سخنگوی کاخ سفید: بایدن معتقد است که دیپلماسی با ایران بهترین راه است

سخنگوی کاخ سفید با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در ایران تاکید کرد که رئیس جمهور بایدن همچنان معتقد است مسیر دیپلماسی با ایران بهترین راه گزینه است.

سخنگوی کاخ سفید: بایدن معتقد است که دیپلماسی با ایران بهترین راه است

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبر هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره آغاز به کار دولت جدید در ایران و اینکه آیا جو بایدن همچنان باور دارد که می تواند مذاکرات هسته‌ای با این کشور را مجددا آغاز کند، تاکید کرد که از نظر رئیس جمهور بایدن دیپلماسی کماکان بهترین راه است.

بنابر گزارش وب سایت کاخ سفید، جن ساکی تصریح کرد: رئیس جمهور همچنان معتقد است که یک مسیر دیپلماسیِ رو به جلو، بهترین گزینه پیش رو برای بازگشت به دوره ای است که ما نسبت به ظرفیت‌های هسته‌ای ایران آگاهی داشتیم.

وی ادامه داد: به علاوه، اینکه می‌توانیم با شرکای بین‌المللی مان همکاری کنیم تا آنها (ایران) را مسئول بدانیم، بهترین گام است. اما واضح است که وزارت امورخارجه باید تعیین کند که چه چیزهایی از طریق دیپلماسی امکانپذیر خواهد بود.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ص _ ن
    0

    سخنگو کاخ سفید آمریکا . مذاکره با شما سر کاری می باشد . شما اهل مذاکره دروغین با ایران هستید . برای فریب افکار عمومی جهان مذاکره می کنید . مرگ بر آمریکا .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها