فال روزانه سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال تولدتان موقعیت‌های چشمگیری برای ایجاد تغییرات مهم در زندگی پیدا می‌کنید. پذیرای این موقعیت‌ها باشید، زیرا این تغییرات در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. در این سال مشکلاتی پیش روی شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید، چرا که از عهده این مشکلات بر می‌آیید. در این سال حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید پاداش زحمت‌های شبانه‌روز‌یتان را دریافت خواهید کرد. دوستان و آشنایان در سال تولدتان بیشتر از همیشه هوای شما را دارند. در آبان امسال یکی از اطرافیان به کمک شما می‌آید و گره از مشکلاتتان باز می‌کند. محبت این دوست را پاسخگو باشید. سال تولدتان را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید تا این سال به چراغ راهی برای سالهای آینده عمر شما تبدیل شود.

فروردین

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد ناخواسته کاری ناشایست انجام دهید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. قولی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. سفری در راه دارید، اما بهتر است که این سفر را به آینده موکول نمایید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کارها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

اردیبهشت

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. فکرهای پلیدی در سر دارید و به این فکر افتاده‌اید که با تقلب و فریب‌کاری به هدف‌های‌تان برسید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد و امروز به خودتان قول بدهید که دور افکار پلید و شیطانی را خط بکشید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

خرداد

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. بیش‌از‌حد خودتان را گرفتار کرده‌اید و فرصتی برای حضور در کنار اعضای خانواده ندارید. قبل از اینکه این شرایط زمینه دوری میان شما و اهل منزل را فراهم کند، زمان بیشتری برای خانواده کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.

تیر

کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید. روابط پنهانی و بی‌ثمر را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار باشید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

مرداد

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پیشمانی شما را به دنبال داشته باشد. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. در حق این فرد کوتاهی نکنید و با پرستاری از ایشان به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. به اعضای منزل یا همکاران برای انجام کارها کمک کنید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. قصد مشارکت تجاری یا عقدقراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. یکی از دوستان شما را به منزل خودش دعوت می‌کند و به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان باقی می‌ماند.

شهریور

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیافتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.

مهر

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در کارهای امروز موفق خواهید بود. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

آبان

بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. مشکلی که در میان اعضای خانواده ایجاد شده را با پادرمیانی حل کنید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوبی عمیق را تجربه نمایید.

آذر

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید اما فراموش نکنید که با حسادت جایی در دل اطرافیان نخواهید داشت. عازم سفری هستید، اما سفر پرخرجی را در پیش‌رو دارید و اگر مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان نباشید، در این سفر حسابی ولخرجی خواهید کرد. با این حساب در این سفر بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید و به گونه‌ای خرج کنید که در انتهای سفر از هزینه‌های سرسام‌آور آن پشیمان نشوید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌زندگی‌تان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.

دی

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. به فکر پس‌انداز هستید، اما هر کاری که می‌کنید پولی برای اندوختن باقی نمی‌ماند. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و در آینده‌ای نزدیک از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. در غیر این صورت اطرافیان دست از سر شما بر نمیدارند و با خواسته‌های نابجای خود، شما را به تنگ می‌آورند. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

بهمن

فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی ورزش کنید و سلامت وجود نازنین‌تان را بهبود بخشید. مدت‌ها است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. بهانه‌‌تراشی را کنار بگذارید و با جدیت بیشتری کار کنید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

اسفند

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آيد و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، اما اگر صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

منبع: برترین ها

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها