روزنامه آفتاب یزد درباره موضوع توافق ایران و آژانس:

مجلس انقلابی ساکت شد/ سیاست و مدیریت عرصه واقعیت‌هاست نه شعارهای گنگ و پوچ تریبونی!

اگر تعاملات و تفاهماتی مثل بیانیه اخیر بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی لازم و حیاتی است چرا آن بندگان خدا یعنی علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف را تهدید به بتن ریختن بر روی پیکرشان می‌کردید؟!

مجلس انقلابی ساکت شد/ سیاست و مدیریت عرصه واقعیت‌هاست نه شعارهای گنگ و پوچ تریبونی!

روزنامه آفتاب یزد نوشت: از کنار موضوع توافق ایران و آژانس به سادگی نگذرید. در میان خطوط بیانیه پایانی که صادر شده و بین کلمات و واژگان رسمی و خشک می‌توان یک جمله خودمانی و دم دستی را استخراج نمود و روی طاقچه گذاشت: «سیاست و مدیریت عرصه واقعیت هاست نه شعارهای گنگ و پوچ تریبونی.»

آنهایی که بیانیه پایانی را مطالعه کردند نخستین سوالی که در ذهن‌شان شکل گرفته این بوده که چرا اگر همین بیانیه در دولت قبلی منتشر می‌شد حسن روحانی و اعوان و انصارش متهم به وادادگی و خودفروشی می‌شدند اما اکنون صدایی از کسی بلند نشده است؟

تمام اقدامات سازمان انرژی اتمی در ایجاد محدودیت برای بازرسان آژانس عطف به مصوبه هسته‌ای مجلس به اصطلاح انقلابی بوده است. هرچند تمام نماینده‌های انقلابی مجلس دیروز نه توئیت زدند و نه مصاحبه کردند.

اگر چنین تعاملات و تفاهماتی لازم و حیاتی است چرا آن بندگان خدا یعنی علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف را تهدید به بتن ریختن بر روی پیکرشان می‌کردید؟!

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    این اقایون دشمن مردم هستن

  • عبدالله
    0

    مطالب پر از حقد و كينه خودرا كه ناشي از عقده هاي ناگشوده قبلي است منتشر ميكنيد . سايت پر حاشيه = خبر فوري

  • محمد
    0

    این دموکراسی بی در و پیکر ما کار را به اینجا کشانده رقابتهای حزبی گروهی محفلی همه چیز ما شده این رقابت ها گاهی به خصومت های خطرناک می انجامد شروعش از دوم خرداد بود با احمدی نژاد اوج گرفت و با روحانی به نقطه عطف رسید حالا جناب رئیسی باید به این رقابت ها و خصومت ها پایان دهد یا حد اقل تعدیلش کند راهش هم مشارکت حد اکثری است

  • نیری
    0

    ترو خدا این مسائل وحرفهای تفرقه انگیز وجناح بازی تو این برهه دست بردارین همین الآنم برای مذاکره خیلی دیر شده .وقت‌کشی نکنید بفکر منافع کشور وملت باشیدمسقیم وبدون واسطه وبدون رو دربایسی با آمریکا مذاکره مطمئن باشید به نفع ملت تموم میشه چهار سال دیگه به این مردم نیاز دارید

  • محمود
    0

    من بسهم خودم از نمایندگان این دوره بجز بعضی بعلت شتابزدگی در تصویب قوانین بامشت های گره کرده که قابلیت اجرایی ندارند راضی نیستم زیرا قانون باید جامع و اینده نگر باشد.نه اینکه مثل قانون خانه های خالی مبهم ویامثل قانون راهبردی دست دولتمردان رابسته و از انها بخواهیم مبارزه کنند مدتها وقت مجلس گرفته شود. واینجور قوانین تصویب شود.

  • آریایی
    0

    این مجلس فقط لیاخوف روسی رو میخواد و بس !!!!!!!!

  • اصغر
    0

    اتفاقا اين مجلس ببراي خوشامد هيچ جناحي كار نميكند و بر اساس منافع ملي در هر برهه از زمان تصميم ميگيرد .

  • رضا
    0

    پاسخ چرا یی که مطرح کردیددلیلش جهل، عناد و کوتوله گی افرادی است که جایگاه شان در زمین کوتوله هاست نه اشغال جایگاه نمایندگاه ملت

  • نسل سوخته
    0

    به مجلس انقلابی امروز رتبه بندی چی شد نمایندگان بی عرضه معلمان از جمله کریمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها