسیدگی به این پرونده از خرداد سال جاری با گزارش یک درگیری در بوستان گلستان به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر آغاز شد.

پس از آن مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان 3 برادر با پسر ۲۴ ساله‌ای به‌نام شهرام رخ داده و پسر جوان هم به سبب شدت خونریزی به بیمارستان منتقل شده است. یک روز بعد از این حادثه شهرام در بیمارستان فوت کرد و تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و مأموران پلیس ردیابی و بازداشت 3 برادر را در دستور کار قرار دادند و در نهایت هر 3 نفر در حالی که در خانه خواهرشان مخفی شده بودند از سوی پلیس بازداشت شدند اما آنها منکر قتل شدند.

با این حال پسر جوانی که شاهد قتل بود، گفت: من دیدم که این سه برادر با چاقو شهرام را زدند چون از قبل با هم اختلاف داشتند.

به دنبال اظهارات این شاهد، یکی از متهمان پرونده به درگیری با مقتول اعتراف کرد و گفت: آن روز یکی از دوستانم برای انجام کاری به دنبالم آمد و به اتفاق به پارک رفتیم که شهرام را دیدیم. او مشروب خورده بود تا ما را دید به سمت‌مان آمد و چاقو را روی گردنم گذاشت. چون متوجه شدم که مست است تصمیم گرفتم با او درگیر نشوم اما دقایقی بعد دیدم او دست‌بردار نیست و به ناچار با او درگیر شدم. همان موقع دو برادر دیگرم رسیدند و درگیری بالا گرفت اما من ضربه‌ای به شهرام نزدم.

متهم دیگر پرونده نیز گفت: اختلاف من و برادرهایم با شهرام از یک سال قبل شروع شد. من ماشینی را فروخته بودم اما چون هنوز پولش را کامل نگرفته بودم ماشین پیش من امانت مانده بود، یک روز آن را به برادر کوچکم دادم او هم با شهرام سوار خودرو شده بود که به خاطر شوخی نابجای شهرام آنها تصادف کردند و خودرو خسارت زیادی دید. وقتی از شهرام خواستیم تا خسارت ماشین را بدهد قبول نکرد، بارها در اینستاگرام برای ما کری خوانی می‌کرد و پیام‌های توهین‌آمیز می‌گذاشت. روز حادثه هم وقتی دیدم که برادرم را کتک می‌زند دیگر نتوانستم تحمل کنم و وارد دعوا شدم.

اما متهم دیگر پرونده مدعی شد در آن درگیری نقشی نداشته است. این در حالی بود که تحقیقات مأموران نشان می‌داد این درگیری میان هر 3 برادر و مقتول بوده است.

در این میان خانواده مقتول هم خواهان قصاص متهمان شدند و به این ترتیب برای 3 متهم پرونده کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

منبع: ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها