رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

جمع‌آوری ۵۰۰۰ معتاد متجاهر و کشف ۲ تن مخدر در تهران

رئیس پلیس پایتخت از کشف دو تن مواد مخدر در سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

جمع‌آوری ۵۰۰۰ معتاد متجاهر و کشف ۲ تن مخدر در تهران

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در این مرحله از اجرای طرح ظفر، دو تن و چهارکیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: چهار باند بزرگ و بین المللی شناسایی و متلاشی شده که دو باند از آنها از اتباع بودند؛ همچنین در این طرح ۵٨ دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف و ٨٠ نفر دستگیر و سه قبضه سلاح و ٢٣۵ قشنگ جنگی از آنها کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان در دستور کار پلیس قرار دارد از دستگیری چهار هزار و ۴٧٠ نفر خبرداد و گفت: ۶٣٣ قلم آلات و ادوات مرتبط با مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: بالغ بر ۵۰۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ یا فروش مواد مخدر کرده، برخورد می کند اظهار داشت: در این راستا ۵٢ صفحه شناسایی و ٣۴ نفر گرداننده، دستگیر شدند؛ همچنین ٢٣ نفر از رابطان این افراد دستگیر شده و مواد مخدر قابل توجهی نیز از این افراد کشف شد که بیشتر آن از نوع ماده مخدر« گل» است.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: مبارزه جدی و قاطع با مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی بوده و با اشراف اطلاعاتی و تسلط بر باندهای مواد مخدر نتایج خوبی حاصل شده است.

۴۷۲۳۱

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    ببریددربیابان. موادهارابریزیددوروبرمعتادهاوآتش بزنیدتاجامعه پاکسازی شود. شصت درصدناآرامیوطلاق براثرهمین معتادهاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها