ستاد ملی مقابله با کرونا و پلیس حرفهای متفاوتی می‌زنند

محدودیت های تردد شبانه لغو شد؟

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لغو محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند، خبر داد. اما پلیس می‌گوید هنوز ابلاغیه‌ای ندارد!

محدودیت های تردد شبانه لغو شد؟

دکتر علیرضا رئیسی گفت: هر محدودیتی که ایجاد می‌شود برای حفظ سلامتی مردم است و اگر منع تردد شبانه ایجاد شده بود برای این بود که دورهمی‌ها و به دنبال آن انتشار بیماری صورت نگیرد. الان با توجه به بحث مهم واکسیناسیون و سرعت آن و راه اندازی مراکز شبانه روزی، ممنوعیت تردد برداشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم ممنوعیت به معنای آزاد شدن مهمانی‌ها و شب نشینی نیست، اظهار کرد: ممنوعیت شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند، برداشتیم ولی خواهش می‌کنم مردم شب‌ها در خیابان بیرون نروند و تنها برای تزریق واکسن بیرون بروند.

او ادامه داد: فکر نکنیم با تزریق واکسن کاملا ایمن شده‌ایم و می‌توانیم ماسک نزنیم و مهمانی برویم.

رئیسی تاکید کرد: خواهش میکنم افرادی که برای واکسیناسیون مراجعه نکردند بویژه افراد بالای ۶۵ سال حتما مراجعه کنند. ۱۲ درصد افراد بالای ۶۵ سال واکسن نزدند و ۷۴ درصد مرگ و میر فعلی کرونا در افراد ۶۵ سال به بالا برای همین ۱۲ درصد است که واکسن نزدند.

وی گفت: حتی همکاران ما آمادگی دارند برای کسانی که معلولیت دارند و یا نمی‌توانند از منزل خارج شوند، مراجعه کنند و واکسن آنها را تزریق کنند.

در همین حال سرهنگ عین الله جهانی معاون پلیس راهور کشور در گفتگو با خبر فوری می‌گوید: برداشته شدن محدودیت شبانه هنوز از طریق وزارت کشور به ناجا و راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است؛ به محض وصول اطلاع رسانی می‌شود

اظهارات سخنگوی ستاد ملی کرونا درباره لغو محدودیت های تردد شبانه را در ادامه ببینید.

70

حجم ویدیو: 4.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    سود محدودیت های شبانه فقط برای دولت بود وگرنه تردد شبانه نسبت به روز بسیار کمتر است .

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    اینهم یک اخاذی بود که دولت و حکومت برای پر کردن خرانه و کسری بودجه و کثافت کاری و دزدی های خود علم کرده بودند وگرنه فکر سلامت و جان مردم نبودند. چون برای حفظ جان مردم راه های بهتر و سادتر زیاد بود که نکردند .... !!!!

  • رضا95
    0

    دلت خوشه؟بااین گرونی مگه مهمونی هم داریم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها