آمار تفکیکی واکسیناسیون شهرهای استان خوزستان اعلام شد

واکسیناسیون در استان خوزستان با سرعت مناسبی در حال پیگیری است و در این زمینه در برخی از شهرهای استان، استقبال مناسبی از امر واکسینسیون انجام شده است و در برخی دیگر استقبال مناسب نبوده است.

آمار تفکیکی واکسیناسیون شهرهای استان خوزستان اعلام شد

واکسیناسیون کرونا در استان خوزستان از مرز 2 دوز فراتر رفته است و پیش بینی شده در طی یک ماه آینده به مقاومت 75 درصدی در مقابل ویروس کرونا در استان خوزستان دست پیدا کنیم.

براساس اعلام مرکز بهداشت استان خوزستان، مجموعاً در استان 2 میلیون و 96 هزار و 76 دوز واکسن مرحله اول و دوم در استان خوزستان تزریق شده است که از این تعداد یک میلیون و 340 هزار و 481 دوز مرحله اول و 755 هزار و 595 دوز مرحله دوم بوده است.

از میان شهرهای استان خوزستان، شهرستان بهبهان با استقبال بیش از 63 درصدی از واکسن مرحله اول و شهرستان اندیمشک با استقبال 35 درصدی از واکسن مرحله دوم بالاترین میزان استقبال از واکسن و شهرستان شادگان با زیر 15 درصد کمترین میزان استقبال از واکسن را در استان خوزستان دارا هستند.

براساس این آمار، مجموعاً به طور میانگین 41 درصدی از واکسن مرحله اول و میزان 23 درصدی از واکسن مرحله دوم، آمار استقبال در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

بالاترین میزان واکسیناسیون نیز در مرکز بهداشت شرق اهواز با تعداد 376 هزار و 845 دوز واکسن و سپس مرکز بهداشت غرب اهواز با 299 هزار و 44 دوز واکسن و سپس مرکز بهداشت آبادان با 144 هزار و 31 دوز واکسن، مقام‌های اول تا سوم بالترین میزان تزریق واکسن در استان را دارا هستند.

کمترین میزان واکسیناسیون ضدکرونا در استان خوزستان نیز متعلق به شهرهای حمیدیه با 8 هزار و 301 دوز واکسن، شهرستان آغاجاری با 9 هزار و 43 دوز و شهرستان اندیکا با 9 هزار و 168 دوز واکسن به ترتیب در مقام های اول تا سوم کمترین میزان دوز تزریق شده را ثبت کردند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها