علم الهدی: با اینکه هنوز ایران عضو شانگهای نشده، از رئیسی دعوت کرده اند؛ این یعنی اقتدار و عظمت

امام جمعه مشهد گفت: امروز بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، ما در دنیا به عنوان یک قدرت رقیب آمریکا شناخته می‌شویم، لذا با اینکه هنوز ایران عضو شانگهای نشده است، رئیس اجلاس شانگهای از رئیس جمهور ایران دعوت می‌کند.

علم الهدی: با اینکه هنوز ایران عضو شانگهای نشده، از رئیسی دعوت کرده اند؛ این یعنی اقتدار و عظمت

سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با بیان اینکه جمعه این هفته، بر خلاف هفته‌های گذشته رئیس جمهور به انجام سفرهای استانی و دیدارهای مردمی نپرداخت، اظهار کرد: از تحولات خوبی که به خاطر انتخاب شما مردم به وجودآمده است، ارتباط برقرار کردن روسای سه قوه با مردم است و این نزدیکی مسئولین با مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: برای برخی سوال پیش آمده است که آیا ارتباطات هر هفته رئیس جمهور با مردم مهمتر بود یا سفر به تاجیکستان و کدام یک برکت بیشتری برای کشور و نظام داشت؟ باید توجه داشت آقای رئیس جمهور یک سفر خارجی موثر استکبارستیز و آمریکا برانداز رفته است که جریان تحریم‌های اقتصادی را با شکست روبرو می‌کند. لذا این سفر خارجی در حال حاضر دارای برکات بیشتری نسبت به دیدارهای مردمی است.‌

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن بیان اینکه روز گذشته آقای رئیسی برای شرکت در اجلاس شانگهای با دعوت رئیس جمهور تاجیکستان به پایتخت این کشور سفر کرده است، با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری سازمان شانگهای، افزود: این سازمان به منظور مقابله چند کشور شرقی با نفوذ غرب به وجود آمد و ایران نیز چند سالی است که به دنبال پیوستن به این سازمان است، اما به دلیل مسائلی که ما در داخل و خارج کشور داشتیم، تا کنون نتوانسته بودیم عضو این سازمان شویم‌.

علم‌الهدی ادامه داد: در صورت عضویت ایران در سازمان شانگهای، وابستگی ایران به غرب قطع می‌شد، اما دشمنان ما می‌خواستند ما را به خود وابسته نگه دارند تا جایی که این انقلاب و نظام را براندازی کنند و یک نظام آمریکایی در کشور ما به وجود آورند. لذا در داخل و خارج کشور کارشکنی‌هایی در راه عضویت ایران در سازمان شانگهای انجام‌ می‌شد.

وی بیان کرد: تشکیل دولت سیزدهم که در سیاست خارجی خود راهبرد استکبارستیزی را در دستور کار دارد، اقتضا می‌کرد که آقای رئیس جمهور در این اجلاس شرکت کند و مقدماتش فراهم شد که در اجلاس آینده عضویت رسمی ایران در سازمان شانگهای را اعلام کنند، این یعنی از آمریکا و اروپا جدا شویم و با همراهی با یک جریان اقتصادی دنیا هم خود را از انزوا دربیاوریم و هم ارتباطات جهانی داشته باشیم و هم به عده‌ای غربگرا ثابت کنیم دنیا تنها آمریکا و اروپا نیست.‌

امام جمعه مشهد بیان کرد: امروز بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، ما در دنیا به عنوان یک قدرت رقیب آمریکا شناخته می‌شویم، لذا با اینکه هنوز ایران عضو شانگهای نشده است، رئیس اجلاس شانگهای از رئیس جمهور ایران دعوت می‌کند. یعنی دنیای شرق در برابر غرب به سراغ ما آمده و در برابر ما خضوع می‌کند. اقتدار ما به چنین نقطه‌ای رسیده است.

علم‌الهدی با بیان اینکه خدا تصمیم گرفته است مقدمات پیشرفت را برای مردم ما فراهم کند، گفت: شما مردم خیلی در درگاه خدا ارزش دارید، ۴۳ سال است پای دین و این نظام ایستاده‌اید و مقاومت می‌کنید. سفر رئیس جمهور به منظور شرکت در اجلاس شانگهای، با دو اتفاق همزمان شده است، یک اتفاق بازگشت ناو جنگی ایران از یک سفر دور جهان در اقیانوس است. در دو، سه عرصه رزمایش نظامی آمریکا با کشورهای دیگر، ناو جنگی ما وارد شد و قد برافراشت و سپس بدون هیچ مشکلی به کشور بازگشت و باعث تعجب دنیا شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دنیا متوجه شد نظام ما به بلوغی رسیده است که می‌تواند اقتدار جهانی پیدا کند، اظهار کرد: اگر دنیا متوجه شد که می‌شود در سایه ولایت فقیه اقتدار جهانی پیدا کرد، زمینه اولیه برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شده است.

وی افزود: در کنار این پیروزی، با شرکت رئیس جمهور در اجلاس شانگهای، یک مانور بی‌اعتنایی به تحریم‌های آمریکا و اروپا صورت گرفت. وقتی سایر کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس شانگهای، ایران را با این عظمت ببینند، خواه ناخواه سرسپرده می‌شوند.

علم‌الهدی با بیان اینکه شرکت رئیس جمهور در اجلاس شانگهای، زمانی صورت گرفت که ایران توانست غرب را در محاصره لبنان شکست دهد، عنوان کرد: چهار کشتی سوخت ایران که به لبنان رفت، آمریکا و اروپا دیدند در کشوری که فرانسه آن را به عنوان مستملک خود می‌دید و آمریکا هم فکر می‌کرد با جاسوس‌های عربستانی خود بر آن مسلط است، هیچ جایگاهی ندارند و آن روزی که بخواهند ملت لبنان را از پای دربیاورند، ایران مقتدر می‌آید و عرصه جولان آن‌ها را از بین می‌برد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه دیروز اتحادیه اروپا تحریم لبنان را لغو کرد، ادامه داد: چون دیدند رئیس جمهور ایران به اجلاس شانگهای رفته است و اگر بنا شد این‌ها تحریم را ادامه دهند، با اقدامی که ایران انجام داد و کشتی‌های سوخت را به لبنان رساند و با این مانور قدرتی که رئیس جمهور در اجلاس شانگهای انجام داده است، دیگر جایی برای نفوذ آمریکا و اروپا در لبنان نمی‌ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: اگر مردم و مسئولین با اخلاص به میدان بیایند، در هر قدم خود دشمن را شکست می‌دهند و باعث عزت اسلام می‌شوند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 107
  • سید
    0

    شیخ ایران عضو ناظر این شورا است. ان هم چندین سال است. خاتمی و احمدی نژاد و روحانی در این اجلاس شرکت کردند. ملت را چه فرض می کنی.

    نظرات شما -
    • حمار ایرانی
      0

      ایشان فکر کرد ملت شبیه من و خودش هست

    • بهروز ترکه
      0

      سید جان: اون شیخ نیست!!!!!!!سیده.وبعدببخشید ان !!! یا آن.

  • متین
    0

    چون ذاتا چینی هستید

  • محمودکریمی
    0

    بسیارخوشحالم که ایران بعضویت دائم پیمان شانگهای درآمد.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      چرا؟ چی قرار بشه بفرماید ما هم خوشحال بشیم

    • ع.م
      0

      خوشحال باش و از این خوشحالیت بمیر

  • بهروز ترکه
    0

    ای به خشکی شانس مردم پدر زن دارند ماهم ......!

    نظرات شما -
    • بهروز ترکه حقیقی
      0

      تاکی میخای به این بازی کثیف ادامه بدی؟؟چرا با یه اسم.دیگه فعالیت نمیکنی

    • بهروز ترکه
      0

      خیلی حقیری

  • ناصر
    0

    یاشیخ دامادهرکس هم بشودرئیس جمهورحتما تعریفی است اگرروحانی می بود کل خطبه را به تخم مرغ ۶۰تومانی اختصاص می دادی درحوزه ها کلاس عدالت وانصاف تعطیل است.

    نظرات شما -
    • تقی معمولی
      0

      احسنت تخم مرغ شصت هزار تومانی رو خوب اومدی

  • آ
    0

    حرفای‌قشنگ‌میزنی‌‌‌،میزدندوخواهندزد.

  • رفعتی
    0

    اگر در دوره صفوی بود با ذهن خلاق خود هزاران کتاب نوشته بود و اون مجلسی و مابقی نزدش یه تلمذ مینشستند.

  • اکبر دقیق
    0

    باز السید علم الهدی رفت بالا ممبر.اطلاعاتتو به روز کن. چقدر جو گیر شده دومادش شده رئیس جمهور.تجربه ثابت کرده دوماد فامیل نمیشه هول نشو!!!!

  • شهرام.ر
    0

    دمت گرم . تو این روزهای کرونایی و با داشتن این همه مکافات اقتصادی ، اگه تو هم نباشی که ما رو بخندانی ، از غصه دق می‌کنیم. تو فقط باش .

    نظرات شما -
    • منافق
      0

      درسته کاملا

  • وحید
    0

    منم باشم از دامادم حمایت میکنم و بوسش میکنم

    نظرات شما -
    • کامبیز
      0

      این امام جماعت است که شاهکارش یزرگنمایی هایی که قصدش گمراه کردن بیچاره مردم است و به زبان ساده تر مردم را به راه راست هدایت نمیکند .بعضی هنوز اصرار دارند که مردم ایمان بیارن که حیوانات حرف میزنند بعضی نزد خدا از مابقی مردم جهان ارجح تر و مقدم تر هستند و درحتان و زمین و ماه و خورشید و..زبان دارند و ایمان دارند و...پس اگر شما از دامادت حمایت کنید فرق است.

  • جمیله علم
    0

    اقتدار و عظمت؟؟؟!!! میشه دقیقا توضیح بدی چطوری جناب رییسی طی این یک ماه عظمت داده ؟؟!!!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    خود گوئی و خود خندی عجب مرد هنرمندی...!!!!

  • تقی
    0

    ماشاله ، حاج آقا دختر دیگه ای داری؟ ماهم عظمت و اقتدارمون بزرگ بشه .

  • ناشناس
    0

    شماها کی واکسن زدید چی زدید

    نظرات شما -
    • تقی معمولی
      0

      ما دو هفته واکسن زدیم وآسترازنکا هم زدیم جات خالی تا صبح تب ولرز کردیم ولی میگن از بقیه واکسنها قویتر وبهتره

  • کاربر ناشناس
    0

    ای شیخ ای داماد دوست ،مردم سواد دارن ومیفهمن که رفتن به تاجیکستان دردی را دوا نمیکند چون روئسا ی قبلی هم در این اجلاس بودن و سخنرانی کردن شاید آلزایمر داری فراموش کردی

  • کوجولولولوی ناناز
    0

    حالا بخاطر این حرفهایی که زدی حتمن یه کادوی خوب و ناز از چین و ماچین برات میاره

  • کوروش کبیر
    0

    چه دردی برای مردم میخوره برای مردم نون اب میاره مگه خوب از دامادت تعریف میکنی هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه

  • رصد
    0

    اقتدار در تمام جهات مملکت اقتدار است نه فقط تو یه زمینه اونم با خالی کردن جیب مردم و هزینه های بی سر و پیمان

  • داریوش
    0

    عضو شانکهای یعنی ارتباط با سه و نیم ملیارد جمعیت جهان و هفتاد درصد اقتصاد جهان

  • علی امینی
    0

    حاج آقا تو حرف نزنی سنگین تری، کارهای رئیسی رو هم خراب نکن، برای ما اقتدار یعنی نون فعلا گشنه ایم هر وقت سیر شدیم وقت حرف زدن امثال توست

  • سروش
    0

    این اجلاس مسخره فقط برای دیکته گفتن مجازی پوتین و رئیس جمهور چین به شاگردان مکتب مردمت را بچاپو باجی ده است ...نه اعتبار دارد نه فایده...

  • ناشناس
    0

    تا زمانی که تحریم هستیم فقط در نظامی اقتدار داریم(گاهی اوقات یه موشک ول میدیم)شاید تا ۱۰۰سال تحریم باشیم که اگر اینطوری باشه هیچ کشوری با ما همکاری نخواهد کرد.

  • فدایی رهبر
    0

    دهنتان ببندید، جان همتون به فدای استاد علم الهدی، جان همتون به فدای آقای رییسی، دشمنان نظام و رهبری هیچ غلطی نخواهید کرد، حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی، زنده باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرگ بر دشمنان

  • حیدریان
    0

    ... این چه فرمایشیه سلطان ؟؟؟ وقتی اقتدار داری که ارزش پول ملی ات اعتبارگذر نامه ات تولید ناخالص ملی .. داخلیت وو.. بالا باشه و مردمان بی پناه این سرزمین برای فرار از گشنگی و فلاکت تا کمر به صندوقهای زباله وارد نشن . زنان عفیف سرزمینم برای سیر کردن شکم بچه هاش تن فروشی نکنه اقتدار ینی جلوی سواستفاده های کلان به شکل رانت ، اختلاس ، فساد روز افزون اداری وو گرفته بشه ..وامهای با مبالغ نجومی از وام گیرندگان خاص والبته بسیار خاص باز ستانده شود ..اینکه مشخص شه پول دکل گمشده به جیب مبارک کدام حضرات سرازیر شد ووو..آره سلطان این حرفا حتی برای روزگار اصحاب کهف هم قابلیت مصرف نداشت چه برسد به این روزگار ما ... فکر نان کن یاشیخ که تو گریه طفلان گرسنه را برسر سفره بی نان ندیده ای . ...

  • خخخخخ
    0

    به بهروز ترکه ها .........‌‌‌‌‌‌......دعوا نکنین من از دوتاتون ترک ترم. خخخخخخ

  • رضا..
    0

    جناب پدر زن رئیس جمهور اقتدار یعنی بعد از 42 سال از انقلاب همه ملت بتوانند به سهولت مسکن و خودرو و شغل مناسب داشته باشند و پاسپورت ایرانی جزو 10 پاسپورت معتبر دنیا باشد و چند میلیون ایرانی برای زندگی نرمال و آینده ایی بهتر آواره دنیا نباشند.سازمان «شفافیت بین‌الملل» در گزارشی موسوم به «شاخص ادراک فساد» رتبه فاجعه بار ایران را 149 اعلام کرد. اگه این اقتدار پس دیگه حرفی نمیمونه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      و همچنین مردم بتونند بک کیلو میوه درست و حسابی با قیمت متعادل که همه اش تولید ایرانه برای بچه هاشون بخرند.......

  • بی واکسن ایرانی
    0

    از این مارخوار اهرمن چهرگان زدانایی و شرم!!! بی بهرگان.....

  • ۱۱
    0

    بخدا ما نمی‌خواهیم رقیب آمریکا باشیم یا قدرت اول منطقه. ما میخواهیم دین و دنیا را با هم داشته باشیم و هر کس بر اساس خواست خودش راه درست را انتخاب کند.

  • من
    0

    یه ۲۰ سالی هست رئیس های جمهور میروند و می آیند ، شما تا طرح صیانت نیامده ریشه اطلاعات را ب قفل زده بخشکاند یک جستجویی بکنید .

  • سینا
    0

    از رئیسی دعوت کردند که از تجربیات آخوندها که در ۴۳ سال ایران به یکی از کشورهای نمونه در جهان تبدیل کرده اند بطوریکه تمام ممالک پیشرفته حسرت زندگی و رفاه مردم مملکت مارا می خورند ، استفاده کنند . ؟؟؟؟؟؟؟

  • رضا
    0

    کی گفته ما آمریکا رقیب ما است ، ولایت اسلامی در رانتخواری و اختلاس دولتمردان خود در جهان بدون رقیب است

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای علم الهدا چینی ها از روز که متوجه شدند رئیسی با شما نسبت دارد مفصلا برای شانگهای برنامه ریزی کردند. بنده خدا دیگه دل تو دلشون نموند و طاقت نیاورند و هنوز عضویت ایران اعلام نشده از رئیسی دعوت کردند. این به اقتدار ایران ربطی نداره به نسبت رئیسی با شما ربط داره.

  • باقری
    0

    سلام جناب علم الهی مشاور رییس جمهور بشه از مشهد مقدس به تهران بیاد سخن سنجیده میزند

  • آ
    0

    وقتی‌سرنوشت‌دل‌ما راشکست‌‌بااین‌سرکش‌مست‌دیگه‌چه‌میشه‌کرد؟

    نظرات شما -
    • وطنم
      0

      آخ آخ مهستی

  • سامان
    0

    تونگی پس کی بگه حالا مملکت شده گل وبلبل ازروزی که دامادت اومده ای ناقلا!!!!!

  • غریبه
    0

    جناب همه کاره -- تو از ملا هیبت آخوند زاده بگو امیر المومنین شرق ..... .‌‌ این که جناب داماد خوبیه ریسی کاری انجام میده و بقیه انجام ندادن لازم هست بدونید العان مجلس پنج درصدی با دولت همکاری میکنه ...اون موقع مجلس پنچ درصدی کارش کارشکنی تو کار دولت و ملت بود و معیشت مردم براشون پشیزی ارزش نداشت ....

    نظرات شما -
    • حامی
      0

      یک لگن اب یخ گیر بیار بشین توش

    • علی
      0

      انسان بدخواه وبدذاتی جناب غریبه!! علم الهدی کجا گفت بقیه انجام ندادند!! شما ازاین سید چی می خواهید !!!؟ هرازگاه سعی می کنید ازاین مرد یه اشتباه یا یه سوژه ای پیدا کنید توبوق وکرنا کنید!! یک روزی باید تسلیم مرگ شویم و جواب اعمالمان را بدهیم! خدا هم تورا وهم همه ما را هدایت کند.

  • ناشناس
    0

    تا زمانی که تحریم هستیم اقتداری وجود نخواهد داشت،شاید این تحریم ها ۱۰۰سال یا بیشتر بمونه.

  • مش جمعه
    0

    چراکامنت منو چاپ نکردی؟ هرچه این شیخ به مشهد اقتدار دادی آن شیخ هم به ایران و پاسپورت و اقتصاد ایران اقتدار خواهد داد.

  • کوروش
    0

    از همه اینها که بگذریم،فقط من نمیدونم چرا انقدر خبر فوری در مورد ایت الله علم الهدی خبر پخش میکنه؟یعنی بیشتر از همه خبر گزاریها!!،اقا شما اول جواب ۸ سال فاجعه روحانی را بده بعد فرار کن

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      مشکل اینجاست که ایشون زیادحرف میزنه، خبر فوری هم برای اینکه ما رو بخندونه پخشش میکنه، خبر فوری متشکریم.

    • حامی
      0

      به احمد،:خنده ی تلخ تو از گریه غم انگیز تر است

  • صفو
    0

    بهههه حضرت علم خان توخود نماد اقتداری .اقتدار بی تو معنا نداره بلا .

  • عادل
    0

    ضربلمثل هست میگه دختری که مادرش تعریفش کنه برای خودش خوبه حکایت اعلم هدهده

    نظرات شما -
    • حمزه
      0

      عروسی که مادرش تعریفشا بکنه ....... از کار در میاد

  • بازنشسته
    0

    جناب عزیزبرادر دراین مدت دولت جدید قیمت ارزوسایرکالاها قابل توجه بالا رفته لطفا دراین موردهم کمی صحبت بفرمائید

  • علی
    0

    کمی مطلعه کنی بد نیست ایران 15 سال هست بعنوان ناظر حضور دارد هرساله هم رئیس جمهوری رفته

  • متفاوت
    0

    بابا ای ول ،شماهم یک کسی شدید براخودتون ،تبریک میگم به این همه عظمت وجلال،چه هیبتی ،چه اقتداری،چه پری چه بالی ،عجب شکوه وعظمتی.حالا من موندم ازاین به بعد به گوجه فرنگی چی بگم!!!کسی میدونه گوجه فرنگی بازبون چینی چی میشه؟

    نظرات شما -
    • پشه کوره
      0

      برو دیکشنری باز کن بخون

  • ناشناس
    0

    معلوم است که شما فقط به خوردن و خوابیدن عادت کردی دروغ چرا چندین سال است این اتفاق می افتد

  • ممد
    0

    یعنی بعد از ۴۳ سال حالا خدا خواسته که مقدمات پیشرفت این کشور رو‌فراهم‌کنه؟ !!!! پس تا حالا چکار میکرده، به پیشرفت بقیه کشورها کمک میکرده!!!!! خدایا چه چیزهایی می‌شنویم همین یک خورده ایمان مون رو خودت حافظ باش. اینها که دارند کند میزنن به اعتقادات ملت، البته قبلا زدن!!!!!

  • لزگی اذری
    0

    البته که این نتیجه یه دولت مقتدره من هم با جناب آیت الله الم الهدی موافقم 'باید با همسایها و کشورهای منطقه روابط گرم بشه البته درصورت تأمین منافع کشور' آرزو موفقیت دارم برای جناب رئیسی ودولت ایشان

    نظرات شما -
    • پشه کوره
      0

      بله کاملا درسته الم الخدا

  • تقی معمولی
    0

    آقای علم الهدی شاید از وابستگی به غرب نجات پیدا کنیم ولی این رو بدون وابسته شرق میشیم شرقی هایی که بارها ثابت کرده اند از غرب بدتر هستند نمونه آخرش همین واکسن اسپوتینگ که توسط دوست ورفیق شفیق ما روسیه اتفاق افتاد تا جایی که مردم مجبور شدند که بجای دوز دوم واکسن اسپوتینگ واکسن آسترازنکا تزریق کنند

  • حسین
    0

    علم‌الهدی ادامه داد: در صورت عضویت ایران در سازمان شانگهای، وابستگی ایران به غرب قطع می‌شد، اما دشمنان ما می‌خواستند ما را به خود وابسته نگه دارند تا جایی که این انقلاب و نظام را براندازی کنند و یک نظام آمریکایی در کشور ما به وجود آورند. لذا در داخل و خارج کشور کارشکنی‌هایی در راه عضویت ایران در سازمان شانگهای انجام‌ می‌شد. این چرندیات چیه که میگی؟!!!! خود این کشورها یا آمریکا و غرب ارتباط تنگاتنگ دارند، چطور ما با عضویت در پیمان‌شانگهای وابستگی اش به غرب قطع می شود؟! و آیا اگر وابستگی چیز بدی است که غرب و شرق ندارد، بیسواد بی منطق.

  • احمد
    0

    آقا برای ما یکی بابت سفر ایشون سوالی پیش نیامد!!!!

  • یلدا
    0

    علم جان غارت کن چه کارت به اجلاس.برای هر کی بد شد برای تو پسرانت عالی شد.

  • هادی
    0

    جناب علم الهدا کشور چهل سال است که در دامن بلوک شرق مثل چین وروسیه افتاده حالا یا خواسته یا ناخواسته شما سینه چاک نکنید وایران هم خوب دارد باج می دهد مثل ورود اجناس بنجل چینی وتقسیم رژیم حقوقی دریای خزر که روسیه گفت هرکدام از کشورهای حوزه خزر باید بین انان تقسیم شود وسهم 18درصدی از قسمت غیر اقتصادی وفاقد منبع ذخیره ماهیهای ودیگر ابزیان می باشد چرا چهل سال وضع کشور به این نقطه رسیده بی ارزشی پول ملی و اقتصاد فلج با کسری بودجه 450هزار میلیاردی 1400شما واقعا اگر شعار نمی دهید این وضع اقتصادی را درست کنید که کشور هیچ گونه تجارت اقتصادی با کشورهای صنعتی جهان نداردوباعث بن بست اقتصادی شده ایم بعد از چهل سال با کسری بودجه سنگین کشور مواجه است وفشار ان بردوش مردم ضعیف ومتوسط کشور است الان هم که داماد عزیزتان چند ماه است که اداره کشور را بدست گرفته دلار 28000تومان ارزاق هم که هررروز سر به فلک کشیده پس ان شعاری که میشود کشور را با همین وضع اداره کردکه ایشان می دادند کجا رفت بارفتن به این کشور وان کشور واین شهر به ان شهر که مشکل معیشت واقتصاد مردم وکشور حل نمیشود شما که تا دیروز دولت روحانی مورد انتقاد شدید قرار داده بودید چرا الان روزه سکوت اختیار کردیدوهیچ انتقاد ی نمی کنید از ریاست جمهوری عزیزتان جناب رییسی

    نظرات شما -
    • منصف
      0

      آقا هادی.... اصلا و قطعا دولت روحانی بهترین دولت تاریخ سیاسی جهان است !!!! هرچی نعمت و نعمت ها فعلا وجود دارد از صدقه سر جناب روحانی و دولت بنفشش است ...... خیالتان راحت شد ؟؟؟ بلوک شرق و بلوک غرب کدام صیغه ایی سر زبونت انداختید ....... دولت رییسی چند ماه زمان لازم دارد تا از خرابی های بنفش ها آواربرداری کند شما دلار 30 هزار تومنی را به حساب ایشون نیابد بنویسد .

  • خسته
    0

    خخخخخخ بابا اینجوری نیس روحانی هرسال به اونجا می رفت حرف مفت می زد حاج آقا قیمت خونه ماشین گوشت مرغ میوه تخم مرغ چنده؟ چطوره؟ مارو بدبخت کردید

  • امیر
    0

    علم الهدی خوش به حالت با این داماد

  • مریم
    0

    همینکه سایه داماد معظم شما بر سر این مردم و این نظام است ، همه مشکلات برای مردم قابل تحمل است ، حتی اکر تورم دو برابر شود

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      آفرین به شور و شعور انقلابی شما

    • ناشناس
      0

      برای شما قابل تحمل هست لطفا از جانب خودتون صحبت کنید نه مردم!

  • ر
    0

    آقای رئیسی میدونسته، که کجا بره خواستگاری، خیلی باهوش و آینده نگر بوده، ولی ما ابلهان ، سرمان را مثل گاو انداختیم پایین، و رفتیم دختر غیر آخوند گرفتیم ، و تا خرخره کلاه رفت سرمان. آدم پدر زنش آخوند باشه، نونش توی روغنه در این مملکت.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خدا را شکر مرد ازدواج نکنه یا با یک زن هزار شوهره کنار خیابونی ازدواج کنه به آخون زاده شرف داره

  • امیرمشکان
    0

    خدایا.. اینها مارا چی فرض می کنند

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      ماشمارا آنگونه که هستید فرض میکنیم: بچه ونوچه های کدخداپرستان حرام خوار زالوصفت

  • حاج طوسی
    0

    از صوفیا لورن چه خبر؟؟!!!

    نظرات شما -
    • اینجاست
      0

      بغل و توهتل ترامپ ارباب تونه. سال۹۵ در انتخابات خودش اعتراف کرد که اینکارست و اهل لمس و هوسه// خاک برسر اون کشور مثلا متمدنی که حاکمانش، خوک کثیف صفتند.

  • در ذیل
    0

    زمان احمدس نژاد که انقدر مواضع تند داشت که اجماع جهانی شد و کلا ایران عضو نشد زمان روحانی هم چون غش کردیم صمت غرب چین و روسیه مانع شد خود مصباحی مقدم میگفت چین مخصوصا به حرف آمریکا ربرای تحریم ایران گوش میکرد تا دوباره ایران بیاد سمت چین و از غرب نا امید بشه حالا هم که روحانی رفته تو افغانستانم طالبان اومده تازه موقع پذیرش ایران در این گروهه

  • علی
    0

    حاج اقا اگر به بولتن شورای امنیت نظری بیندازید اقای شمخانی امنیت ملی خبر عضویت ایران را اعلام کرده بودند

  • گربه نره
    0

    من به اون خال لبت ای علم گرفتار شدم @مغز بیمار تو را دیدم و بیمار شدم

  • ناشناس
    0

    من یک روحانی میشناختم به اسم علم الهدی که رییس کمیته انقلاب اسلامی منطقه ده بود .

  • فرمانی
    0

    فکر کنم شما همیشه یک خبرنگار دنبال ایت الله علم الهدی دارید،مواطب باشید حالتان بد تر از این نشود ،چون خیلی دنبال تخربب این عالم جلیل القدر هستید،مواضعتان در قبال ایشان درست مثل کروهک رجوی میباشد،امیدوارم حالتان خوب شود واز افسردکی انتخاب روحانی رهایی پیدا کنید

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    مقدمات پیوستن ایران به این پیمان امنیتی و مرزی در دولت قبل فراهم شده بود و کار در ان دولت تمام شده بود. در ثانی این پیمان ارزش اقتصادی ندارد و بیشتر امنیتی است ....

  • ناشناس
    0

    درود خدا به علم الهدای ارجند که هر هفته بعد از ظهر جمعه ها خنده بر لب مردم می آورد

  • امید وار
    0

    بابا یکی نیست به این علم الخدا بگه تو حرف نزنی نمیگن لالی

  • حسین
    0

    بعد از این همه فلاکت و مشکلاتی ک هنوز گریبانگیر ماست و در سطح جهانی چندان اعتبار و جایگاهی نداریم و با تحریمهای آمریکا همه دنیا حتی چین و روسیه هم جرات تبادلات اقتصادی با ما نداشتند و حتی بعداز سالیان سال بدلیل مخالفت آمریکا نمیتوانستند ایران را ب عضویت کامل شانگهای بپذیرند، بر خلاف نظر شما و دوستان اقتدار ما در گرو مذاکرات در وهله اول با کشور مشخصی معنا پیدا میکند و متاسفانه این حقیقت تلخی ست ک در نهایت گریزی نیست و در حال انجام است.

  • ناشناس
    0

    عجب!شعار نه شرقی و نه غربی چی بود!فقط شعار بود نه!درضمن ایران عضوناظر اجلاس بوده و هر سال شرکت می کرده حالا امسال انقدردقیق از طرف شما دیده شده جای تعجب داره!

  • سید احسان میرکمالی
    0

    دچار توهم شدی مرد، آنها برای ملت ایران ارزش قائل شدن نه برای غرورهای کاذب شما.شما می تونی چهارسال دیگر شرایط را بسنجی ،داماد شما با تمام امکانات کشور که در دست ایشون هست اگر وضعیت را بدتر نکرد می توانی از مدیریت و اقتدار صحبت کنی

  • حمید
    0

    انشالله خدا این دامادش رو براش نگه داره یکی نیست به ایشون بگه که ایران هر جلسه که تشکیل شده به عنوتن ناظر شرکت کرده و قبل از این هم با اقای پوتین هماهنگ شده بود که در این جلسه ایران از حالت ناظر به عنوان عضو باشه واقعا تعجب داره ولی خب خوشحاله تازه اگر بفهمه یه دکترای افتخاری هم برای پاسداشت زبان فارسی بهش اهدا کردند چقدر ذوق کنه

  • محمد
    0

    برو بابا، مردم نون ندارن بخورن تو چی میگی

  • ا
    0

    خداشانس بده به داماد ش چقدرازش تعریف میکنه .دیگه دختر نداری

  • ۹۹
    0

    متاسفم از اینکه با یک دعوت خوشحال می شوید

  • محد
    0

    سخنگوی جدید دولت ۱۳ جناب علم

  • علی
    0

    تو اصلا میدونی شانگهای چیه

  • حسین
    0

    ببینید مهم نیست حرفهای ایشون در این رابطه ولی،نکته با اهمیت این تحلیل بچگانه ایشون هست از یک موضوع به این واضحی!!!!! حالا در خصوص مسایل که ایشون اعمال نفوذ می‌کنه و یک مقدار تخصصی تر است ببینید چه فاجعه انجام شده و در حال انجام است. مسائلی همچون برجام، fatf، انتخابات، عملکرد مسئولین استانی و انتصاب‌ها و هزاران مسئله دیگر، بیخود نیست مملکت گل و بلبل مون حالا التماس واکسن میکند و از بقیه کشورها اعانه واکسن هدیه می گیرد. حیف شد این مملکت با این دست مسئولین .

  • ناشناس
    0

    نیروی انتظامی لطفا موتوری های توی پارک را بگیرید لدفن

  • امام زمان
    0

    فعلا که رضا انصاری ددره راست راست میچرخه و هیچ کسی هیچ غلطی نیمتونه بکنه.

  • الن
    0

    کسی در فساد ، دورویی و درغگویی این جماعت تردید داشته باشد قطعا به مرگ جاهلیت می میرد.

    نظرات شما -
    • هفت لنگ بختیاری
      0

      جاهل تویی.خودتو به یکی بچسبون و پولدار شو.من چسبیدم به اصولگرایی و دارم میخورم

    • آلن
      0

      خب شما زیاد جاهل نیستی ! زالو هستی!

  • آریایی
    0

    جناب علم الهدی ؛ دامادت اگه جرأت داره به یه کشور اروپایی یا آمریکایی سفر کنه !!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها