رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه اعلام کرد:

آمادگی سپاه پاسداران در تزریق شبانه روزی واکسن در کشور

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه با اشاره به آمادگی سپاه پاسداران در تزریق شبانه روزی واکسن در کشور گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پاسداران در اختیار کادر درمان به منظور انجام فرآیند واکسیناسیون قرار گرفته است.

آمادگی سپاه پاسداران در تزریق شبانه روزی واکسن در کشور

سردار علی حسین رعیتی‌فرد در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون در مسجد سرخ‌بنده و بانک صادرات رشت، در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی کنترل شیوع کرونا در کشور است، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزهای اولیه کرونا در کشور آغاز و تاکنون و با هدف کنترل این ویروس در حال اجرا است.

وی با اشاره به آمادگی سپاه پاسداران در تزریق شبانه روزی واکسن در کشور گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پاسداران در اختیار کادر درمان به منظور انجام فرآیند واکسیناسیون قرار گرفته و سپاه این آمادگی را دارد در صورت تامین واکسن شبانه‌روزی فرآیند واکسیناسیون را انجام دهد.

نماینده رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با ابراز امیدواری از تسریع روند واکسیناسیون در کشور بیان کرد: با قول وزیر بهداشت امیدواریم تا آبان بیش از ۱۰۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور شود که در صورت تحقق این امر روند واکسیناسیون در کشور با سرعت انجام گرفته و مردم واکسینه می‌شوند.

رعیتی فرد، طرح شهید سلیمانی در غالب کمک‌های مومنانه، غربالگری و پیش‌گیری اجرا و اکنون نوبت به واکسیناسیون رسیده و این امر در کشور به بهترین نحو در حال انجام است.

وی روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان را خوب دانست و تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته کمبود واکسن در گیلان وجود دارد که این امر منجر به کندی روند واکسیناسیون در گیلان شده است لذا بسیار امیدوارم وزارت بهداشت واکسن کافی به گیلان اختصاص دهد.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه، همچنین در حاشیه بازدید از بیمارستان کرونایی رازی رشت، با بیان اینکه در روزهای کرونایی بسیج و سپاه در کنار کادر درمان به کنترل این ویروس کمک کرده است، اظهار کرد: برای مقابله با کرونا بسیج و کادر درمان با کار جهادی در تمامی بیمارستان‌ها حضور دارند تا بتوانند حیات دوباره‌ای به مردم هدیه کنند.

وی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی، بسیجی و سپاه پاسداران در کنترل موج‌های بی‌شمار کرونا در کشور افزود: در طی این مدت شاهد جلوه بسیار زیبایی از کار خدا پسندانه در کشور بودیم چرا این بیماری تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

رعیتی فرد، با ابراز خرسندی از روند واکسیناسیون در کشور گفت: طرح شهید سلیمانی با جدیت در کشور در حال انجام بوده و بسیار امیدوارم با ادامه داشتن این روند فرآیند واکسیناسیون در کشور تکمیل و به بهترین نحو اجرایی شود.

وی پیک پنجم کرونا را سنگین‌تر از پیک‌های قبلی دانست و بیان کرد: با آغاز شیوع دلتا ویروس کرونا در کشور روزانه بر تعداد بیماران افزوده می‌شد و در این هنگام بود که با دستور مقام معظم رهبری بار دیگر گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه پای‌کار آمده و به کنترل نسبی موج پنجم کمک کردند.

آمادگی تزریق روزانه ۷۰ هزار واکسن توسط سپاه قدس گیلان

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه کادر درمان در گیلان یادآور مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: کادر درمان در روزهای کرونایی با مجاهدت‌های خود از خانواده و سلامتی خود گذشته و به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌کنند و حتی در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سپاه قدس گیلان در این استان در حال انجام بوده و روند واکسیناسیون به بهترین نحو در این استان در حال اجرا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش گروه‌های جهادی و بسیج را در روند واکسیناسیون در گیلان موثر دانست و افزود: با تلاش‌های پیگیری شده سپاه قدس گیلان پایگاه‌های واکسیناسیون را تشکیل و سپاه گیلان این آمادگی را دارد که روزانه ۷۰ هزار واکسن را به مردم تزریق کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایرانی
    0

    هر چیزی حساب وکتابی داره نظامی ها رو چه به پزشکی وواکسن

  • ایرانی بدبخت
    0

    این واکسن های زیادی که داره وارد میشه و معلوم نیست در کجای چین ساخته میشه و از فرودگاه تهران مستقیما به مراکز تزریق میره. حالا فرض کنید توسط یک صهیونیست در چین ساخته بشه و همه مردم ایران را دچار مشکل کنه

    نظرات شما -
    • .
      0

      شما،واکسن نزن،مردحسابی فقط واکسن سینوفارم درچین نزدیک به یک میلیارد دز به مردم این کشور تزریق شده،سازمان جهانی بهداشت ووزارت بهداشت ایران تاییدش کرده،مردم هنوز هم از بی عرضگی وخیانت حسن کلید دارن پرپر میشن، اونوقت شما میگی چه وچه،

  • نسل سوخته
    0

    چرا زمان روحانی خبری نبود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها