آمریکا: بلینکن برنامه‌ ای برای دیدار با امیرعبداللهیان ندارد

نماینده آمریکا در سازمان ملل تصریح کرد که وزیر خارجه این کشور هیچ برنامه‌ای برای دیدار با همتای ایرانی خود در نشست هفته آتی در سازمان ملل ندارد.

آمریکا: بلینکن برنامه‌ ای برای دیدار با امیرعبداللهیان ندارد

لیندا توماس گرینفیلد روز جمعه اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور برنامه‌ای برای دیدار با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود در گردهمایی سالیانه رهبران جهانی در سازمان ملل در هفته آتی ندارد.

او در این زمینه گفت: ما با ایرانیان در وین تعامل داشتیم و گفت‌وگوها ادامه پیدا خواهند کرد. ما برنامه‌ای برای دیدارهای دوجانبه در زمان حضور آنها در اینجا نداریم اما این بدین معنا نیست که گفت‌وگو با ایرانیان برایمان از ارزش برخوردار نیست؛ چرا که می‌خواهیم در مسائل مرتبط با برجام به جلو حرکت کنیم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ایرانی
    0

    مردیکه! حالاهم نگواقای امیرعبدالهی چقدرشیفته دیدارباشماغارنگرهای متکبرست! احمق! مگرنمیدانی الجمدلله گذشت ان زمانی که درایران بادولت نحس کدخداپرستی گذشت وبرای دزدان دغلباز امضای جام کری ضمانت بود! گذشت مگه خوابید!؟

  • ناشناس
    0

    انسان مؤمن هرگز به ابر جنایتکاران شیطان پرست اطمینان نمی کند --- ملت انقلابی ایران اسلامی یقین دارد امیر عبد اللهیان وزیر امور خارجه ج.ا.ا با توکل به خداوند توانای مطلق و به دستور یگانه ذات اقدس او برای دیدار با ابر دروغگویان جنایتکار قانون ستیز و ضد بشر جهان هیچ تمایلی ندارد. این سیاستمدار انقلابی مؤمن حتما باور دارد که مذاکره با این گونه افراد و رژیمها گناه کبیره و خیانت بزرگ بخشش ناپذیر به بشریت است. چگونه انسان مؤمن خدا پرست می تواند به ابر جنایتکاران شیطان پرست دشمن بشریت اطمینان کند؟؟؟!!! سران آمریکا در طول تاریخ این کشور ثابت کرده اند با پیروی از شیطان بجز به چپاولگری و قتل و غارت ملل جهان و به ویران گری به هیچ چیز دیگر ایمان ندارند ؛ و تا کنون در دنبال کردن منافع نا مشروع خود به هیچ عهد و پیمان انسانی حتی با همپیمانان و اقمار خود وفا دار و پایبند نمانده اند .

  • امیری
    0

    آفرین بر این عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به وزیر خارجه آمریکا باید گفت نه اینکه نمی‌خواهی دیدار کنی بلکه وزیر خارجه ایران تو را نمیپذیرد

  • احسان
    0

    دیدار هم کنی چیزی از حرفهایش دستگیرت نخواهد شد

  • خدامراد
    0

    نه این که ادم خوبی هستید شما تو دنیا دیگه ابرو ندارید شما در دنیا جز جنایت و ادم کشی چیز دیگری بلد هستید برید گم شید تمام دنیا از شما نفرت دارند

  • عال
    0

    یه طوری بغص ها میگن افتدار انگاری اونا التماس میکنند برای گفتگو اینا قبول نمیکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها