کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور/ باران در سه استان شمالی

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز 26 شهریور بارش باران و وزش باد در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان داریم.

کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور/ باران در سه استان شمالی

محمد اصغری، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا بارش پراکنده در برخی نقاط استان مازندران داریم.

وی ادامه داد: روز جمعه 26 شهریور با تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر، بارش باران و وزش باد در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز شنبه 27 شهریور بارش باران و وزش باد در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان ادامه دارد و در خراسان شمالی نیز این شرایط جوی پیش‌بینی می‌شود.

اصغری گفت: روز یکشنبه 28 شهریور بارش پراکنده در استان‌ای مازندران، گلستان و خراسان شمالی ادامه دارد. همچنین با گذر امواج تراز میانی جو از شمال‌غرب کشور از جمعه تا یکشنبه 28 شهریور در برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای خزر از بعدازظهر جمعه تا صبح 28 شهریور مواج است، گفت: روزهای جمعه و شنبه پیش‌رو در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما را داریم.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این شرایط جوی تا چهار روز آینده نیز حاکم است. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 34 و 23 درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 42 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهند بود.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها