عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

سفارش خرید واکسن در دولت روحانی انجام شد/ آمار مرگ و میر روزانه کرونا بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در دولت قبل اگر جرات دارد در این رابطه حرف بزند و روشنگری کند. امکان ندارد بدون سفارش بتوانیم جنس وارد کنیم حتی اگر پول دستمان باشد.

سفارش خرید واکسن در دولت روحانی انجام شد/ آمار مرگ و میر روزانه کرونا بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر است

مسعود پزشکیان در مورد واردات واکسن کرونا گفت: این بی‌انصافی است که بگوییم این واکسن‌ها ظرف مدت دو هفته تامین شده است، ما اگر بخواهیم سفارش بدهیم، شرکت‌های سازنده سفارش ما را بپذیرند و شروع به تولید کنند و بعد بخواهیم وارد کنیم حداقل پنج تا شش ماه زمان می‌برد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قراردادهای خرید واکسن در زمان آقای روحانی بسته شده و پول‌ها داده شده بود. معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در دولت قبل اگر جرات دارد در این رابطه حرف بزند و روشنگری کند. امکان ندارد بدون سفارش بتوانیم جنس وارد کنیم حتی اگر پول دست‌مان باشد.

وی ادامه داد: دولت قبل پول را داده بود سفارش‌ها را هم انجام داده بود حالا ممکن است مشکلات گمرکی و حمل و نقل بوده است و دولت فعلی آنها را حل کرده است و الان وارد می‌شود، اما کالا و سفارشات از قبل وجود داشته است و این دولت واکسنی سفارش نداده است. اگر این سفارش را داشتند اعلام کنند اینها قبلا سفارش نشده بود ما اینها را سفارش دادیم و تولید انجام شده است.

وزیر بهداشت در دولت اصلاحات تاکید کرد: اینکه می‌گویند فلان کارخانه شروع به افزایش سفارشات کرده است، حرف کارشناسی نیست چراکه باید کارخانه‌ای ایجاد شود، بعد تحقیقات انجام شود و پول محققان پرداخت شود و بعد از این مرحله بحث تولید است و بستر و زیرساخت تمامی این مراحل در دولت قبل انجام شد و حالا مرحله تولید است. الان آقایان می‌گویند ما گفته‌ایم شبانه روز کار کنند، چه بستر تولید واکسن داخل و چه خرید واکسن از خارج در دولت قبل کارهایش انجام شده بود، هماهنگی‌هایی هم انجام داده اند ولی ما به دلیل مسایل سیاسی برای واردات مقداری دیر جنبیدیم.

نایب رییس مجلس پیشین در مورد دلایل سیاسی واردات واکسن گفت: این را باید از کسانی پرسید که در جریان بودند من که در جریان نبودم و فقط می‌توانم حدس بزنم. بالاخره روندی که وجود داشت روند هماهنگی برای حل مشکل نبود.

دکتر پزشکیان با انتقاد از تاخیر در روند کنترل بیماری و واکسیناسیون، تاکید کرد: باید همان روز اول در قم حکومت نظامی اعلام می‌کردند و بعد که از قم پخش شد یک‌ماه کل کشور را قرنطینه می‌کردند اما این کارها را انجام ندادند. یوهان در چین 250 میلیون نفر جمعیت داشت. کل جمعیت را قرنطینه کردند، اما شل‌کن سفت‌کن‌های ما برای مقابله با کرونا زیاد بود تا جایی که الان آمار مرگ و میر را روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر اعلام می‌کنند و انگار نه انگار که آدم‌ها می‌میرند.

وی ادامه داد: البته آمار واقعی مرگ و‌میر روزانه در اثر ابتلا به بیماری کرونا در کشور بالاتر از ۱۵۰۰ نفر است. اگر دو درصد مرگ و میر در تعداد کسانی که مبتلا می‌شوند وجود داشته باشد با ۴۰هزار مبتلا روزانه بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر جان‌شان را از دست می‌دهند آن هم اگر درست درمان و مراقبت کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مورد وعده‌های مسؤولان در این باره که تا اواخر دی و اوایل بهمن روند واکسیناسیون در کشور پایان می‌یابد، گفت: با این واکسن‌هایی که وارد می‌کنند حتی زودتر از بهمن هم می‌توانند واکسیناسیون عمومی را انجام دهند.

منبع: عصرایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 105
  • هموطن
    0

    توروبخداقسمت میدم مسعودخان حرف نزن چرااین حرفهارووقتی دوست عزیزت حسن روحانی رییس جمهوربودنمیگفتی که دوستانت گلت دارند این کاروهاروانجام میدهند الان فقط هرچندروزی یه بارخودتونشون میدی حرفی بزن به درد مردم بخوره فقط انتقاد انتقاد انتقاد خودت وقتی وزیر بودی چکارکردی برای این مردم وملت به حرف تو وامثال تو خیلی توجه نمیکنند خودتو الکی نشوندارنکن این دولت خودش میدونه چکارکنه صبر کن دوباره دولت شما بیادسرکاردوباره روزه سکوت بگیر اصلاحرف نزن

  • آقای پزشکیان
    0

    جناب تا الان کجا بودی ؟؟؟؟چرا دهانت باز نمیشد ؟؟؟ قبول از این به بعد هر کاری شروع شد ، دولت روحانی پایه گذاری کرده آقا این حرف ها دردی را دوا نمی کند ، برو کار کن ،حرف نزن ،فقط سکوت ،خسته شدیم از این دوبه هم زنی ها !!!! در ضمن آمار همینه بیشتر هم نیست تازه کسانی که هم با مشکل دیگه در بیمارستان میمیرند هم با مهر کرونا بیرون می آیند اگر در این دوره به آمار مرگ کرونایی شهر های کوچک رجوع کنیم کاملا مشخص است که همینه !!!آقای پزشکیان اگر دردت چیز دیگری است بماند !!!!ولی همه چیز را قاطی نکن ۷۴ درصد کرونایی هایی که میمیرند،بالای۶۰ سال هستند که ؛در زدن واکسن سهل انگاری کردند !!!!!درد فرهنگ جامعه است که ما را به این روز انداخته ،آقای عزیز درد ما شماها هستید که وقتی تریبونی دستتون میاد برای منافع خودتون با روح وروان جامعه بازی می کنید !!!! درد جامعه ما بزرگانی هستند که فرهنگ سازی نمی کنند که مردم برای زدن واکسن خود در برابر جامعه مسئول هستند !!!درد ما شماها هستند که همیشه آیه یاس می خوانید ،فقط سکوت!!!!

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      دکتر پزشکیان بوده و‌ قبلا‌ هم حرف میزدم است، شما تا حالا کجا بودی؟

    • مهدی
      0

      الان مشکل شما چیه؟ باید میگفت که یک شبه چین بخاطر گل روی سید ابراهیم همه را فرستاده؟ یا همانطور که معاون اول گفتند ذخایر کالاهای اساسی یک هویی و بعد از مراسم تحلیف، پر شد ، باید بپذیریم که یکشبه کشتی ، کشتی بار خالی شد؟ بخشی از واردات از محل کوواکس است. چه کسانی دولت روحانی را برای پرداخت پول کوواکس متهم کردند؟ بخش دیگری هم پولش را روحانی داد همانطور که ظریف اعلام کرده بود برای واردات ۲۰ میلیون واکسن تا پایان شهریور هماهنگی شده بود. البته تخطئه کردن دولتهای قبلی یک سنت:-) حسنه ملی شده و به مردم و سیاسیون ظاهرا ایرادی نمیشود گرفت. همانطور که روحانی ، احمدی نژاد را تخطئه کرد و الان که همه دولتهای قبل ضد انقلاب شده اند... پس از چهار سال یا هشت سال شاهد ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم توسط مردم خواهیم بود. انشالله که همه مردم بگویند چقدر این دولت خوب بود و مردم نفسی کشیدند... شب دراز است و قلندر بیدار

    • پزشکیان
      0

      پاسخ به ( ممد ) هم شهری هم وطن،من همین جا در ایران وسن من اندازه ای است که آقای پزشکیان را از ۲۵ سالگی بشناسد وحرف هایش را به یاد داشته باشد

    • بهروز ترکه
      0

      ممد:دمت گرم

    • ممد
      0

      آقای کامنت گذار پزشکیان، با توجه به اعلام سن مبارک،من فک میکردم سن شما نمی‌رسه و از این حرفها میزنی ولی حالا متوجه شدم عقل تون‌ نمی‌رسه!!! مرد حسابی قضاوت ساده نیست که همینطور حرف بزنی!!!!

    • من بی بی
      0

      برو ریقو ببند پاچه خوار فلاکت پیشه درود بر آقای پزشکیان مرد مردستان لعنت بر دشمنانت

  • ع-د
    0

    سلام جناب آقای پزشکیان خیلی بی انصافی اگر ای مردک می خواست نزدیک دوسال مردم وکشور را معطل نمی کرد که صدهزار مردم را به کشتن دهد آقای مثلا پزشک انصاف هم چیز خوبی است

    نظرات شما -
    • محمد رضا مرادی
      0

      حداقل 300 هزاز نفر متاسفانه

  • زرگانی
    0

    واقعا عالی گفتی. اینان فکر میکنند مردمم مثل خودشان است

  • جوان
    0

    یه چیز جالب اینکه مسئولینی که علیه مردم کار کنن و خیر ایران رو نخوان توی دوره مسئولیتشون روسیاه میشن...این حرف ثابت شد...در خصوص این نماینده هم برو وظیفه خودتو انجام بده و کار کن نه حی حرف بزنی..تو وکیل چه تعدادی آدمی..این امانتی است که دست همه مسئولینه...

  • بنده خدا
    0

    مگر کرونا 1 ماهه اومده که میگی آخر دولت روحانی ثبت سفارش شد . مرد حسابی الان 1 سال از ساخت واکسن و حدود 1 سال و هفت ماه از شیوع کرونا میگذره آیا تو یکسال گذشته دولت روحانی فرصت واردات نداشت ؟ آخه آدم باید حرفی بزنه که اعتبارش زیر سوال نره ناسلامتی شما بالاخره سنی ازت گذشته

  • ناشناس
    0

    ننگ ونفرین برشما فرصت طلبان اصلاح طلب کدخدا پرست چاخان ودروغگو باشه

  • صالحی
    0

    به اندازه یک جو غیرت.شرف.ومردانگی داشتی .دراین شرایط مصیبت بار که هر روز وهر لحظه مردم منتظر شنیدن خبر مهار این بلای جانفرسا هستند.دنبال شرارت و بازی کثیف نبودی.از این به بعد ساکت باش .با اعصاب و روان ازرده مردم بازی نکن.تار ومارو درمانده باد هر کسی در سلامتی و درمان مردم قصور وخیانت کرد.

  • بهروز ترکه
    0

    بنده کامنتها را نگاهی انداختم.اولا از روحانی متنفرم( تنبل_ جان دوست_ سیاسی باز_همه چیز امنیتی دیدن و....) ولی انصاف خوب چیزیه پزشکیان مرد شجاع با وجود ودر حوزه کاری خود اوستای کاره.این نیروها به والله در حاکمییت انگشت شمارند

    نظرات شما -
    • هفت لنگ بختیاری
      0

      چون‌ ترک... هستی فکر میکنی کی هستی.زنده باد قوم‌لر و بختیاری

  • 598
    0

    آقای پزشکیان گندکاریها و بی عرضه گی های دولت روحانی و اعیوان انصارش رو ماله کشی نکن روحانی اگه عرضه داشت با یک تلفن میتونست کلی واکسن وارد کنه ولی نکرد و گفت بخاطر تحریم و fatf نمی تونیم واکسن وارد کنیم چطور رییسی با 2 تا تلفن به این و اون 30میلیون واکسن طی یک ماه وارد کرد -دولت غربگرا و لیبرال نمیتونیم نمیشه ونداریم شعرشه ولی دولت رییسی میشود میتوانیم و داریم گفتمانش هست

  • ضد اصلاحات
    0

    آخه ما مردم ایران رو چی فرض کردی آقای پزشکیان؟ دولت روحانی از بهمن ماه شروع به واردات واکسن کرد و بیشتر آمار واردات واکسن در ماهش 3 میلیون و اندی بود ولی دولت آقای رییسی تو همین 25 روز بیشتراز 24 میلیون واکسن وارد کرده!!! گیریم حرف شما درست باشه و این سفارشات رو دولت روحانی انجام داده ولی چرا این سفارشات رو تحویل ندادن و تا دولت آقای رییسی اومد واردات سرعت گرفته؟؟ شما لازم نیست از دولت روحانی دفاع کنی و عملکردش در حوزه تامین واکسن برای مردم روشنه پس لطفا یه چیزی رو ماله بکش که ارزش ماله کشی داشته باشه. لطفا نشر بدید.

  • مهمان
    0

    این آقا زمان دولت روحانی زبان نداشت و الان زبان باز کرده. توی این دو سال کرونا مردم چقدر روحانی را در بین خودشان دیدند که بیاد بین مردم و به مشکلات رسیدگی کند

  • همت
    0

    آره آقای پزشکیان شما با روحانی و اصلاح طلبان راست می گین آره جان کدخداتون که اجازه نداد بهتون

  • داریوش
    0

    ثبت سفارش رو که بچه دو ساله هم بلده کی واکسن رو به انبار گمرک رسوند وتحویل گرفت؟! و کی میگفت واکسن سوهان قم نیست و باید fatfامضا شود؟

  • کاه
    0

    همه می دانند تعداد کشته شده ها بیشتر از این حرفهاست با وارد نکردن به موقع واکسن کلی سرمایه انسانی مادی رفت تازه هزینه ها بیشتر از خرید واکسن شد

  • کامبیز
    0

    شما که زبان دنیا را بلد بودید فقط ثبت سفارش کردید؟ چرا نتونستید تحویل بگیرید؟

  • صفی
    0

    الهی آشی ویا حلیمی نذری بدیم .این بابا بعد از ۶۰سال زبان کرده وحرف میزنه . این نکبت قبلا حرفی نمی زد حال اوسا شده . همه شما خائن وظالم ملت هستید.

    نظرات شما -
    • ب صفی
      0

      نکبت تویی بی وجود آشغال اگه دستم بهت برسه حیف که نمیدونم کجایی جانور وگرنه......

  • اکبری
    0

    ۹۰ملیونی که رئیسی هماهنگ کرد چی شد جناب دکتر؟!! حالا که رئیسی وارد کرده غیر حرفه ای شده؟! مقصرکنترل نکردن کرونا کی بوده اونم رئیسی بوده؟!! اصلاح طلب گرامی به زباله دان تاریخ نزدیک میشوید.

    نظرات شما -
    • به اکبری از اصغری
      0

      همش آب مقطره زرررررشک زرررررشک به نام تو ریاکار کاسب تحریم ساندیس خور

  • جاوید
    0

    تا۸سال آینده هر کاری رئیسی کرد بگویید قبلا روحانی شروع کرده بود!خخخخخخخخ جمع کنید بابا شما که با بایدن و کری رفیق بازی میکردید عرضه نداشتید واکسن تحویل بگیرید؟ سیب وگلابی برجام چی شد پس؟؟!!!

  • محمد
    0

    آقای پزشکیان امثال تو وروحانی فقط بفکرنابودی مملکت هستید شماها یه زره هم به فکرمردم وکشورنیستیدپس برواین دهان کثیفتو ببند

  • پزشک سهمیه ای
    0

    به به رانت خوار و احتکار ککنده بزرگ دارو. کاش همه میدونستن چیکار با دارو های کشورت کردی. احتکار کننده داروی پارکینسون و سل.

    نظرات شما -
    • ب پ..سهمیه..
      0

      تو که راست میگویی بر اونجا پدر دروغگو لعنت

    • پزشک سهمیه ای
      0

      خخ.تو بسوز .ولی من به فکر هموطنانم و تو به فکر جیره ات

  • اسماعیل
    0

    احتمالا وقتی مسکن ساخته شد حتما روحانی اسامی متقاضی ها رو نوشته!!!!!!

  • مسعود
    0

    كلا هر چي مشكل دوره حسن روحاني بود تقصير اخمدي نژاد بود هر كاري هم كه رييسي ميكنه بخاطر زحمات حسن روحانيه

  • رضا
    0

    فکر می کنم دوستان اصلاحات به فکر سفارشات دیگر به غربی ها بودند تنها چیزی که برای بیشتر اون ها اهمیت نداشته وندارد مردم است

    نظرات شما -
    • ب رضا
      0

      اییی زاررررررررررررررررررررررررررت های زاررررررررررررررررررررررررررت ایییی زاررررررررررررررررررررررررررت عالی زاررررررررررررررررررررررررررت

  • ملت از خوزستان
    0

    تف بر قبر بابا آن کسی که دارو وداروی کرونا را احتکار کرده وسرم هارا در گمرک انبار کرده بود تاریخ آن گذشته بود تف تف بیشرفترین بیشرفها

  • ننت
    0

    پزشکان هم یکی از آدمهای نان به نرخ روز خور و دروغگو هست..چرا در دولت قبل از این حرفهای مفت نزد ...انشاءالله که تک تک خانوادش به درد کرونا گرفتار بشن بدونه که دنیا دار مکافات هست ...

    نظرات شما -
    • مهدوی
      0

      در این مورد خاص شما اطلاع ندارید آقای پزشکیان بعنوان پزشک متخصص در اوایل کرونا بشدت از سیاست‌های غلط دولت قبل در برابر کرونا انتقاد کرد.حتی در اوایل سال 99 با شرکت در میز گرد تلویزیونی که خودم شاهد بودم از دولت در مدیریت کرونا انتقادات تندی کرد و پیشنهادات تخصصی داد اما دولت قبل اصلا به آن اهمیت نداد و شد آنچه نباید می شد

  • مسلم فیضی
    0

    بابا شما دیگه کی هستید ...... الانم دعا میکنید مرگ و میر و مبتلایان هر روزز بیشتر بشه که شما زیر سوال نرید برید که دیگه حناتون رنگی نداره .... خدا بداد شما برسه با این همه خیانتی که کردید

  • یه برادر
    0

    مسعودپزشکیان برای تو با این سن وسال زشته همش دروغ بگی توازکجامیدونی روزی این تعداد نفر ادم میمرند ازکجا وکی این امارو به تو میدهند چرادردولت دوست عزیزت حسن روحانی زبان بازنمیکردی وامارنمیدادی فقط و فقط علیه دولت اقای رییسی سیاه نمایی کنید ولی مردم هوشیارهستند میدونند که تو وامثال تو دردولت روحانی مردمونابود کردید کرونا یه طرف گرانی و فقر هم که دردولت دوستت روحانی مردموفلج کرد جواب خداروچه میدهی د تا جواب بندگان خداکه بماندبه جای خود به نظرم مثل همون دوران روحانی روزه سکوت بگیری خداراضی بنده خداهم راضی

  • دن کیشوت
    0

    ستاد کرونا به جای انجام تمهیدات و برنامه ریزی برای مهار ویروس و لاک داون کردن و تسریع واردات واکسن، در اموری دخالت کرد که هیچ ارتباطی با آنها نداشت، به عنوان نمونه قانون نحس و غیر اسلامی،عدم تخلیه مستأجران و تمدید خودکار قرارداد بین موجر و مستأجر را تصویب کرد که پیامدهای آن از این قرار است: خسارت مالی به مردم از طریق هزینه‌های مربوط به شکایت و دادرسی و پر کردن جیب دفاتر خدمات الکترونیک قضایی،خسارت روحی روانی به مردم از طریق ایجاد دعواهای لفظی و فحاشی و بعضاً درگیری فیزیکی بین مالک و مستاجر، سو استفاده مستأجران ، فروش صوری املاک توسط مالکان برای تخلیه مستأجران ،هجوم مردم به شوراهای حل اختلاف، شلوغ شدن دادسراها، اتلاف وقت و انرژی مردم، به هم ریختن بازار، بد بینی و سرخوردگی مالکان و اجاره ندادن ملک هایشان و یا اجاره دادن با ارقام بالا و نوشتن قرارداد های سفت و سختگیرانه با مستأجران جدید و....، تبدیل دوستی به دشمنی، کینه و کدورت و نفرین و....،تا وقتی کار به کاردان سپرده نشود و استخدام افراد ضابطه مند نشود و تعهد جایش را به تخصص ندهد، اوضاع همین است.

  • فرهنگی
    0

    اقای پزشکیان! درموردشاهکارهای حسن روحانی دراین مورد چه دفاعی داری: »دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هفت مصوبه مهم این شورای که مدت‌ها بر زمین مانده بود، از سوی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شد.» !؟ بس کنیددیگه ترا خدا ! وبا دفاع ازحسن کذاب وکلید،نمک بردل غمی ملت نپاشید !

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      اصلا شما بگو کدوم یکی از جلسات رو شرکت میکرده که بخواد تصمیم گیری بشه و ابلاغ کنه

  • ملت
    0

    دوهتورجان من میخواستم مطالبی برات بنویسم دیدم دوستان زحمتشو کشیدندپس دیگر خموش باش چراکه گرخانه کس است یک حرف بس است.

    نظرات شما -
    • به ملت
      0

      ملول جان سرت خوب تو آخوره گروه اقلیت است هی بخور کی به کیه تاریکیه

  • ف
    0

    ظرف یکماه معدل دو برابر دولت بیحال و بیخیال روحانی واکسن در دولت رئیسی وارد شد مردم را از کرونا و فشار سو مدیریت به کشتن دادند شما از چه دفاع می کنید اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .محاکمه روحانی و دولت نا تدبیر و امید خواست عمومی است..

  • محمد
    0

    اگر انسان وجدان داشته باشد این همه بی انصافی نمیکند شما اصلاح طلب ها حتی بخاطر حزبتان وجدان اخلاقی خود را زیر پا گذاشته وهر از گاهی از افراد و گروه دنیا طلب وشیاد خود حمایت میکنید ولی کور خوانده اید مردم شما را خوب شناخته اند همه شماها وقتی جناحتان سر کار بودند ومردم را به روز سیاه نشاندن همگی خفته بودید وحالا فریادتان بلند شده وخود را روشن فکر قلمداد میکنید...وای بر شما وای بر شما وای بر شما....

    نظرات شما -
    • مموتی
      0

      حق با آقای دکتر پزشکیان است پول و سفارش خرید از دولت روحانی بود اما گروه متحجر اقلیت تندرو باعث پسرفت شد تا خودش امتیازات دولت قبل را تصاحب کند تو هم بهتره بری پیش یار غارت مموتی میدان نارمک ساندیس نارنگی بخوری لعنت خدا بر کسانیکه دروغ و تهمت افتراء میزنند از هر گروه و جناح دلواپس

    • به مموتی
      0

      مردک آقای روحانی واطرافیانش فقط به فکردزدی بودند آنها هیچ پولی بابت واکسن ندادند فقط بفکردزدی وغارت بیت المال بودند

  • shghv
    0

    قراربود دولت سایه آقای مخبر 50 میلیون واکسن تولید کنه که گند زد و شد معاون اول (امتیازخوب را گرفت) وازطرفی دل دادگان به شرق کلام امام را درموزه نگهداشتند(نه شرقی ونه غربی) و دست به دامن روس شدند اون هم دست رد به سینه شان زد.

    نظرات شما -
    • وحید
      0

      ساقیت رو عوض کن جنس مزخرفز بهت داده

  • احمد
    0

    همه اینا در عزادار شدن خانواده های ایرانی شریکن وقتی تمام دنیا در حال خرید واکسن بود شما و امثال نمکی در توهم ساخت واکسن و صادرات و حیران کردن جهان بودید اگر 6 ماه زودتر همون چینی را اورده بودید اینقد ملت داغدار نمیشدن اگر نامه در تایید ورود واکسن نمی نوشتید الان خیلیها زنده بودن پس ساکت باشیدو داغ خانواده های داغدار تازه نکنید این دنیا که دررفتید ولی اگر مقصرید سزاتون باشه ان دنیا.

    نظرات شما -
    • ب احمد
      0

      برو ریقو برو جوجه فوکولی برو نبینم تو رو برو بزرگتر تو بگو بیاد برو نوشمکتو بخور

    • ...
      0

      حالا جرم این آقا احمد چیه که اینگونه زشت بهش می تازی. غیر از اینه که حرف از داغدار شدن خانواده ها و سیاست غلط دولت قبل در برابر کرونا می زند

  • ناشناس
    0

    دولت ریسی در خصوص کنترل کرونا هیچ کاری نکرده همه چیز ول شده قرنطینه محرم که مسخره بازی بود . در خصوص واردات درست میگوید واردات که به همین راحتی نیست . مخصوصاً در مورد واکسن که مشتری زیاد دارد .

    نظرات شما -
    • نادی
      0

      اهه ما میگیم زدیم شما هم بگید خوبیت ندارد.

  • پزشک
    0

    خوب شد تو را تایید نکردند تو هم قماش روحانی هستی .مگر ربیعی معاون روحانی چند ماه قبل نگفت واردات واکسن منوط به امضای fatfاست خودت را به کج راهی نزن

  • کرمی
    0

    سلام آقای پزشکیان اگر سفارش وخرید واکسن درزمان روحانی انجام شده لود پس چرا آنرا وارد کشور نمی کرد آقای پزشکیان شما70سالته دیگه دروغگوی بس است آن هم برای حمایت ازروحانی

    نظرات شما -
    • ذوب در ولایت
      0

      دروغ نمی گوید چون اقلیت می خواست با رأی حداقلی قدرت ظاهری را نیز بدست گیرد

  • راهی
    0

    واکسن کرنا برای کرنا خوب است .

  • و
    0

    منافق شرفت بیشتر از بعضی اصلاح طلب . مثل این یارو قدرت طلب از چوپونی رسیده به صندلی قدرت الأن از دست داده می سوزه

    نظرات شما -
    • حرف حق....
      0

      در روزگار جرم شعور خود جرم است اقای پزشکیان ،بایدبه امسال شماها و پروانه سلحشوری مدال بدهند که در این خفقان بیشعوران قلدر حرفتان را میزنید ونمیترسید احسنت که شماها حسینی هستید وشما را با این یزیدیان چه کار.

  • وحید
    0

    پینیکیو رسما به نفع پزشکیان کنار کشید،خجالت نمیکشی با این سن و سال و فقط برای تطهیر جناح منحوست اینقدخ دروغ میگی

    نظرات شما -
    • به وحید
      0

      جمع کن بساط منقل بپا میکنی فیلم های ممنوع نگاه میکنی میگی زارت تو بیکاری چیچی میزنی منگل شنگول

  • دکتر سید
    0

    روحانی تشکر تشکر .

  • داریوش
    0

    در زمان روحانی خیلی وعده ها داده شد ولی هیچکدام عمل نشد،خیلی باحاله وقتی روحانی امد ۸ سال میگفت تقصیر احمدینژاده،الان هم که رییسی به رهبر چین سفارش واکسن داده،پزشکیان میگه روحانی خریده،بابا جواب فاجعه ی روحانی را بدهید

    نظرات شما -
    • ب داریوش
      0

      ای موش ترسو ریاکار وعده‌های که نذاشتن عملی بشه پس چرا دور اول گل بلبل بود و دور دوم نزدیک 25میلیون رای آورد سیاست کثیف نمی فهمی زر مفت میزنی

  • ناشناس
    0

    اقای پزشکیان کمتر مصاحبه و حمایت از روحانی انجام دهید به نفع خودتان هست که افکار جامعه نسبت به شما بد نشود

  • علی
    0

    آمار دقیق فوتی های کرونا بین صفر و هشتاد میلیون نفر است

  • منم مختار رزمنده دفاع مقدس
    0

    درود بر شرف روحانی که با قدرت جلوی خودکامگی اصولگرایان فاشیست ایستاد و واکسنهای وارد شده هم سفارش دولت او بود لعنت خدا بر ریاکاران و سواستفاده کنندگان ...بله این دولت جدید شق القمر کرد نگاهی به گرانیهای پس از روحانی گویای همه چیز هست درود بر آقای دکتر پزشکیان مرد قهرمان سالها در جبهه جنگ تحمیلی امتحان پس داده و همیشه صداقت داشته

    نظرات شما -
    • به مختار
      0

      تورزمنده دفاع مقدس نیستی تویک دزد هستی که ازروحانی ملعون دفاع میکنی

    • ب به مختار
      0

      من رزمنده دفاع مقدس نیستم توراست میگویی بر پدر دروغگو لعنت ای آب ندیده آبی شده ها ای جبهه نرفته انقلابی شده ها فعلا که شما سوار و ما پیاده باش تا صبح دولتت بدمد مفتخور درپیتی

    • همه دانی
      0

      احمقهائی مثل توهراسم مقدسی بدزدن.ازاظهارات زبونانه آنهای بوی گنده نوکرصفتی وطن فروشی برای ملت مظلوم قابل استشمامه(خداتوروازحقارت استعمارپرستی نجات بده)

    • قاسم
      0

      ننگ به روحانی خاین

  • محمد
    0

    باز تو دهن باز کردی مگه بعد از سفارش چقدر زمان نیاز هست تا وارد کشور بشه حالا واکسن کنار اون نهاده های دامی و بقیه چی که هی دپو میشدن توی بنادر یکمی از خدا بترسین

    نظرات شما -
    • ب محمد
      0

      ببند ملعون دریچه ......

  • غریبه
    0

    در دولت روحانی مجلس جلو دولت سنگ اندازی میکرد و زیانش هم ملت همیشه در صحنه کردند -- و امروز مجلس ا ز دولت فعلی حمایت میکنند ... و تمام آنچه در دولت قبل ننگ بود مثل برجام واکسن و همکاری با آژانس امروز شده کار جهادی

  • بنده خدا
    0

    عملکرد دولت ۱۲ نیاز به دفاع کسی نداره کارنامش و روسیاهی مشکلات باقی و ایجاد شده در کشور و اقتصاد و معیشت مثل خورشید روشنه . در مورد واکسن هم دروغ بسه . کرونا از ۹۸ وارد کشور شد دولت بی تدبیر دوسال وقت داشت وارد کنه . بدلیل بی عرضگی نتونست. حالا که مدیریت دولت تغییر کرده بس کنین و از خدا بترسین مهم مردم هستن که دارن با سرعت واکسینه میشن . نیاز به دفاع از بی مردمان مرفه بی درد نیست .

  • حسین.
    0

    اگر تیم آقای رییسی اونقدر زرنگ هستند که طی دو هفته این همه واکسن وارد کردند.لطفا به اونها سفارش نمایید. که به همین صورت دلار هم طی دو هفته وارد کنند.تا قیمت دلار به همان 1000 تومنی که آقای رضایی گفتند برسه.!!!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      دلار رو که شما میگفتید هزار تومان میشه بارقص اگه روحانی رای بیاره حلا چی شده تو انتخابات هم شرکت نکردید وانتظار دلار هزار تومانی از آقای رئیسی دارید چرا وقتی پدر خواندتون روحانی بی شرف رئیس جمهوربود دلار ۳۰ هزار

  • محقق
    0

    موضوع سفارش نیست. موضوع عمل به سفارش کشور صادر کننده و ارسال حجم گسترده در زمان کوتاه.

  • ملت جبهه عملیات
    0

    کامنت گزار محترم مختار رزمنده لطفأ یکی از عملیات های که با جناب روحانی بوده اید نام ببرید. در کدام منطقه وکدام گروهان وکردان تیپ بودید . رزمندگی روحانی غیر از ولنجک و کاخهای شاه جای دیده نشده خواهشأ توهین به شهدا رزمندگان جانبازان نکنید.

  • کرمانی
    0

    من به سفارش واکسن کار ندارم که کار کدام دولت است. اما سیاست شل کن سفت کن در برابر کرونا. عدم قرنطینه قم و اینکه اعتقاد داشتند قرنطینه کار غیر علمی است و آزاد گذاشتن عمدی مسافرت ها و تجمعات در نوروز 1400 همه اینها مشخص است که کار کدام دولت است. وآن دولت باید برای این قصور فاحش در دادگاه ملت پاسخگو باشد

  • ابادیان
    0

    دولت روحانی در مورد مدیریت غلط کرونا و عدم قرنطینه که باعث شیوع بیماری در کل کشور شد و آن را تبدیل به فاجعه کرد باید دادگاهی شود

  • وحید
    0

    جناب دکتر پزشکیان ما جز راستگویی و درستی از شما ندیدیم اصل انقلابی ایرانی اصیل شما هستی اما مواظب باش طالبانیها گازت میگیرند اینا طاعون زا هستند درود بر دکتر پزشکیان مرد اخلاق مرد جبهه و جنگ

  • به پزشکیان
    0

    زغال رو سیاه رو که نمی تونی سفید کنی خودتو خسته نکن

  • حرف حق....
    0

    از همان اول که معلوم بود رئیسی میاید و رئیس جمهور هم میشود تمام سنگ اندازیها هم از همان ابتدا معلوم بود، برای هدفی بزرگتر وان هم اعتماد سازی و قهرمان سازی برای ملتی که دیگر اینها را نمیخواستند.دیگه این کلاهها سر مردم نمیرود این همه کشته به چه قیمتی!!!

  • ح
    0

    درود خدا بر سید جان امپول کرونا آقای سید ریٔسی وارد کرد اگه روحانی وارد میکرد الان کل ایران واگسینه شده بودند سلام و درود خدا بر سید جان ریٔسی مرد عمل مرد میدان

  • همه دانی
    0

    آقای دکتر:بنده شمارومنصف میدونستم؟تاحرف میزدی از قرآن ونهج البلاغه آدرس میدادی؟!روحانی غلط کرده واکسن خریده؟مردحسابی اکثرکشورهاهمسایه توزمستان ۹۹نصاب سازمان بهداشت جهانی تزریق کردن؟اونوقت میفرماید؟روحانی خر یده؟!برادرکارخانه که واردنمیکنن؟واکسن(محصول فریزریه؟اورژانسی واردمیشه حدکثر۱ هفته پس ازواریزتحویلت میدن؟!والله سناعیبده دوهتور ؟!کمی ازجزم گروه گرائیت کم کن وبرانصافت بیافزا

  • ناشناس
    0

    آقای پزشکیان و دیگران .موقع مردن وقتی حجاب بین دنیا ومرگ کنار میره میفهمی چکار کردین .ولی دیگه دیر شده.

  • ازاد
    0

    نمی دانم این صدا و سیما با پول بیت‌المال چرا در روز روشن به مردم دروغ می گوید چند روز است کارش شده تخریب دولت قبلی آقایان دولت قبلی رفته نترسید ازش صدا وسیما شده تبلیغات‌چی یک طیف با مردم که نیستید لااقل با خودتان صادق باشید حساب و کتابی هم هست بترسید از روز قیامت

  • بهروز معصومی
    0

    مشکل رییسی وروحانی نیست برادران مشکل تحریمهای امریکاست که کمر کشورو خم کرده.اونایی که میگن مرگ بر امریکا بچه هاشون اونجان یا خودشون پاس اونجارو دارن.ماروهم ببو گلابی گیر اوردن.روسیه هم محض رضای خدا موش نمیگیره اونا از همه نامردترن.مملکت ما رو دلار میچرخه.وتا وقتی با امریکا سرشاخیم همی بد بختیا هست.حالا شماها برید سر اینکه واکسنو کی اورده دعوا کنید.ای کاش یکم روفهممون کار کنیم.

  • یک تبریزی .
    0

    آقای پزشکیان ..... خیالتان راحت اصلا و قطعا و تا ابد دولت آقای روحانی بهترین دولت تاریخ سیاسی نه تنها ایران بلکه خاورمیانه بوده و خواهد بود .... فرق این دولت با دولت قبلی در این است که دکتری که پول مفت می کیرد را بکارگیری نخواهد کرد !!!!!!!!!!!!! اشاره به سخنرانی آقای پزشکیان در دانشگاه تبریز.

  • حمید
    0

    اگر سفارش واکسن مربوط به دولت قبل است چرا یکسال پیش اینکار را نکرد؟ البته من معتقدم در دولت روحانی اقداماتی جهت افزایش مراکز تزریق واکسن شد اما باور کنید تمام این اقدامات دیر هنگام بود دولت روحانی خیلی شل و ول بود

  • ترک
    0

    تبریز را چه شده که این افراد را نماینده خود کرده اند؟

  • شاه مردان فقط علی بود
    0

    آقای پزشکیان :فکر میکردم شما انسان معقول و با انصافی هستی! خودت متوجه شدی که چی گفتی؟ آخرت خودت رو سوزاندی، البته آگه اونجا هم حزب و حزب بازی نباشه. خجالت هم خوب چیزیه. روزی 500 الی 600 نفر(آگه به زعم شما بیشتر نباشه) از عزیزان مردم داره میره سینه قبرستان، و شما که بوی الرحمانت بلند شده، برا خوش آمد یه عده اصولگرای همفکر طالبان دروغ میگی. حیا کن کوتوله سیاست زده...

  • کار بر ناشناس
    0

    شاید در دولت روحانی خریده شده باشه ولی پیگیری نشد. رئیسی با دنبال کردن واردات واکسن همه معادلات اتکاءبه غرب را بهم زد. واقعا دولتش زحمت کشیدن.دست مریزاد.

  • کار بر ناشناس
    0

    واردات واکسن جای خودش! یکبار جناب روحانی تو ایام کرونا تو مردم رفت؟! رئیسی کسی فکر شو نمی کرد اینقدر با سرعت واکسن و وارد کنه. دیگه چیز به این روشنی چرا بعضی ها نمی خوان بپذیرن.

  • محمد
    0

    جناب پزشکیان ۸ سال روزه سکوت گرفته بود انگار نه انگار که در مجلس است حتی در دوره نایب رییسی مجلس هم یکبار از کارهای روحانی انتقاد نکرد ولی در دوره احمدی نژاد هر روز انتقاد می‌کرد . حالا هم انتقادها را شروع کرده است آقای پزشکیان چرا خرید واکسن پنج شش ماه زمان می‌برد واکسنی که تولید شده است خریدش چقدر زمان می‌برد ما اگر بخواهیم یخچال بخریم می‌توانیم در کمتر از یک ساعت تهیه بکنیم در حالی که ساخت یخچال ممکن است چند ماهی طول بکشد .همچنین این واکسن‌ها دو هفته‌ای تهیه نشده‌اند آقای رییسی از روزی که انتخاب شده‌اند به دنبال واکسن بودند که نزدیک به سه ماه می‌باشد .

  • علی
    0

    گیرم که این مطلب رو درست گفتی...واقعیت های دیگه ای که دوران دولت روحانی اتفاق افتاده اونم بیان کن خوب..مثل دپوی کالاهای اساسی..تمسخر مردم در هنگام گرانی بنزین..نشستن پشت میز که بهش ترک فعل میگن..شما چرا خدا رو ناظر نمیدونین؟

  • گمنام
    0

    پزشکیان شما با اربابت ارباب کدخدا را دوست داشتید. و قرار بود . مملکت را تیکه پاره کنید تقدیم ارباب انگلیس وکدخدا اوباما با ادب کنید . با دروغ و دغل بازی مردم را گول زدید رأی گرفتید قراربود ١٠٠روزه مملکت را گل بلبل کنید مملکت ١٠٠سال بردید عقب و ارباب ترامپ . راحت آمد قرار داد را پاره کرد ویک تف هم کرد . به آن کاغذ شما شبها هم که می خوابید روبه سمت کدخدا می خوابید . دیگر نیازی نیست شما دل سوز مردم باشید بفرمایید تشریف ببرید همان سرزمین کدخدا با ادب نوکری کنید مردم ایران هم بلخره یک حورای زندگی می کنند . بیشرف آن هست که زندگی اش از مردم جداباشد که شماها غیر از شمال شهر خانه های هزار ودوهزار سه هزار متری ولنجک ...راضی نیستید

  • ه
    0

    خجالت بکش ،با پرویی و بی حیایی تو مملکت سمت گیر می آوری و عرضه ای هم جزءاین نداری .

  • پزشک
    0

    جناب پزشک خانواده این اعداد کیلویی مرگ ومیر را از کجا آورده اید؟ چرا این اعداد چند ماه پیش نبود؟ چرا وقتی قطار تبریز کشته داد اعتراض نمی کردید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها