سارق مسلح در درگیری با پلیس کشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت که تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه پلیس با یک گروه چهار نفره از سارقان منجر به کشته شدن یکی از سارقان شد.

سارق مسلح در درگیری با پلیس کشته شد

سرهنگ یاری افزود: ماموران انتظامی شهرستان اسدآباد حدود ساعت چهار صبح دیروز و هنگام گشت زنی به یک نیسان در سه راهی «چشمه قنداب» مشکوک می شوند و به راننده دستور توقف می دهند که راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس از محل متواری می شود.

وی ادامه داد: سارقان در ادامه وارد اراضی کشاورزی محدوده روستای «پل شکسته» می شوند و هنگام تعقیب و گریز با خودرو، اقدام به تیراندازی و شلیک گلوله به سمت پلیس می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در این تیراندازی یکی از سارقان مجروح و خودروی آن ها نیز متوقف می شود که فرد مجروح باوجود انتقال به بیمارستان، براثر جراحات ، جان خود را از دست می دهد.

نیروهای پلیس در این عملیات، علاوه بر دستگیری سه سارق دیگر و توقیف خودرو، یک قبضه اسلحه(کلاشینکف) و یک قبضه سلاح کمری را نیز کشف و ضبط کردند. به گفته وی، سارقان بازداشت شده پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    حقشه واقعا سزای قاتلان وسارقان مرگه

  • مهرگان
    0

    این شخص که کشته شده اهل روستای ما بود یک آدم کاملا روانی و شرور بود و بخاطر مصرف مواد شیشه کاملا خشن و تبات روحی روانی نداشت مظنون به قتل بود و تحت تعقیب.خسته نباشید میگم به پلیس که حافظان امنیت این سرزمین هستند.اینگونه آدمها باعث ننگ جامعه هستن و انگل اجتماع که باید توسط قانون از صفحه روزگار محو بشن.کسیکه ساعت چهار نصف شب با دو قبضه اسلحه بلند شه بره دزدی و علاوه بر سرقت مال و اموال یک شخص بیگناه و باعث ایجاد رعب و وحشت بشه همون بهتر که توسط نیروهای خدوم و حافظان امنیت به درک واصل بشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها