راز جذابیت و خوش تیپی آقایان کم مو

اگر شما دچار طاسی، کچلی یا کم مویی هستید اصلا نگران نباشید شما هنوز هم میتوانید خوشتیپ و خوش استایل باشید.

راز جذابیت و خوش تیپی آقایان کم مو

ریزش روزانه حداکثر 100 تار مو در انسان طبیعی در نظر گرفته می شود اما برخی افراد به دلایل فیزیولوژیکی و ژنتیکی دچار طاسی های کم تا شدید می شوند. ریزش مو و طاسی خوشایند نیست و در برخی از آقایان سبب کاهش اعتماد به نفس خواهد شد، باید بگوییم اگر جزو این دسته از آقایان هستید، اعتماد به نفستان را از دست ندهید چرا که کچل شدن پایان جذابیت نیست و شما می توانید همچنان جذاب به نظر برسید، البته اگر راهکارهایی که در این بخش آورده ایم را مطالعه و دنبال کنید.

شما هنوز هم جذاب هستید

اولین و اساسی ترین نکته ای که باید خدمت آقایان بدون مو عرض کنیم، این است که خودتان را دست کم نگیرید، شما هنوز هم جذاب هستید، کاری که شما باید برای جذابیت بیشترتان بکنید، داشتن اعتماد به نفس است. هر چه اعتماد به نفس تان بیشتر باشد، در دید دیگران جذاب تر به نظر خواهید رسید.

بالاتنه خود را تقویت کنید

برای جذاب تر به نظر رسیدن بهتر است با ورزش و تمرین، عضلات بالاتنه خود را تقویت کنید زیرا بالاتنه افراد کچل بیشتر به چشم می آید. اگر عضلات ورزشکاری دارید، در لباس پوشیدن دقت کنید و تیشرت یا پیراهنی گشاد نپوشید که بالاتنه تان در آن دیده نشود.

دقت کنید برای شیک بودن استایل تان پیراهنی بخرید که دوخت خوبی داشته باشد و سرشانه ها دقیقا در جای خودش قرار گیرد.

جذاب تر لباس بپوشید

اگر جوان هستید و به هر دلیلی موهای شما ریخته است، چرا فکر می کنید باید لباس هایی را بپوشید که شما را سن بالاتر نشان دهد. این افکار را دور بریزید و مطابق سنتان لباس بپوشید اما از پوشیدن لباس هایی با طرح های عجیب و غریب و شلوارک های شش جیب و... بپرهیزید زیرا پوشیدن این لباس ها توجه دیگران را از سرتان کم نخواهد کرد. لباس زیبا و مطابق سنتان بپوشید، باید بگوییم افراد مسن و بدون مو نیز نباید لباس های جوان پسند بپوشند زیرا اینگونه مضحک به نظر خواهند رسید.

در انتخاب شلوار دقت کنید

انتخاب شلوار مناسب در داشتن استایل مناسب برای افراد کچل بسیار موثر است. شلواری بخرید که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد بوده و متناسب با فرم پاهای شما باشد. قد شلوارتان نیز نباید خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد.

رنگ لباستان را با دقت انتخاب کنید

یکی از نکاتی که آقایان کچل باید به آن توجه کنند این است که در انتخاب رنگ لباس دقت نمایند و لباسی انتخاب کنند که در ظاهرشان کنتراست یا تضاد ایجاد نماید زیرا رنگ پوست افراد کچل، بیش از دیگران به چشم می آید.

آقایان بدون مو با پوست روشن بهتر است لباس هایی تیره مانند مشکی و سبز یشمی را انتخاب کنند و آقایانی با پوست تیره بهتر است لباس های رنگ روشن بپوشند.

لباس همرنگ چشمتان بپوشید

افراد کچل برای جذاب تر شدن می توانند از چشم ها که یکی از تاثیرگذارترین بخش های بدن هستند، کمک بگیرند. این افراد بهتر است لباسی را انتخاب نمایند که با رنگ چشم هایشان ست باشد تا توجهات از سمت تاسی سرشان، به سمت پایین تر، یعنی چشم ها کشیده شود.

بیشتر لباس بخرید

کمد لباس تان را نیز باید هرازگاهی به روز کنید. اگر دیگر لباس های قبلی تان مناسب سایز شما نیست، حتما به خرید بروید و لباس هایی مناسب اندام خود تهیه کنید. اگر رژیم غذایی دارید و ورزش می کنید تا اندام متناسب تری داشته باشید، تا نرسیدن به استایل فیزیکی دلخواه، زیاد لباس نخرید.

سر کچل با ریش ترکیب جذابیست

اگر موهایتان ریخته اما ریش پر پشتی دارید، دیگر ریش هایتان را نزنید زیرا سر کچل با ریش ترکیب جذابیست. ریش چشم ها را به سمت خود جذب می کند و با کشیده تر کردن صورت، از کچلی شما می کاهد و شما مردانه و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

آقایان کچل و بدون مو باید به فرم صورت خود دقت کنند و بدانند که چه مدل ریشی متناسب با فرم صورتشان است و به آنها می آید.

با کلاه هم زیبا خواهید شد

آقایان کچل برای جذاب تر به نظر رسیدن بهتر است از اکسسوری های مناسب استفاده نمایند. افرادی که دوست دارند سرشان را بپوشانند، می توانند از مدل های مختلفی از کلاه استفاده نمایند. بهترین مدل کلاه برای افراد کچل کلاه بیسبال است.

اکسسوری فراموش نشود

برای جذاب تر به نظر رسیدن اکسسوری فراموش نشود و از این گزینه های جذاب کوتاهی نکنید. انتخاب اکسسوری ها زیبا مانند ساعت، عینک آفتابی می توانند از تاسی سرتان بکاهند و چشم ها را به سمت خود جذب کنند، بهتر است رنگ اکسسوری ها تیره و جذاب باشد.

از یقه لباس هم کمک بگیرید

اگر خواهان جذاب تر به نظر رسیدن هستید و می خواهید تمرکز را از گردی سرتان دور کنید، بهتر است لباس هایی را انتخاب نمایید که یقه آنها زاویه و فرم خاصی را دارند. بهترین مدل یقه برای شما، یقه برگردان،یقه هفت و... است که می توانید به کمک آنها کچلی تان را تحت تاثیر قرار دهید.

متناسب با موقعیت ها لباس بپوشید

در انتخاب استایل موقعیت را نیز در نظر بگیرید و با توجه به موقعیت خود تیپ و استایل متفاوتی داشته باشید، مثلا:

برای داشتن استایل رسمی پیراهن دکمه دار بپوشید و با رنگ ها، طرح ها و مدل ها بازی کنید و با یک کت دو کمه و کفش شیک استایلتان را تکمیل نمایید.

برای داشتن یک استایل خشن و جدید ریشی متناسب با فرم صورتتان بگذارید و ژاکت چرم مشکی یا قهوه ای را با شلوار جین ست کنید و حتما از اکسسوری هایی نظیر دستبند چرم، دستمال سر و تیشرت طرح دار استفاده کنید. بهترین کفش برای ساختن این استایل کتانی های کدرز و اسکیتر است.

برای داشتن یک استایل هیپسترلباس های مارکدار و شلوار گشاد نخرید و شلواری به رنگ های روشن مثل آبی، سبز، زرد و ... بپوشید، دقت کنید که شما نباید از عینک استفاده کنید.

برای داشتن یک استایل غیر رسمی و روزمره تیشرت معمولی یا پیراهن ساده تک رنگ یا طرح دار را با شلوار جین ست کنید، می توانید یک کت اسپرت را نیز به این ترکیب اضافه کنید. برای جذاب تر به نظر رسیدن از کمربند، عینک و کلاه لبه دار استفاده کرده و یک جفت کفش راحت بپوشید.

برای اینکه در مهمانی ها خیره کننده ظاهر شوید، شلوار مشکی و پیراهنی سفید با طرح متفاوت را با یک کت اسپورت خوش رنگ ست کنید. لباس های به رنگ سیاه و سفید همیشه ترند است و ظاهری مردانه به شما می بخشد. برای تکمیل استایل خود حتما از اکسسوری مناسب مثل ساعت، کلاه، عینک و عینک آفتابی استفاده کنید.

منبع: نمناک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها