ماجرای "واکسن‌ستیزی" به روایت سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا/ سیستماتیک و برنامه ریزی شده نیست

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه واکسن ستیزی در ایران سیستماتیک و برنامه ریزی شده نیست، گفت: هرچند از نظر ما در صف ایستادن برای تزریق واکسن خوب نیست، اما نکته مثبت این است که مردم مشتاق تزریق واکسن هستند.

ماجرای "واکسن‌ستیزی" به روایت سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا/ سیستماتیک و برنامه ریزی شده نیست

دکتر علیرضا رییسی درباره واکسن‌ستیزی که در برخی موارد علیه واکسیناسیون کرونا شاهد بوده ایم، گفت: اولا واکسن‌ستیزی فقط مختص ایران نیست و در آمریکا و اروپا هم با این مشکل درگیرند و برخی با واکسن مخالفند. خوشبختانه در کشور ما واکسن‌ستیزی اصلا به صورت سیستماتیک وجود ندارد.

واکسن ستیزی در ایران سیستماتیک نیست

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند اینطور جلوه دهند که این واکسن‌ستیزی در کشور برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک است و می‌خواهند آن را به مذهب ارتباط دهند. در حالی که علمای ما واکسن تزریق کردند. بنابراین بحث واکسن‌ستیزی به دین ربطی ندارد، بلکه عده‌ای هستند که کلا ضد واکسن هستند. البته این موضوع در کشور ما سیستماتیک نیست. عده‌ای دوست ندارند و واکسن تزریق نمی‌کنند.

رییسی گفت: چندی پیش میزبان کارشناسان برجسته و ارشد منطقه امرو سازمان جهانی بهداشت بودیم. این کارشناسان از مراکز واکسیناسیون ما بازدید میدانی کردند و بعد اعلام کردند که وقتی به مراکز شما رفتیم و بازدید کردیم بسیار خوشحال شدیم؛ چراکه دیدیم مردم مشتاق تزریق واکسن هستند و در صف ایستادند. البته ما گفتیم که از نظر ما در صف ایستادن برای تزریق واکسن خوب نیست. با این حال آنها اعلام کردند که در همه جای دنیا عده‌ای نمی‌خواهند واکسن تزریق کنند اما شما چقدر افراد مشتاق برای تزریق واکسن دارید. این نکته بسیار مثبتی است که مردم حاضرند چند ساعت در صف بمانند تا واکسن تزریق کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • سید حسن
    0

    برادر بنده واکسن سینوفارم زد و پس از یک هفته کرونا گرفت و کارش به بیمارستان کشید ،همسایه بنده کلی دوندگی کرد و استرازنکا پیدا کرد و زد ،ایشان دچار آمبلی خونی شد و کرونا گرفت ،یکی از دکترها بیمارستان پس از تزریق واکسن فوت شد و..... هزاران شاهد دیگر دال بر این است که مسئولین ما بدون برنامه دست بکارهای احمقانه میزنند ،در زمان پیک شیوع بدلیل آنکه افراد ممکن است ناقل باشند بدون تست کرونا نبایست واکسن تزریق گردد و اگر کسی ناقل باشد واکسن همانند چاشنی بمب عمل میکند.

    نظرات شما -
    • منصور
      0

      متاسفانه واکسن حالت اجباری شده ، کاملا شواهد زیادی از مثال های شما را از نزدیک شاهد بودم . ولی کو گوش شنوا؟

    • احسان
      0

      سید جان حق باشماست ،مردم اگر از چیزی فراری باشند حتما در آن نقصی دیده اند

    • اکبر
      0

      احسنت ،آفرین ،حرفت درسته،نمونه های زیادی در تایید شما شاهد هستم

    • ساچو
      0

      سید حسن:طبق روال گذشته شفاف سازی وجود ندارد.۴روزه دوز ۲ زدم. هنوز درگیرم ودارم از بیحالی و گاها درد از پا در میام.سینو فارم زدم اگر زمان برگرده عقب غلط میکردم بزنم.باید قبل از تزریق تست کرونا داد شاید ناقل باشی.

    • حسن چاخان
      0

      یعنی بافتی ها ، خوب بود ننوشتی زن عموم واکسن زد یک هفته بعد عموم تصادف کرد مرد ، پسر خاله ام واکسن زد بعد از سه روز کیفشو زدن ، داداش کنتور که نمی اندازه ولی زیاده روی نکن تا باورمون بشه، از حسن کلید هم بیشتر میبافی ها

    • به سید حسن
      0

      جناب چه ربطی بین آمبولی و کرونا وجود داره ، چرا دروغ میگی عمو ، چرا مردم رو از واکسن میترسونی ؟ مرض داری؟

  • ایران
    0

    سید حسن اول بگید برادر شما یک هفته بعد از دز اول کرونا گرفته یا دز دوم؛که اگه دز اول بوده پس ایمن نمیشه بدن با دز اول و اما اگه دز دوم هم بوده باشه بدن بعد ۱۴ تا ۲۱ روز ایمن میشه پس مبتلا شدن برادر شما دال بر بی اثر بودن واکسن نیست درضمن کرونا ۲ هفته دوره ی کمن داره پس اگه یک هفته بعد مبتلا شده یعنی یک هفته قبل از تزریق واکسن ناقل بوده

    نظرات شما -
    • به ایران
      0

      اگر نوشتهای ایشون را خوب مشاهده کرده باشید ،گفتند قبل از واکسن بهتر است تست کرونا داده شود ،البته این موضوع را مسئولین بی سواد و عجول می بایست پیش بینی می کردند

  • داریوش
    0

    واکسن ستیزی خوب نیست به شرط اینکه واکسن انگلیسی که باعث سکته مغزی میشه وارد نکنند.

    نظرات شما -
    • به پرفسور حجت الاسلام استاد داریوش
      0

      چشم جناب دکتر ، ولی میشه لطفا بفرمایید جناب پرفسور نتایج تحقیقاتتان درباره واکنس انگلیسی در کدام نشریات علمی چاپ شده است؟ یا شاید از روی باد معده واکسن انگلیسی و امریکایی را ممنوع کرده اید جناب استاد داریوش

    • به داریوش
      0

      تو با این استعدادی که داری مواظب باش که ندزدنت چون به درد درست کردن کود از تو خیلی محتمل است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها