سفر به هتل لاله کندوان تبریز با خرید بلیط چارتری از اس چارتر

هتل لاله کندوان تبریز که سومین هتل صخره ای در جهان است یکی از زیباترین هتل های دنیا و تبریز است.این هتل در 22 کیلومتری شهر اسکو قرار دارد و در 62 کیلومتری شهر تبریز و استان اذربایجان شرقی قرار دارد.

سفر به هتل لاله کندوان تبریز با خرید بلیط چارتری از اس چارتر

معماری و فضای داخلی این هتل به قدری زیبا است که گردشگران داخلی و خارجی همه ساله از این هتل زیبا دیدن می کنند.شما برای رفتن به این هتل زیبا باید بلیط چارتری تبریز گرفته و از این هتل بازدید کنید.در این مطلب از اس چارتر قصد داریم تا شما را بیشتر با این هتل اشنا کنیم.پس با ما همراه باشید.

کمی بیشتر درباره ی این هتل بدانیم

جالب است بدانید کارکنان و پرسنل این هتل بخاطر گردشگران خارجی که سفر می کنند مسلط به زبان انگلیسی هستند تا بتوانند ارتباط خوبی با مسافران بگیرند.تمامی هتل ها معمولا در مرکز شهر هستند اما این هتل در روستای کندوان واقع شده است و یکی از دلایلی که باعث شده تا گردشگران به این هتل سفر کنند صخره ای بودن ان است.

همچنین داشتن منطقه حافظت شده محیط زیست ، اب و هوایی پاک ، داشتن حیات وحش بی نظیر ، دسترسی به اب معدنی طبیعی ، از دیگر مزایای این هتل فوق العاده است.

این هتل بخاطر قرار گرفتن در منطقه کوهستانی در فصل تابستان احتیاج به سیستم سرمایشی ندارد و در فصل زمستان سیستم گرمایشی از کف دارد.تنها کافی است برای رفتن به این هتل و دیدن فضای لذت بخش و ارام روستای لاله کندوان خرید بلیط چارتر تبریز را خریداری کنید.

این هتل دارای 16 اتاق است که با وسایلی خاص چیده شده است و نمای سنگ ها فضایی جذاب ایجاد کرده است ، به جز این ها لابی هتل هم سنگی است و با تخت های سنگی و تشک ابری برای پذیرایی از مهمانان اماده شده است .

امکانات این هتل چیست؟

از جمله امکانات این اتاق می توان به جکوزی، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، خدمات CIP،‌ پذیرش ۲۴ ساعته و ترنسفر رفت و برگشت اشاره نمود.و برای واحد های اتاق که مجهز به تهیه مطبوع ، چای ساز ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام هستند.

در قسمت رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی سرو می شود.و در قسمت اتاق ها و لابی می توانید اینترنت رایگان استفاده کنید.نکته قابل توجه این هتل این است که اسانسور ندارد و اگر سالمند دارید بهتر است با توجه به شرایط این هتل را انتخاب نمایید.همچنین صبحانه به صورت رایگان در این اتاق ها سرو می شود.

توضیحات مهم درباره ی امکانات دیگر هتل

همانطور که در بالا گفتیم این هتل اسانسور ندارد و هتل دارای لاندری (خشکویی) می باشد ، اقامت برای کودکان زیر هفت سال (در صورتی که سرویسی نخواهد ) رایگان می باشد.هزینه یک شب اقامت برای هتل 617.000 تومن می باشد که در صورتی که تخفیف بدهند 398.000 تومان می باشد.

قانون کنسلی هتل چیست؟

طبق قوانینی که برای هتل گذاشته اند در صورت کنسل کردن هیچ مبلغی برگشت داده نخواهد شد.

همچنین ساعت (ساعت سرو صبحانه: 8:30 الی 10:00، ناهار: 12:30 الی 16:00، شام: 20:00 الی 22:30) می باشد.

فاصله هتل تا چند جاذبه گردشگری تبریز

شاید به یکی از مزیت های این هتل بتوانیم نزدیکی به جاذبه های گردشگری را اشاره کنیم که در ادامه چند مورد را معرفی خواهیم کرد همچنین برای استفاده از این مکان ها می توانید در اولین فرصت پرواز چارتری را گرفته و از این مکان ها هم دیدن کنید.

هتل لاله کندوان تبریز تا ارگ تبریز:35 کیلومتر فاصله دارد و در مدت زمان 50 دقیقه به این پارک می رسید.برای دید و بازدید از این ارگ کافی است از اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط هواپیما چارتر بلیط خود را تهیه نمایید و از این مکان دیدن کنید.

هتل لاله کندوان تبریز تا مسجد جامع تبریز:52 کیلومتر فاصله دارد.

هتل لاله کندوان تا مسجد کبود 54 کیلومتر فاصله دارد.

از هتل تا فرودگاه تبریز و راه اهن چقدر راه است؟

تا فرودگاه بین المللی شهید مدنی 1 ساعت و تا ایستگاه راه اهن تبریز 55 دقیقه با ماشین راه است.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها