با حکم معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوی

مجید منعمی به سمت "مشاور فرهنگی و رسانه‌ای" نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی، مجید منعمی را به سمت

مجید منعمی به سمت "مشاور فرهنگی و رسانه‌ای" نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد

متن حکم سید صولت مرتضوی به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای مجید منعمی
نظر به تعهد، سوابق خدمتی و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای" اینجانب منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با ارائه نظرات راه‌گشا و عملیاتی در برنامه‌ریزی هرچه‌ موثرتر در تحقق اهداف و ماموریت‌های این حوزه نقش آفرینی نمایید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و موید باشید.
سید صولت مرتضوی
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خطابی مشفقانه به مسئولان نظارت بر فرهنگ سازی کشور/ سه شنبه 30/06/1400 --- چرا دریچه های اطلاع رسانی به ملت بی چفت و بند رها شده اند؟؟؟!!! --- شگفتا که نهادهای نظارت بر فرهنگ سازی در کشور به شیوه های غلط تزریق اطلاعات به اذهان مردم در پایگاهای رسانه های همگانی هیچ توجه کارشناسانه ی علمی ندارند ، که با منافع کلان ملی در زمینه های حیاتی سرنوشت ساز زندگی قشرهای گوناگون ملت بگونه ای علمی هماهنگ باشد. مدیریت و کار گزاران این پایگاه ها در تضاد با قوانین حرفه ی رسانه ای در انتخاب غلط موضوعات گوناگون و تیترها و در گزینش و نشر و حذف نظراتی که در نقد مثبت و منفی موضوعات ارسال می گردند بی هیچ گونه پاسخگویی منطقی به تذکرهای علمی ؛ یکه تازی می کنند و به هیچ اصل قانونی و هیچ اصل اخلاق حرفه ی خود پایبند نیستند. گماشته های نهادهای نظارت بر ابزارهای اطلاع رسانی همگانی در ج.ا.ا با چه اندوخته های علمی حرفه ای ؛ کار نظارت بر در یچه های اطلاع رسانی همگانی به ملت را بعهده می گیرند که بتوانند به مسئولیت خطیر خویش هماهنگ با اصول علمی تامین و تضمین منافع ملی انجام وظیفه کنند و در مقابل این وظیفه به قانون و شرع پاسخگوباشند؟؟؟!!! چرا بر موضوعات و طرز گزینش و نشر موضوعات و بر تیتر گزیزنی در رسانه های همگانی معروفی همچون صدا و سیمای ملی و الف و تابناک و مهر و ایسنا و بولتن نیوز و روشنگری و عده ای دیگر از رسانه های همگانی معروف که تاثیرهای مخرب مخالف اصول شرع و قانون و عرف عقلا بر فرهنگ جامعه دارند هیچ نظارت علمی حرفه ای هماهنگ با اصول علمی فرهنگ سازی دیده نمی شود و به هیچ تذکر علمی مستدل و مستند ترتیب اثر لازم داده نمی شود؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها