توافقات هسته‌ ای در بلند مدت منجر به رشد ذاتی بورس می‌ شود؟

یک تحلیلگر اقتصادی گفت: اگر توافقات هسته‌ای به معنای واقعی اتفاق بیفتد در کوتاه مدت روی بازار بورس تاثیر منفی و در بلند مدت منجر به رشد ذاتی بازار بورس می‌شود.

توافقات هسته‌ ای در بلند مدت منجر به رشد ذاتی بورس می‌ شود؟

سیامک قاسمی در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: پیش بینی کاهش قیمت ارز یک سیگنال منفی در کوتاه مدت است که بازار بورس گارد نزولی می‌گیرد.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: اگر توافقات هسته‌ای به معنای واقعی اتفاق بیفتد در کوتاه مدت روی بازار بورس تاثیر منفی و در بلند مدت منجر به رشد ذاتی بازار بورس می‌شود.

این گفتگو را بشنوید:

منبع: خبر فوری

38

حجم ویدیو: 5.40M | مدت زمان ویدیو: 00:04:30 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • استاد دانشگاه
    0

    در اثر خروج امریکا از برجام در طی 3 سال مسکن ودلار و بورس به طور میانگین حدود 700 درصد رشد داشت اطمینان داشته باشید اگر توافقی صورت بگیرد و به فرض کاهش قیمت هم نداشته باشیم رکود و سکون قیمت در بازارهای ذکر شده برای چند سال حداقل تا انتخابات بعدی امریکا حتمی است

  • دارا
    0

    سلام . برداشتن تحریم یعنی درمان بیماری سرطان اقتصاد/ توافق هسته ای / انجام می شود انجام نمی شود همین امسال انجام می شود یا نه / دولت رئیسی وعده داد تحریم برمیدارد ولی محکم نگوفت چرا ؟ گفت نون با تحریم گره نمی زنیم واقعیت این است اگرمعیشت به تحریم گره نمی خورد آیا 700درصد تورم تا 3000درصد تورم داشتیم . آیا ما برای تولید مرغ و تولید گوشت قرمز 70درصد واردات نداریم آیا 70درصد بودجه کشور حتی بخشش به لبنان سوریه غزه یمن ... از درآمد نفتی نبوده که تحریم ویران کرد اگر ما تحریم نبودیم لبنان اینگونه بیچاره نمی شد همین الان هم نفت ما گره گشا لبنان سوریه است . واقعیت و حقیت این است ایران عربستان دبی ؛ روسیه ، قطر عراق حتی امریکا بدون نفت و گاز یکی شبهه افغانستان تا ترکیه می شودیم یعنی نفت و گاز... باعث شد ما در این یک قرن با فاصله از همسایگان پیشی بگیریم . پس هرکس بگوید معیشت به تحریم گره نمی زنیم یعنی به زندگی به سبک کره شمالی خوش آمدید . بشرطی که ما بتوانیم در معیشت مانند مردم کره شمالی در رژیم غذایی مان عمل کنیم/ تحریم و معاصره اقتصادی در زمان پیامبر (ص)هم مشکلات زیادی ساخت شعیب ابو طالب / تنها درمان این وضعیت فقط سه چیز است برداشت تحریم با مذاکره وین استفاده امتیازات برجام مثل فروش نفت بعد خارج شدن از لیست سیاهFATF بانک جهانی و تجارت جهانی یعنی رعایت شفاف سازی و رعایت قانون پولشویی // و دیپلماسی جهانی که بتوانیم اعتماد سرمایه گذار خارجی برگردونیم تنها راه پیشرفت کشور : رفع تحریم ؛ فروش نفت زیاد ... و بخصوص سرمایه گذاری خارجی و استفاده از توان سرمایه خارجی و متخصصین صنعت جهانی رشد تکنولوژی همین . اگر با غرب بد نباشیم نمی خواهد رفیق باشیم فقط خنثی بی طرف باشیم ایران آباد می شود برداشت تحریم یعنی تلاش بیشتر عدالت بیشتر درس بیشتر امکانات بیشتر تلاش بیشتر رفاه بیشتر

  • رفیعی
    0

    یه یه یه ..باز هم شیطونی بسرت زد میخوای کار شیطونی با بازرسان بکنیها .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها