والیبال قهرمانی آسیا

کره، مغلوب چین تایپه شد/ روز خوب تیم‌ های عربی

تیم‌های ملی والیبال چین تایپه، عربستان، قطر، کویت و تایلند در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

کره، مغلوب چین تایپه شد/ روز خوب تیم‌ های عربی

تیم ملی والیبال چین تایپه در سومین و آخرین بازی مرحله نخست مسابقات قهرمانی مردان آسیا به مصاف کره رفت و موفق شد 3 بر یک این تیم را شکست دهد.

تیم ملی کویت نیز در بازی امروز خود با نتیجه 3 بر یک از سد ازبکستان گذشت و جدال دو تیم بحرین و قطر با نتیجه 3 بر صفر به سود قطر تمام شد. عربستان نیز در 3 ست متوالی بر قزاقستان غلبه کرد.

دیدار دو تیم قعرنشین گروه ایران، بین دو تیم چین تایپه و هنگ‌کنگ انجام شد و با نتیجه 3 بر یک به نفع تایلند به پایان رسید. در ادامه بازی‌های امروز، سه‌شنبه، چین با استرالیا روبرو می‌شود و ژاپن به مصاف هند می‌رود.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا فردا (چهارشنبه) استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز پنج‌شنبه پیگیری خواهد شد.

در مرحله دوم این رقابت‌ها، تیم‌های اول و دوم چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های مرحله مقدماتی نیز در دو گروه G و H با هم مسابقه می‌دهند.

بدین ترتیب ملی‌پوشان کشورمان در مرحله دوم با تیم‌های پاکستان، چین تایپه و کره‌جنوبی در گروه F قرار دارند ولی در این مرحله فقط با چین تایپه و کره‌جنوبی روبرو خواهند شد. یک پیروزی 3 امتیازی از دیدار با پاکستان در مرحله دوم برای ایران در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر تیم‌های ایران، چین‌تایپه، پاکستان و کره جنوبی در رتبه‌های اول و چهارم گروه E قرار دارند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها