واکنش یک عضو کمیسیون انرژی مجلس به ارسال سوخت به لبنان

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به ارسال سوخت به لبنان تاکید کرد که به جای پیوستن به FATF به افزایش مبادلات تجاری با کشورهای تحت تحریم آمریکا بپردازیم.

واکنش یک عضو کمیسیون انرژی مجلس به ارسال سوخت به لبنان

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«‏ارسال سوخت به لبنان علاوه بر آشکار کردن ابعاد نوینی از قدرت منطقه ای ایران؛ ثابت کرد به جای پیوستن به FATF و دقیق تر کردن تحریم ها می توان با افزایش مبادلات تجاری با کشورهای تحت تحریم آمریکا، به ظرفیت های جدیدی برای تقویت اقتصاد دست یافت.»

گفتنی است اولین محموله سوخت از ایران چند روز گذشته به لبنان رسید. این محموله با کشتی به بندری در سوریه رفته و از آنجا با کامیون به لبنان حمل شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مهدی
    0

    سوختی که مجانی بدی چه فایده‌ای دارد .دولت لبنان هم میگه ما سوخت از ایران نمی خواهیم. پس دست از جیب مردم بردارید

  • آریایی
    0

    اینم عقل نماینده مجلسمون !!!!!!!!! نفت را مفت به کشورهای در پیتی بدیم ولی به FATF نپیوندیم !!!!!!! لیاخوف و محمدعلی شاه خوب شماها را می شناختند !!!!!!!!!!

  • حاج طوسی
    0

    این نماینده نمیداند که سوخت را به حزب اله اهداء کرده اند.نخست وزیر لبنان میگوید که موافق کمک سوخت ایران نبودم .این نماینده از FATF بحث میکند.

  • فتاحی
    0

    پیام از آلبانی نفرستید ، ما ملت امام حسینیم.

  • ناشناس
    0

    چراغی که بر خانه رواست به مسجد حرام است دروغ حرام است تهمت حرام است ربا وریاحرام است حرام است حرام اندر اندرحرام است

  • ماس موسیر
    0

    نماینده دوزاری ننگت باد کلاغ غار غار کن شرمت باد کمونیست ننگت باد پاچه خوار ریا کار شرمت باد شرمت باد ننگت باد شرمت باد ننگت باد

  • سید
    0

    تو نماینده مردم نیستی هفت درصدی. تو از حق مردم و نفت ملی دفاع کردی خجالت بکش بچه های مردم بیکارند. و مردم فقیر و گرسنه. نصراله مفت می برد

  • مهرداد سربندی
    0

    کاش چهار تا آدم با سواد به مجلس راه پیدا می کردند تا ما هر روز بی سوادی این جماعت را به رخشون نکشیم. فروش سوخت مگه به دولت لبنان انجام گرفته؟ به حزب الله فروختید که اولا پولش را هدیه می کنید به خود حزب الله دوما دولت لبنان کارتان را قبول ندارد و بین دولت و حزب لله لبنان اختلاف انداختید. سوما حالا این چهار تا محموله مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد؟ از خدا شرم کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها