رابرت مالی: نشست‌هایم با نمایندگان کشورهای اروپایی در مورد آینده مذاکرات برجام «سازنده» بود

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از نشست‌های «سازنده» خود با نمایندگان اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی درباره احیای توافق هسته‌ای با ایران موسوم به برجام خبر داده است.

رابرت مالی: نشست‌هایم با نمایندگان کشورهای اروپایی در مورد آینده مذاکرات برجام «سازنده» بود

رابرت مالی در راستای مذاکره درباره احیای برجام ابتدا به مسکو و سپس پاریس سفر کرده است.

وی در توییتی نوشته است، مجموعه‌ای از نشست‌های سازنده را در پاریس با همکاران اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی در مورد آینده مذاکرات برجام و اهمیت بازگشت سریع به اجرای متقابل به پایان رساندیم.

رابرت مالی در راستای مذاکره درباره احیای برجام ابتدا به مسکو و سپس پاریس سفر کرده است.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همچنین روز پنجشنبه با سرگئی ریابکوف٬ معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره مذاکرات احیای برجام گفت‌وگو کرده بود. او گفت‌وگوهای خود را با معاون وزیر امور خارجه روسیه «مثبت و سازنده» توصیف کرد.

سفر رابرت مالی به مسکو و پاریس در حالی انجام شده است که مذاکرات احیای برجام در وین پایتخت اتریش به درخواست ایران در اواخر خردادماه سال جاری متوقف شده است.

این در حالی است که آمریکا و سه کشور اروپایی حاضر در برجام از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران طی این مدت ابراز نگرانی کرده‌اند. انها از ایران خواسته تا هرچه سریعتر این مذاکرات را از سربگیرد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش اخیر خود اعلام کرد که ایران به طور جدی فعالیت های بازرسان این نهاد سازمان ملل را تضعیف کرده است.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • دنیای آزاد
    0

    ایران تا زمانیکه منافعش تامین نشود محالست که بتوانید تسلیمش کنید .تجربه تاریخی سایر دولتها درسطح کره زمین برای کشورما سبب شده که ما بطورجد وبه هرقیمتی شده ازمنافع ایران دفاع کنیم سیاست چماق وهویج دربرابر ایران مرورزمان شده ومردم بهایی برای آن قائل نخواهند شد .سرنوشت خیلی ازکشورها که با وعده های توخالی آنها را بخاک سیاه نشان دهید برای ملت ما یک تجربه است .هیچ کشوری را دردنیا سراغ ندارم که سیاستهای استعماری بعضی کشورها دردنیا توانسته باشد آنها را یک قدم بجلو برده باشدبلکه حاصلش جز بدبختی آنها چیز دیگری را درپی نداشته است .جامعه بین المللی باید برای اندک کشورهای اضافه خواه چاره ایی بیاندیشدوالا دیری نخواهد پایید که ازاین نحوه اداره کردن با تبعیضات ناروا بستوه آید برجامی که سالهاست ایران را سرگرم خود کرده خود گویای تبعیض های ناروا درتوسعه وپیشرفت کشور ما شده است .شماها که ادعا میکنید باید به رنج بشریت خاتمه داد وبه یک سطح معقولی رسید .مواضع وعملکرد شماها که برخلاف سیاستهای جهانی پیش میرود .پس هیچکس نخاراند پشت من بجز انگشتان دست من -حال که سیاست های بد شماها دنیا را بسمت بی اعتمادی ملتها سوق میدهد چاره ایی جز این نیست که خودمان درکارزار پیشرفت با تمام زحمات هایش قراردهیم وتنگناهای موجود را با دستان خودمان برطرف کنیم .خبر فوری جرات داری این مطلب را منعکس کن ببینم واقعا رسانه ایی آزاد هستید یا نه

  • ناشناس
    0

    همیشه سیاست و تصمیات ایران وحدت بخش بوده است!

  • م
    0

    اگر چه همیشه بدنبال هر سختی و دشواری ارامش است امیدواریم با بررسی و بکارگیری ظرفیت های موجود در سیاست خارجی با انتخاب تیم مذاکره کننده در روند مذاکرات برجامی در صدد خروج از تحریمهای موجود بیرون اییم و از این گاو شیرده امریکا بتوانیم شیر انرا بدوشیم برای ما کار سخت است اما. با شرایط حاضر در جهان امروز این امکانپذیر است دیدگاه منافع محور می تواند کمک به این امر بنماید

  • شبنم
    0

    جناب مالی حسن نیت شما برای ما ثابت شده.. الان یکسری مغز فندقی بیسواد چرت میگن و حرف یاوه میزنند

  • رضا
    0

    یادش بخیر ۵سال و۶سال پیش، چقدر خانم های (موگرینی و کاترین اشتون)،که رابط های برجام بودند هی آمدندورفتند و لبخند زدند و عکس نیمرخ وتمام رخ باظریف وروحانی گرفتند و چقدرچک وچانه زدند و چقدر اطمینان وامیدبه آینده درخشان این همکاری دادند....اما یکهو در پایان سال ۹۶ زپلششششششک!!! پدرخوانده قلچماق این دوزن(ترامپ) یکهو همه مجلس خاطرخواهی رو ریخت وسط کوچه!! الآن هم ما به حسن نیت ولبخند ولطافت وصدق و صفای این مردک واون زنک مجهول الحال دوباره پی فرستاده، اطمینان اصلاح طلبی داریم!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها