توضیحات یک عضو طالبان در مورد کشته شدن بچه های بیگناه در عملیات انتحاری/ ویدئو


22 شهریور 1400 - 11:44
613ef91698bc7_2021-09-13_11-39
در ویدئویی که چند روز پیش منتشر شد یک عضو گروه طالبان درباره کشته شدن بچه های بیگناه در عملیات انتحاری که این گروه انجام می داد، توضیحاتی داد.

در ویدئویی که چند روز پیش منتشر شد یک عضو گروه طالبان درباره کشته شدن بچه های بیگناه در عملیات انتحاری که این گروه انجام می داد، توضیحاتی داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

22 شهریور 1400 - 11:44

منبع: کانال عالیجناب

66

نظرات 22
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
غیر قابل نشر 3 0 پاسخ 1400/6/24 -10:54

بالاخره هر جنایتکاری برا توجیه عملش یه ایده ئولوژی برا خودش یا میسازه یا براش میسازند

احمد شاه مسعود 2 0 پاسخ 1400/6/23 -13:57

خب مدرک بالاتر از این؟ کیهانیسم ها ببینند و دیگران.....طالبان جا پایش محکم بشه ، برای ایران وایرانی تیز میکنه! اونها فارغ التحصیل مکتب خانه های پاکستان هستند سلفی_ وهابی هستند( جهت یاداوری: برخورد پلیس فرودگاه جده با ۲ نوجوان پسر ایرانی) چرا ............

مسعود 2 0 پاسخ 1400/6/23 -10:47

خداوندانسان راآفریدانسان توجیه را

جنوبی 10 2 پاسخ 1400/6/22 -16:24

خدا لعنت کنه طالبان، چطوری دلتون میاد بچه‌های بیگناه قربانی افراطی گری خودتون کنید، اگر همینطور به نسل کشی ادامه بدن در آینده افغانستان مثل ایران دچار کمبود جمعیت میشه، خدا انشاءالله تقاص خونهای بچه‌ها بیگناه از این طالبان وحشی و تروریست بگیره به زودی انشاءالله، به امید افغانستان آرام بدون جنگ و خونریزی.

یک جو تفکر 3 4 پاسخ 1400/6/22 -16:10

طالبانیسم دوره رنسانس اروپا ویا عصر پارینه سنگی

علی 8 2 پاسخ 1400/6/22 -16:10

وقتی در اثر شست وشوی مغزی یک فرد دین خدا را این جوری تفصیر میکند میتوان نتیجه گرفت که کفار کاملا به اهدافشان رسیده اند.

نصرت اله 1400/6/23 -11:42

چنین تفاسیرمتهجرانه واحمقانه فقط ازکسانی برمی آید که خود راازسایه ولایت مولای متقیان علی ابن ابیطالب (ع) بیرون کشیده اند....افتخارکنیم به پیروی ازرسول الله(ص)،عشق زهرای مرضیه(س) واطاعت ائمه اطهار(ع)

ناشناس 1400/6/24 -10:56

آخه نصرتالله خان نه که تو شیعه هاش نداریم

نصرت اله 1400/6/24 -11:25

جناب ناشناس،یک نمونه ازرفتاروتوجیه این چنینی درکشتن بی گناهان ازسوی شیعه بیاورید

انسانیت 7 1 پاسخ 1400/6/22 -16:08

چقدراحمقانه تفسیربه رای گروه فرقان ایرانیها-ایکاش میشد ازآسیا میرفتیم به یک قاره دیگه طرز تفکر اینها جان به لب رسانیده مارا-آنهایی که درمحل انتحاری بوده گنهکارند ومثل دشمنان با آنها رفتار میشود یعنی اگر بچه ایی تو خونه بازی میکرده ونیامده برعلیه دشمنانش اسلحه بدست بگیره گنهکاره عجب دیونه هایی پیدا میشوند

علی قطاری 7 0 پاسخ 1400/6/22 -15:53

خدایا با این وضعیت به کووید 19!یک کووید طالبان هم اضافه شد که فکر نکنم واسه این ویروس واکسن اثر کنه!!!!!

کاربر ناشناس 0 2 پاسخ 1400/6/22 -15:17

اینقدرتوی کوه،،،زندگی کردن که ازفرهنگ وتمدن جدید بی خبرند گویاتوصدسال پیش زندگی میکنن،ولی بعضی افکارشون درست

کارمند 1 16 پاسخ 1400/6/22 -14:55

طالبان سرور مسلمانان هستند چون امریکا را به زانو دراوردند . روح بزرگ پیامبر از ایشان شاد باشد

حسن 1400/6/23 -09:35

عامین

محمد 4 0 پاسخ 1400/6/22 -14:11

خدایا ......

بهروز جعفری 8 0 پاسخ 1400/6/22 -13:48

یاد برره می افتیم

ناشناس 6 0 پاسخ 1400/6/22 -13:02

دقیقا" منطق افراطیون خودمون بیخودی نیست که شریعت نداری وذالنور دفاع میکنند .اما در فلسطین موضوع به عکسش تبدیل میشه .

محمد 5 1 پاسخ 1400/6/22 -13:02

با این دیدگاه طالبان دوام نمیتواند داشته باشد.این نوع دیدگاه محکوم به شکست است.

همشهری 9 0 پاسخ 1400/6/22 -12:51

مردک شبه انسان متحجر قاتل روانی پست بیشرف .

محمود 9 0 پاسخ 1400/6/22 -12:42

کثیف ترین مغز که بشه توی دنیا پیدا کرد فقط طالبان که دستشون به خون هزاران انسان بی گناه اعشته است