انتقاد یک اصلاح طلب از بیانیه رمانتیک خاتمی درباره افغانستان

یک تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب به بیانیه رئیس جمهور اسبق کشورمان درباره افغانستان انتقاد کرد و آنرا دغدغه یک کنشگر رمانتیکِ رها از هفت دولت دانست.

انتقاد یک اصلاح طلب از بیانیه رمانتیک خاتمی درباره افغانستان

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود در مطلبی با عنوان «خاتمی و بیانیه‌اش!» نوشت:

سید محمد خاتمی بیانیه‌ای در بارۀ بحران افغانستان صادر کرده است که معنای آن این است:
امارت اسلامی طالبان در 25 سال پیش فاجعه بود. اقدام آمریکا در سرنگونی آنان به کمک نیروهای مستقر در درۀ پنجشیر نیز همانقدر فاجعه بود. حالا هم سرنگونی دولت تحت حمایت آمریکا در آن کشور فاجعه است. ظهور دوبارۀ طالبان هم فاجعه‌ای بزرگتر است.
واقعیت این است که من به آقای خاتمی از صمیم قلب احترام می‌گذارم، اما این نوع بیانیه‌ها واقعاً در شأن یک رئیس جمهور سابق است که انتظار می‌رود درکی عینی و بدون ابهام از معضلات داشته باشد یا از یک کنشگر رمانتیکِ رها از هفت دولت که علایق و آرزوهای شخصی خود را بیان می‌کند؟
به نظرم اگر آقای خاتمی می‌خواهد اعتبار اجتماعی خود را احیاء کند، در درجۀ نخست لازم است از دایرۀ برخی مشاوران خود خارج شود.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • متحیر
    0

    این آقا بعد از حسن روحانی عافیت طلب ترین رییس جمهور ایران است به همان نشان که حرفهای زیبا میزنند و خود و خانواده شان به فکر رفاه و اسایش خود هستند اگر راست میگویی اقا عماد پسرتان را از غرب بیاورید برود پنجشیر جلو فاجعه را بگیرد......

  • هامون
    1

    خاتمی دو اشتباه بزرگ انجام داد اول ؛ در چهار سال دوم خود نمیبایست کاندید میشد دوم ؛ روحانی را نباید به مردم پیشنهاد میکرد و از وی حمایت مطلق میکرد همه ما اشتباه میکنیم اما یک اشتباه شاید چندنفر را شاید فقط خودمان را ، اما اشتباه یک رئیس‌جمهور یک کشور را نابود میکند سلامت باشید هموطنان

  • همت
    0

    با سلام اینو نگو داداش آقاعماد نگو بره پنجشیر آخه تفلکی لک برمیداره مامانیه پسر بابا سی احمد پس کی با پول بیت المال لاکچری مثل کرم تو خارج از کشور لول بخوره و تو سواحل مثل دخترا کرم ضد آفتاب بزنه

  • کاربر ناشناس
    1

    اصلاح‌طلبان مردند کسی باقی نمانده است

  • گچساران
    0

    عشق است دکترخاتمی

  • گچساران
    0

    عشق است دکترخاتمی

  • علی
    1

    تاج زاده کجایی که خاتمی بیانیه داده !! آب دستته بنداز برو اسلحه بگیر تا فرماندهی لشکر اصلاح طلبان را در افغانستان به دست بگیری! داداش برو که خیلی به شما نیاز دارند! اونجا رفتی از آمریکایی ها خواهش کن توافغانستان بموننداگرقبول نکردند برو هواپیمایشان را پنچر کن !

  • خخخ
    1

    استاد‌‌و‌دکتر،دوپهلو‌ سخن‌گفتن‌و‌عوام‌فریبی‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها