درخواست محسن رضایی برای اعلام شهادت "علی لندی"


3 مهر 1400 - 14:36
614f02b820f8a_2021-09-25_14-36
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در توئیتی نوشت که پیگیر اعلام شهادت "علی لندی"، نوجوان فداکار ایذه ای است.

محسن رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: فداکاری علی لندی عزیز، شهادت گونه بود و در تاریخ ایثارگری‌های این ملت بزرگ ثبت خواهد شد.

با آقای قاضی‌زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید صحبت کردم تا ترتیبی برای شهادت این نوجوان فداکار فراهم سازد.
 
 

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در توئیتی نوشت که پیگیر اعلام شهادت "علی لندی"، نوجوان فداکار ایذه ای است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

614f02b820f8a_2021-09-25_14-36
3 مهر 1400 - 14:36

محسن رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: فداکاری علی لندی عزیز، شهادت گونه بود و در تاریخ ایثارگری‌های این ملت بزرگ ثبت خواهد شد.

با آقای قاضی‌زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید صحبت کردم تا ترتیبی برای شهادت این نوجوان فداکار فراهم سازد.
 
 

منبع: خبرگزاری حوزه

66

نظرات 29
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کرام 0 0 پاسخ 1400/7/4 -03:34

گاهی که سنگ قضا از آسمان رسد..اول بلا به مرغ بلند آشیان رسد....دلاور مرد عرصه خطر سعادتت مبارک...

وای 2 0 پاسخ 1400/7/4 -02:44

ما ایرانیها زنده کش و مرده پرستیم

فاطمه 0 0 پاسخ 1400/7/4 -00:27

انسان‌های پاک، لیاقتشان،بیشتر از آن است که بر خاک فانی قدم بگذارند..................... روحت شاد جوانمرد

منتقد 3 0 پاسخ 1400/7/4 -00:02

باز هم یه کار مردمی و خداپسندانه را مصادره سیاسی و جناحی و وارد بازی های کثیف قدرت خود کردید !!!

لرر 3 0 پاسخ 1400/7/3 -23:23

قهرمانان واقعی نیاز به منصب ها ندارند

مهران 1 0 پاسخ 1400/7/3 -22:21

سلام و درود به قهرمان مرد بزرگ.کاری کردی کارستون.دمت گرم.مهشور با امام حسین شوی.نمی شناختمت ولی با پروازت اشک را سرازیر کردی.به احترامت من نیز از شیراز عزا دارم.خدا به خانواده شجاعت صبر جمیل عنایت کند.

ایثارگر؟؟؟ 1 0 پاسخ 1400/7/3 -22:14

ایثارگرانی که‌درجبهه ها باسند کمی که داشتن جنگیدن حالا دچار مشکل شودن دانش اموزی بیش نبودن حالا نه خونه دارن نه زن نه بچه حتی دفترچه بیمه درمانی ندارن برای خرید نون شبشون باید قاچاق کند....؟؟؟!!!!!!!!!؟چرا دلتون بینها نمی سوزد....!!!!!!!!!!؟؟؟

فریدون 5 0 پاسخ 1400/7/3 -21:12

به روح پاک و معصومت هزاران درود می فرستم. ای نوگل نا شکفته، برای من که تو را ندیده ام. اکنون جای خالی ات قابل لمس است. ایران یکی از بزرگ مردانش را از دست داد. به وجود گرامی ات افتخار می کنیم. مثل امید عباسی. و همه خوبانی که از خویشتن عبور کردند. چه در وجود پاکت بود تا ناگهان آنقدر بزرگ شدی که وطن داغدار تو شد. در کنار این اندوه غروری سترگ در قلب های ما آفریدی. آفرین پسر.

رحمان 7 0 پاسخ 1400/7/3 -20:44

از پرونده جورج فلويد شهيد چه خبر

ناشناس 4 1 پاسخ 1400/7/3 -19:10

اجر این جوان مرد را ضایع نکنید برای بده و بستان جان اش را به خطر نیانداخت.

مردم 5 3 پاسخ 1400/7/3 -18:56

نميدانم چرا هر اتفاق خوبی که توی این مملکت میوفته همیشه با مرگ وشهادت پیوند داره، نشد یکبار ما یک موفقیتی با شادی و دل خوش بدست بیاریم

Ss 1400/7/3 -21:14

مطمئن باش اگه این خدابیامرز جانش رو از دست نمیداد هیچوقت این قضیه رسانه ای نمیشد

منافق شناس 1400/7/3 -21:31

متاسفانه بدجوری این موضوع باعث ناراحتی منافقین شده است...در ضمن تو یکی حق نداری اسم خودت را مردم بزاری

محسن دیانی 0 6 پاسخ 1400/7/3 -18:51

اینکه ایثاراین جوان قابل تقدیروستایش است واینکه نام وی درزمرهٔ شهداثبت شودستودنیست اماسؤال بنده ازآقای رضائی اینست که آیاچنانچه این جوان فداکارهمشهری آقای رضائی نبودندبازهم برخوردوپی گیریشان همینطوربود؟ یافقط برای همشهری خودشان مصلحت نظام رادرنظرمیگیرند؟

خان خان 2 1 پاسخ 1400/7/3 -18:45

اقای محسن رضایی کار خوبی کردی که این اقا را شهید نام بردی...ولی ایثارگرانی که در جبهای جنگ بودن چرا پروندهای جانبازیشان درکمسیون بدوی گرو گرفته ای که حاضر به درصد برایشان نیستی حالا ۳۰سال از اون پروندها میگذرد....؟؟؟!!!!

حسین 6 1 پاسخ 1400/7/3 -18:14

کار بزرگی انجام داد ولی ایکاش برای خودش اتفاقی نمی افتاد روحش شاد و یادش گرامی

شهید ایران 2 1 پاسخ 1400/7/3 -17:12

احسنت علی برکت الله

عبدالله 6 6 پاسخ 1400/7/3 -16:50

همیشه در همه مدت انقلاب همه نظرهای حسن رضایی ابکی بوده است ، خوب حالا این جوان بنده خدا ایثار ورشادتی انجام داده که دهها نفر دیگر هم در طول تاریخ انجام داده اند اما قرار نیست بابی باز شود که ازاین پس هرکس کار مشابه ای کرد به عنوان شهید قلمداد شود وهزینه ای بر بودجه عمومی وبیت المال بار شود . اقا قبل از احساساتی شدن ونظریه صادر کردن کمی روی ان فکر کن جناب دکتر اقتصاد خوانده .

شهادت 14 4 پاسخ 1400/7/3 -16:33

ما ملت بدبخت همه شهیدیم

رستم 1400/7/3 -21:32

قیامت با همین دیدگاه کثیفت مشهور خواهی شد

حاج حمید 11 3 پاسخ 1400/7/3 -16:31

همه ما ایرانیان بیچاره رو نابود و افسرده و شهید هستیم

مرزبان 6 1 پاسخ 1400/7/3 -16:22

اگر‌ کشور‌ ما به گونه ای اداره میشد که به جای این مقامت اختلاصگر‌و بیسواد و فاسد ،امثال این نوجوان شجاع رشد کنند و مقامات آینده میشدند الان اوضاعمان این نبود ،کشور ما بزرگترین گنجینه نیروی انشانی است فقط حیف که نخبگان راس کار نیستند و در حال رفتن از کشورند

ایرانی 8 2 پاسخ 1400/7/3 -16:19

چرا قهرمانان ملی رو میخواهید مصادره کنید علی از نظر مردم شهید است نه تنها شهید بلکه قهدمان و پهلوان ولی خواهشا حکومتی اش نکنید مصادره نکنید

احمدی 13 0 پاسخ 1400/7/3 -15:45

مردانگی و مرد بودن یعنی مخصوص خودت بود جوان کاشکی زنده بودی و با عمر طولانی تسلیت میگم به پدرت و خانواده ات

م.س 15 1 پاسخ 1400/7/3 -15:32

در پیشگاه پروردگار یکتا کسیکه برای نجات دیگران جان خود را فدا میکند آنهم یک نوجوان پاک قطعاً شهید است و در پیشگاه الهی اجر شهید خواهد داشت. روحش شاد -- خداوند به پدر و مادرش صبر و اجر عنایت فرماید.

مفردی 24 2 پاسخ 1400/7/3 -15:27

آقای رضایی لطفا اسم همه ایرانی ها رو به عنوان شهید رد کنید ، ما با این سطح از استرس ،گرانی و نگرانی از آینده کم از مرده متحرک نداریم و بخاطر همه این زجرها همین الان با شهدا محشوریم.

طوطی 15 3 پاسخ 1400/7/3 -15:23

آقا محسن، این کارت پسندیده است و خداوند رحمتش کند. ولی بگو برای اقتصاد چه کردی

حسنی 1400/7/3 -19:02

عجله نکن ایشون قراره بره به خلیج فارس چندصد سرباز امریکایی را اسیر بگیره و با پول اونا اقتصاد را نجات بده .فعلا داره نرمش میکنه و بدنش را گرم میکنه تا بتونه امریکایی ها را دنبال کنه و اسیر بگیره.شما هم تا آن موقع دعا کن.

Ss 1400/7/3 -21:18

حسنی دهنت سرویس مردم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks