چهره های سرشناس متولد ۲۴ شهریور

افراد مشهور کشور که متولد ۲۴ شهریور هستند به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند.

چهره های سرشناس متولد ۲۴ شهریور

افراد معروف متولد 24 شهریور
متولدین مشهور امروز

امروز 24 شهریور است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد. تولدتان مبارک.

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ 24 شهریور چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

بازیگران و چهره های مشهوری که در 24 شهریور متولد شده اند:

خاطره حاتمی

بازیگران متولد 24 شهریور ، افراد معروف متولد 24 شهریور

خاطره حاتمی ، بازیگر زن ایرانی ، متولد 24 شهریور 1362 می باشد.

خاطره حاتمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون فعالیت هنری خود را از سال 81 آغاز کرده است در کارنامه هنری وی دو اتفاق جالب وجود دارد یکی از آنها تراشیدن موهای سر در فیلم قرنطینه به کارگردانی آقای منوچهر هادی است که به گفته خودش مادرش با دیدن آن صحنه بسیار ناراحت شد ولی عکس العمل مادربزرگش در نوع خود قابل توجه بود که به او می گوید خاطره شبیه پسر ها شده ای باید بریم برات خواستگاری.

وحید رزاقی

بازیگران متولد 24 شهریور ، افراد معروف متولد 24 شهریور

وحید رزاقی (زاده ۲۴ شهریور ۱۳۴۹، تهران ) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، اهل ایران است.

رزاقی در سال ۱۳۶۲ طی یک اتفاق ساده فرصت حضور در مقابل دوربین محسن مخملباف در فیلم سینمایی دو چشم بی سو را یافت. او پیش از آن فقط در گروه‌های تئاتر دانش آموزی در مناطق آموزش و پرورش فعالیت داشت. پس از این تجربهٔ اولیه در مقابل دوربین برآن شد تا با حضور در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما به صورت جدی، سینما و بازیگری را دنبال کند.

در این راه از اولین معلمین وی علیرضا خمسه و هرمز هدایت می‌توان یاد کرد.

ویژگی های متولدین شهریور

شهریورماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
حسّاس، با هوش، شاد و سر حال، دقیق، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود جو، خجول، بد پیله، واقعاْ ساعی و کوشا، سرمایه دار، کمال گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متّکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسی، پر انرژی، مبتکر، اهل اعتدال و میانه روی، کمک رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان، رام نشدنی، بی ریا و بی تزویر، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حیا، ثابت قدم، مورد حسد قرار می‌گیرد، دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمی‌خورد، فرشته خو، خیلی درس خوان، چابک، خیال پرداز، دارای ذائقه قوی، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته سنج، خود کفا، پر توقّع، اهل همدردی، زود رنج، قاطع، دور اندیش، خرده گیر و خورده بین.

فال روزانه 24 شهریورماه :

امروز باید از تک تک لحظات زندگی لذت ببرید. پروژه های خلاقانه را به کار بیندازید. مهارت های هنری خود را افزایش دهید. از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنید. ارتباط خود را با اعضای خانواده صمیمانه تر کنید. تنش های مالی و اقتصادی را از خودتان دور کنید. توهمات ذهنی را برای همیشه کنار بگذارید. حتماً تمرین های ریلکسیشن و یوگا انجام دهید. تا جایی که می توانید از حداکثر امکانات زندگی خود استفاده کنید. احساسات مثبت را در خودتان به وجود بیاورید. اگر ازدواج کرده اید باید کمی صبورانه تر رفتار کنید.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین شهریور

منبع: دلگرم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها