مجوز تردد بین شهری برای چه کسانی صادر می‌شود؟

رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا گفت: مجوز تردد بین شهری برای کسانی که قصد رفتن به محل کار یا تحصیل دارند و همچنین هموطنانی که به دلایل پزشکی یا فوت بستگان درجه یک ناچار به تردد هستند، صادر می‌شود.

مجوز تردد بین شهری برای چه کسانی صادر می‌شود؟

حمیدرضا گودرزی در ارتباط زنده تلویزیونی بیان کرد: هالی تهران و پاکدشت با مراجعه به سایت taradodtehran.com و ساکنین سایر مناطق استان تهران با مراجعه به فرمانداری‌ها نسبت به درخواست مجوز اقدام کنند.

منبع: شبکه خبر

70

حجم ویدیو: 2.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    مگه الان منعی برای این کار است که نیاز به مجوز باشه الان در شهرها ماشین های غیر بومی بسیاری دارن تردد می کنن که هیچ مجوزی هم ندارند

  • ناشناس
    0

    فکر کردید چطور مجوز میدن یک نفر جلوی درب فرمانداری نشسته و و کلی مردم صف ایستاده اند . شماره پلاک و کد ملی را یادداشت می‌کند و شمار ردیف را به عنوان مجوز به شما میدهند و فقط یک سوال میکنند برای چه کاری لازم دارید . کل زمان صدور مجوز ۳۰ ثانیه نمیشود . در شهر ما که اینطوری مجوز میدهند .

  • مح
    0

    بنده خدایی گفت اقا ما رفتیم گفتیم می خواهیم بریم سری به اقوام بزنیم گفتند نمی شود ولی چون راست گفتی .بگو کار اداری دارم .گفت ۵شنبه مجوز گرفتیم شب جمعه امدیم تهران وفامیل را دیدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها