فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا: محدودیت تردد شبانه کماکان ادامه دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا از تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی برای تسریع واکسیناسیون خبر داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا: محدودیت تردد شبانه کماکان ادامه دارد

احمد وحیدی گفت: موضوع ما در قرارگاه کرونا طرح شهید سلیمانی بود که مورد تاکید قرار گرفت تا در راستای تقویت آن در چند مرحله‌ی شناسایی، قرنطینه، حمایت و واکسیناسیون با قدرت بیشتری جلو برویم.

وی ادامه داد: در مرحله شناسایی تست ها بیشتر می‌شود و همچنین قرنطینه هوشمند شده و حمایت صنفی و شخصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز باشد حمایت های بیشتری از مشاغل خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تصریح کرد: با توجه به سرعت بخشی واکسیناسیون آمادگی از سوی وزارت بهداشت وجود دارد تا مردم بدون محدودیت سنی برای واکسیناسیون مراجعه کنند تا به سرعت پایان واکسینه کردن مردم برسد.

وزیر کشور همچنین درباره معوقات کادر درمان گفت: پیگیری معوقات کادر درمان هستیم بخشی از این معوقات پرداخت شده و به طور نوبه ای پرداخت می شود.

وی درباره رفع محدودیت‌ها گفت: محدودیت های که می تواند برداشته شود شامل محدودیت های برخی از مشاغل است که با سرعت گرفتن واکسیناسیون می‌تواند برداشته شود همچنین در خصوص تردد های مرزی، کنترل و اخذ تست پی سی ار منفی در مبادی ورودی و خروجی همچنان ادامه دارد.

وحیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محدودیت تردد شبانه برداشته خواهد شد، گفت: تردد شبانه فعلا برداشته نمی شود ما به دنبال رفع محدودیت ها هستیم اما باید با کاهش فوتی و ابتلا همراه باشد همچنین باید مراقب باشیم که با پیک ششم مواجه نشویم. بنابراین نمی توانیم به یکباره محدودیت ها را برداریم.منع تردد شبانه در حال حاضر ادامه دارد.

وی گفت: درخصوص واکسن مشکلی نداریم واکسن وارد شده و با رفع محدودیت سنی انشالله واکسیناسیون با سرعت بیشتری پیش برود.

منبع: ایلنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • حرف‌منطق
    0

    کرونا‌عجب‌بهاته‌ای‌برای‌اینها‌شده‌‌منع‌تردد‌شبانه‌ در‌واقع‌حکومت‌نظامی‌است‌‌‌مگر‌کرونا‌شبها‌داخل‌ خودرو‌سرایت‌داره‌ولی‌روزها‌‌کرونا‌سرایت‌ندارد‌!!! مردم‌را‌مسخره‌خودشان‌کرده‌اند‌.

    نظرات شما -
    • محمود
      0

      حرف مفت زدی مردم روزمیرن سرکارشبامیرن دورهمی وخاله بازی

  • ملول
    0

    پووووووووول بگیر با بهانه کرونا . به خدا دنیا بهتون میخنده که تو مترو به اون شلوغی کرونا نیست ولی تو ماشین دو نفره هست .

  • کاربر ناشناس
    0

    البته منع برای مردم بیچاره هست که دنبال بدبختیهای خود هستن نه برای ارازل و اوباش که براشون تردد شبانه و روزانه معنی نداره و کسی هم کاری به کارشون نداره

  • کریمی
    0

    من پیشنهاد می کنم ساعات منع تردد شبانه راافزایش دهید چون کرونا روزها می ترسد مردم ببیند لذاشب ها بیرون می رود

  • ،،،،،،،،*****،،،،،
    0

    لااقل هماهنگ باشید وزیر بهداشتتون میگه میخواییم لغو کنیم شما میگید نه ،،،به اندازه کافی مردم اعصابشون خرد هست شماها دیگه روی مخ نباشید لطفا

  • بابک خرمدین
    0

    کربلا رفتن مانعی ندارد ولی نصف شب از بیمارستان برگردی خونت اشکال دارد قشنگ نیست؟؟؟ آیا هدف کنترل کروناست یا عادت دادن مردم به زود خوابیدن؟؟

  • علی
    0

    دو نکته : ۱- ایشان فوق تخصص در بیماریهای عفونی از هاروارد هستند و اجازه دخالت در امور پزشکی دارند همانگونه رستم قاسمی متخصص در امور نفت و دکل فروشی البته با شراکت بابک زنجانی بود . ۲- سادگی اگر باور کنیم که محدویت تردد شبانه بخاطر کرونا است ، کرونا بهانه ای است برای اجرای تور امنیتی است که البته نه برای حفاظت از شهروندان مانند سرقت و جنایت که برای امنیت بیشتر و تداوم حکومت ولایت اسلامی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها