مدیر فنی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اعلام کرد:

پرداخت بدهی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

مدیر فنی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اعلام کرد که بدهی ایران به اتحادیه جهانی پرداخت شد و این تور در مهر ماه سال آینده برگزار می شود.

پرداخت بدهی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

برای ثبت تور بین المللی ایران - آذربایجان در سال ۲۰۲۲، باید بدهی این تور(حدود ۹ هزار یورو) پرداخت می شد و با پرداخت مبلغی که ایران به اتحادیه جهانی بدهکار بود، برگزاری سی‌وپنجمبن دوره تور در مهر ماه سال ۱۴۰۱ در سایت اتحادیه جهانی ثبت شد.

رسول هاشم‌کندی مدیر فنی تور، در این مورد بیان کرد: پس از پیگیری‌های متعدد خوشبختانه توانستیم بدهی ارزی به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری را پرداخت و ان‌شاءالله سال بعد دوره سی‌وپنجم را برگزار کنیم. معتقدم اتفاق بسیار مثبتی با حمایت‌های رشیدی رئیس پیشین فدراسیون و شخص وزیر ورزش که یک چهره کاملا ورزشی است، رقم خورد.

او ادامه داد: در این شرایط برگزاری تور مطمئنا اتفاق بسیار مثبتی برای آذربایجان و ایران خواهد بود که با حمایت‌های مسئولان ورزشی و نماینده محترم تبریز رخ داد. از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمود رشیدی رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، علیرضا منادی نماینده مجلس، علی نوای باغبان عضو شورای شهر تبریز و اصغر خدایاری به عنوان پیشکسوت و بنیانگذار این تور تشکر کنم که با حمایت‌ و پیگیری‌های مکرر باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در تقویم اتحادیه جهانی شدند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها