درخواست یک نماینده از شورای امنیت ملی برای آغاز مذاکرات و تعیین تکلیف برجام

نماینده مردم جیرفت در مجلس ضمن تشکر از «مذاکره با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» از شورای امنیت ملی و وزارت امور خارجه درخواست کرد تا هر چه سریعتر در مورد ترکیب تیم مذاکره‌کننده و آغاز مذاکرات اقدام کند.

درخواست یک نماینده از شورای امنیت ملی برای آغاز مذاکرات و تعیین تکلیف برجام

ذبیح الله اعظمی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: از تیم وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی تشکر می‌کنم که توانستند از طریق مذاکره با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دستیابی به توافقی هر چند موقت مانع تشدید اختلافات میان ایران و آژانس و صدور قطعنامه جدید علیه کشورمان شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس افزود: همچنین خوشحالم که برخی از مخالفان سرسخت برجام و همکاری با آژانس امروز موافق با برجام و همکاری با آژانس برای حل و فصل اختلافات شدند. البته کسانی نباید دنبال مچ‌گیری باشند، بلکه باید از ایجاد اجماع میان همه جناح‌ها در مورد پرونده‌های مهم سیاست خارجه استقبال کنیم زیرا مصلحت نظام و مردم است و هر اقدامی که باعث کمک به رفع مشکلات مردم و ایران شود بر هر دعوای سیاسی و جناحی اولویت دارد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست خارجه توسط نظام تعیین می‌شود و ربطی به این و آن دولت ندارد. آن چیزی که دائمی است منافع ملی و نظام است. از شورای امنیت ملی و وزارت امور خارجه درخواست دارم هر چه سریعتر در مورد ترکیب تیم مذاکره‌کننده و آغاز مذاکرات اقدام کند تا تکلیف برجام مشخص و از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری شود البته نباید اقتصاد و سیاست خارجی کشور از جمله گسترش روابط با همسایگان به نتیجه مذاکرات برجام گره زده شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نیری
    0

    خدا پدرت رو بیامرزه آقای نماینده ما که هرچی میگیم یا مینویسیم یا بگوششان نمی‌رسه یا اینکه اصلا نمیشوند بقول بعضی‌ها یا خوابن یا خودشونو بخواب میزنن.صد بار گفتم آقا دستور بدون پشتوانه مبنی بر کنترل بازار ارز و بهبود معیشت مردم بدون پشتوانه بجایی نمی‌رسه یعنی آب در هاون کوبیدن مذاکره اونم از نوع مستقیم وبدون وقت کشی وازادی منابع بلوکه شده وتبادلات اقتصادی ورفع موانع مالی وبانک تنها راه حل مشکله بعد این بروید و بدنبال اقتصاد مقاومتیتون باشید.مزد تو فقرغلط میزنندتوان خرید میوه وگوشت ومرغ واجیل واسه بچه هاشونو ندارن حالا اشتغال درمان ازدواج مسکن تفریح که اصلا صحبتش نیست .همیشه میگم مردم قد مسئولین محترم حقوق نمیگیرن با این حال صد برابر بیشتر از اونا ایستادگی .مقاومت کردن .آخه ایستادگی ومقاومت تا کی ؟چرا این نسل رو نابود کردین چرا نداشتین با وجود داشتن این همه موهبت وثروت خدادادی این مردم زندگی راحتی داشته باشن .مردم خودشون وزندگیشونو با کشورهای دیگه خصوصا کشورهای بدون منابع وحتی همین کشورهای درپیتی حوزه خلیج فارس مقایسه می‌کنند.اونا کجا وما کجا فرهنگ وقدمت اونا کجا وما کجا .به کجا میریم

  • ناشناس
    0

    دمش گرم رییسی مجلس پر مدعا و تو خالی را ضربه فنی کرد اگر روحانی بود الان از هر طرف مجلس صدای اعتراض بلند بود از امروز مجلس به اصطلاح انقلابی به سه دسته تقسیم می شوند دسته اول نماینده هایی که به اصول خود پایبند بوده و به تدریج لب به اعتراض می گشایند دسته دوم آنهایی که هستند که کلا بیخیال اصولی میشوند که برای آنها این وان را متهم می کردند به تدریج با نزدیکی با وزرا به سوی جمع ما وثروت رفته زده وبندها شروع می شود دسته سوم با دیدن توافقات و. کلا از اصول خود دست برداشته چه بسا به طرف اصلاح طلبها روی اورند یاد فرمانده همیشه جاوید شهید باکری گرامی باد. پیش بینی بعد از پایان جنگ واقعا گل گفته بود روحش شاد و یادش گرامی باد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها