فرمانده سپاه خوزستان:

انتصاب مدیران جهادی باعث رفع مشکلات می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: انتصاب مدیران، مسوولان و استاندارانی با روحیه جهادی باعث کاهش مشکلات مردم می‌شود.

انتصاب مدیران جهادی باعث رفع مشکلات می‌شود

سردار حسن شاهوارپور عصر پنجشنبه در همایش تجلیل از فرماندهان تیپ حضرت مهدی (عج) در سالن ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: اکنون با تنش کم آبی مواجهیم ضمن اینکه به علت خالی شدن آب سدها ۱۰ هزار مگاوات کمبود برق داریم.

وی ادامه داد: دولت گذشته باید این تنش را با برنامه ریزی در حوزه برق جبران می‌کرد که این کار انجام نشد و به سدها فشار وارد آمد.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برگزاری نشستی برای مدیریت تنش آبی را یادآور شد و گفت: در این نشست مقرر شد
چغندر و ذرت کشت نشود و گندم دیرتر کشت شود.

وی افزود: تنش‌های زیادی برای تامین نیازهای اولیه و معیشتی وجود دارد که دولت درصدد است با واردات برنج و مرغ تنش‌های موجود را کاهش دهد.
سردار شاهوارپور با گرامیداشت هفته مقدس، یاد شهدا و فرماندهان دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس دورانی طلایی بود و باید به آن افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه در سخت ترین شرایط امام خود را یاری کردیم و شهرمان تمام قد برای کمک به نهضت امام مقاومت کرد، افزود: شهر دزفول در دوران دفاع مقدس به عنوان شهر مقاومت در دنیا شناخته شد که باید آن را پاس بداریم و
با بیان تاریخ ایثارگری‌ها را زنده نگه داریم.
فرمانده سپاه خوزستان گفت: اگر تاریخ عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال زنده است به خاطر تکرار این حادثه است در حالی که کل حماسه عاشورا در یک نصف روز اتفاق افتاد درنتیجه باید اتفاقات مهم نظیر دفاع مقدس باید بیان شوند تا در تاریخ بمانند.
وی افزود: دفاع مقدس یک صحنه زشت به نام صدام، آمریکا و دیگر پشتیبانانش داشت و صحنه زیبای آن نیز حضور رزمندگان بود.
سردار شاهوارپور بیان کرد: اگر در طول جنگ تحمیلی رزمندگان پای کار نمی‌آمدند و ارتش را تنها می‌گذاشتند باید سال‌های سال ذلت دائمی را تحمل می کردیم زیرا حاکمیت باقی نمی‌ماند.
وی راهبرد دشمن در جنگ تحمیلی را براندازی جمهوری اسلامی دانست و افزود: دشمنان ما در طول جنگ تحمیلی تمام قد برای براندازی نظام برنامه ریزی کرده بودند؛ اول با گروهک‌ها عمل کردند که موفق نشدند بعد جنگ تمام عیار را آغاز و از زمین و هوا حمله کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به بمباران شیمیایی، از کار انداختن مراکز اقتصادی و اسیر کردن مردم عادی توسط دشمن بعثی گفت: جنگ تحمیلی ۱۷۰ اسیر زن و هفت هزار شهید زن داشت.

وی افزود: شهرها و روستاها ویران شدند و مراکز حیاتی کشورمان را از کار انداختند؛ اگر رشادت های دفاع مقدس بیان نشوند تاریخ تحریف شده است.
سردار شاهوارپور اظهارداشت: اگر این اتفاقات بیان نشود ممکن است بگویند اصلا جنگی صورت نگرفته و مظلومیت را به صدام بدهند چه بسا اکنون نیز
آدم‌های مزدبگیر چنین کاری انجام می‌دهند
وی به ایثارگران توصیه کرد قدردان خود باشند، اگر دیگران قدردان شما نبودند از ارزش کارتان کاسته نمی‌شود.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه دزفول در دوران جنگ تحمیلی ۲هزارو ۶۰۰ شهید تقدیم کرد و به تنهایی یک لشکر داشت، اضافه کرد: یکی از کارهای بسیار مهم تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان، رزمندگان جانبازان و آزادگان است که جزو برنامه های اصلی ما است.

وی با اشاره به تجلیل از خواهران و برادران پیشکسوت و خانواه شهدا به صورت گروهی در خوزستان افزود: امروز در شهرستان دزفول نیز که یکی از سنگرهای مهم دفاع مقدس بود و افتخارات زیادی داشت از فرماندهان دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
سردار شاهوارپور به وضعیت کنونی منطقه نیز اشاره کرد و گفت: حمله نظامی مستقیم فعلا در منطقه برآورد نمی شود زیرا آمریکا از منطقه خارج شده است.

بیش از ۶۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول در طول این هفته تدارک دیده شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها