انبار احتکار داروهای کرونا در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران این نتظامی موفق شدند یک انبار احتکار داروهای موثر در درمان بیماری کووید-۱۹ را کشف و ضبط کردند.

انبار احتکار داروهای کرونا در مهاباد کشف شد

سرهنگ محمد توحیدی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی دارو توسط اشخاصی با هویت معلوم در انباری در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی این انبار شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از این انبار یک میلیون و ۳۴ هزار قلم انواع داروهای موثر در ویروس کرونا را که به صورت غیرمجاز دپو شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش داروهای کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با سودجویان از اولویت اصلی پلیس است، از مردم خواست در صورت اطلاع از محل احتکار با قاچاق هر گونه دارو، سرم و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ؟
    0

    اینقدر بی در و پیکر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها