مرکز رسانه قوه قضاییه: رضوی در زندان است؛ فریدون هم در مرخصی درمانی به سر می‌ برد

دادستانی اعلام کرد: هادی رضوی قبل از انتشار خبر مرخصی اش در زندان به سر می‌برد. مرخصی قبلی او به دلیل قانونی رد مال بوده است که بخش قابل توجهی از رد مال نیز در همین مرخصی انجام شده است.

مرکز رسانه قوه قضاییه: رضوی در زندان است؛ فریدون هم در مرخصی درمانی به سر می‌ برد

در پی انتشار اخباری در فضای مجازی در مورد مرخصی دو تن از محکومین اقتصادی دادستانی تهران کسب اعلام کرد: هادی رضوی قبل از انتشار خبر مرخصی اش، در زندان به سر می برد و‌ شایعه خارج از زندان بودن وی صحت ندارد ، مرخصی قبلی وی نیز به دلیل قانونی لزوم رد مال بوده است.

بر اساس این گزارش هادی رضوی در مدتی که پیشتر در مرخصی به سر میبرد بخش قابل توجهی از رد مال را انجام داده است.

حسب اطلاع از دادستانی تهران حسین فریدون هم در مرخصی استعجلالی و درمانی به سر میبرد و با توجه به تجویز پزشکی قانونی وی تحت درمان و مداوا قرار دارد لذا مقرر شده که پس از اقدامات درمانی به زندان جهت ادامه تحمل حبس عودت داده شود.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ایرانی
    0

    بنده خدا چه درد بی درمونی داره که فقط آب و هوای پاکیزه ، دلارهای انباشته ، سفرهای خارجه درمونشه .

  • کاربر ناشناس
    0

    یک کلاغ وصدکلاغه

  • متحیر
    0

    لابد پزشک توصیه کننده هم دکتر نمکی یا شاگرداش بودند......

  • دفعتی
    0

    فریدون برای چله نشینی زندان است.

  • دبهل
    0

    مردم را بازی ندهید پول برگردانید اگر راست میگویید.یا این هم سریال است

  • روح اله
    0

    خود هادی رضوی رو که خیلی ها نمی شناسند... چرا نمی نویسید داماد کیه؟؟ چیزی که ذهن من رو درگیر کرده اینه که اینها و خانواده هاشون دارن مثل چی مملکت رو میخورن و حتی سیستم گوارششون آخ نمیگه بعد که تک و توک بصورت نمادین میرن زندان، راه به راه با نظر پزشک قانونی بیرون و تحت درمان هستن....

  • ع
    0

    انشا اله بعد از این که ما مردیم وما را خاک کردند مرخصی ایشان هم تمام میشود وبه زندان می روند نشستند وبا حسن روحانی‌ به ریش ملت ایران می خندند.

  • سید حسن
    0

    زندگی دنیوی که عمر انسان بالای ۸۰ به ندرت میرسد وکیفیت زندگی با وجود بیماریهای مختلف که لحظه به لحظه انسان را تهدید میکند ،دست اندازی به اموال مردم برای چه ؟ توسل به هر رانت ،دروغ برای گرفتن یک پست ،برای چیست؟ آخرش هم یا حبس است ،یا تبعید ،یا فرار و نهایتا قبرستان .

    نظرات شما -
    • احسان
      0

      علتش حماقت است ،عزیزم

  • داودی
    0

    چقدر جالب است دزد و اختلاسگر را دستگیر میکنند مجازات انان فقط و فقط رد مال است اگر در روی کره زمین چنین قوانینی پیدا کردید لطفا اعلام کنید وقتی مردان کهنسال میگویند خانه از پای بست ویران است بی جهت نگفتند ! پرونده عده زیادی از این مسئولین در قوه قضائیه دارد خاک میخورد ولی متاسفانه به انان شغلهای وزارتی و مدیر کلی میدهند خدایا در این مملکت چه خبر است ؟ ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها