یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرفوری:

فرار مالیاتی در ایران برخلاف همه دنیا در ارگان‌های دولتی بیشتر است! / حرف از فرار مالیاتی بخش خصوصی درست نیست

یک کارشناس اقتصادی گفت: اینکه گفته می شود بخش خصوصی در ایران مالیات نمی‌دهد و گریز مالیاتی دارد، درست نیست. فرار مالیاتی در ایران برخلاف همه دنیا در ارگان‌های دولتی بیشتر است.

فرار مالیاتی در ایران برخلاف همه دنیا در ارگان‌های دولتی بیشتر است! / حرف از فرار مالیاتی بخش خصوصی درست نیست

علی حیدری در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت:در جامعه ای که نزدیک به ۹۰ تا ۹۵ درصد اقتصاد آن دولتی و شبه دولتی است تقریبا بخش خصوصی وجود ندارد که مشمول پرداخت مالیات شود.

وی افزود: بخش خصوصی با توجه به کم کاری هایی که از بخش های دولتی مشاهده میکند رغبتی برای اجرای صحیح قانون نشان نمی دهد.

مشروح گفتگو را در ادامه دنبال کنید.

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 4.25M | مدت زمان ویدیو: 00:04:15 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    باز دو گانه دو قطبی دولتی و خصوصی! هیچ دو گانگی در کار نیست دولتی از خصوصی فساد تر و خصوصی بدتر از آن اولی و هر دو دو روی یک سکه اند. حضرات وقتی دوران سوء مدیریت شان در دولت ها به پایان می رسد مدیر عامل چندین شرکت های خصوصی می شوند با حقوق های نجومی و همه پاک دست اند!

  • .وکمکم
    0

    قانونا تو بخش دولتی میشه درست رفتار کرد و با پرداخت آن به قانون ارزش داد ولی با فرار از پرداخت مالیات ارگان های دولتی قشنگ آلارم خوبی واسه قوه قضاییه هست که چون منافع شخصی در این ارگانها دخیل هستش و اختلاس وحشتناک پس از این نشانه بدون شک باید پیگیر گند کاری هاش باشن ...ویا بعضی ارگانها ی دولتی با هماهنگی دست های پشت پرده وبا فرار مالیات و لای پوشی بیت المال را بنام تبلیغ دین اسلام هم تو جیب خوشان میریزن و بقیه هم میره صفا سیتی بندر لبی سوری فلی یمی ونزی عرقی وفاطی و تازگیها هم طابی جون

  • رضا،،
    0

    باتغییرات جدی حاکمیتی درایران که از سال ۹۸ با تحولات قوه قضا و سپس تغییر کلی مجلس۹۹ هوشمند و سپس تشکیل دولت غیور۱۴۰۰ و تحریمات سنگین نفتی دشمنان ..........ازاین ببعد و دوره پیش رو، همه مردم بدون استثنا، طعم ومعنی و رنج چندم تازه را خواهند چشید و آن مالیات است........که البته ثمراتش را هم در میانمدت میدهد.مثل همه کشورهای پیشرفته./// با ادامه دوره های مفتخوری و دلالی و رانت بازی وولنگاری و قلدور بازی وفاصله طبقاتی گذشته،، کشور بسوی روبه قبله شدن میرفت.که خوشبختانه باورود قالیباف ورئیسی به حاکمیت،این خطرفنای جمعی، منتفی است وبلکه دوره عدالت و مساوات وپرثمری درپیش روست.

  • کامبیز
    0

    شما حقوق سلبریتی ها رو محاسبه کنید معلومه!!! راستی خود خبر فوری هم مالیات میدهد؟

  • شهرام.ر
    0

    چه با کلاس !!! فرار مالیاتی !! راحت باش و بگو که سران حکومت و افراد در راس قدرت «دزدی شون » بیشتره .

  • ...
    0

    یک کالای مصرفی تاکه به دست مصرف کننده برسه چندین و چند بار روش مالیات اعمال میشه .در نهایت هم فقط مصرف کننده تمام این مالیات را میده

  • عابد
    0

    احسنت خلاصه یک کارشناس شهامت داشت حرف دل مردم رو زد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها