آشنایی با آکواریوم اصفهان با خرید بلیط هواپیما چارتر از آس چارتر

در این مقاله قصد داریم تا شما را با آکواریوم اصفهان آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

آشنایی با آکواریوم اصفهان با خرید بلیط هواپیما چارتر از آس چارتر

این اکواریوم به عنوان اولین و بزرگترین اکواریوم کشور شناخته می شود و در زمینی به وسعت 3500 متر مربع احداث شده است، در این مقاله از اس چارتر قصد داریم تا شما را با این اکواریوم اشنا کنیم همچنین می توانید بلیط چارتری اصفهان را از سایت اس چارتر تهیه نمایید ، با ما همراه باشید.

درباره آکواریوم اصفهان

اکواریوم اصفهان در منطقه جنگلی ناژوان واقع شده است و تونل اکواریوم اصفهان در ارتفاع منهای شش متر در زیر زمین بوستان جنگل ناژوان احداث شده است.در این تونل 33 اکواریوم زیر مجموعه قرار دارد.

در این مکان اکواریوم های بزرگ 5 الی 10 متری ، آکواریوم های لمسی و سیلندر آکواریوم و نیز یک تونل آکواریوم به طول ۳۵ متر و همچنین یک بخش عکس یادگاری ، فروشگاه هدایا و یک کافی شاپ قرار دارد که می توانید از تمامی این ها دیدن کنید.

آبزیانی که در اکواریوم اصفهان هستند چیزی حدود 6500 موجود زنده می باشد که از این بین 300 تا 350 گونه از ماهی های 5 قاره جهان قرار دارد ، جالب است بدانید 100 قطعه از این ابزیان جزو خطرناک ترین ، نادرترین و عجیب ترین گونه از ماهیان است.

چه چیزهایی در این مجموعه قرار دارد؟

یک اکواریوم با کانسپت امازون که ماهی های رودخانه امازون را دارد.

دو عدد اکواریوم تاچ پول یکی شامل ماهی کویی (کپور ژاپنی) ، و ستاره های دریایی

سه عدد سیلندر اکواریوم بزرگ با گنجایش 2500 لیتر

تونل اکواریوم با طول 35 متر و گنجایش 1.5 میلیون لیتر اب

ده عدد اکواریوم کوچک که دارای ماهی های خاص و گونه های نادر است

13 اکواریوم دیواری با طول 4 متر

6 نوع کوسه در تونل اکواریوم اصفهان

نام ماهی های آکواریوم اصفهان

از ماهی هایی که در این مجموعه نام دارد می توان به عقرب ماهی، گاو ماهی، تاس ماهی، دلقک ماهی، خروس ماهی و یا هشت‌پا، تمساح، اسب دریای، خرچنگ آبی و مارهای دریایی اشاره نمود ، همچنین جالب است بدانید هنگامی که در این مکان قدم می زنید می توانید انواع جانداران دریایی را بالای سر خودتان یا کنارتان ببینید که در حال تماشا کردن هستند ، این مجموعه که در اصفهان قرار دارد می تواند تجربه ای متفاوت برای کسانیکه خرید بلیط چارتری انجام داده اند باشد.

چه زمانی آکواریوم اصفهان به بهره رسید؟

این اکواریوم با مشارکت و همکاری شرکت اوشن اکواریوم ترکیه در سال 1397 بهمن ماه به بهره برداری رسید.همچنین این اکواریوم با حضور («مسعود سلطانی‌فر») معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور افتتاح شده است.

استودیو عکاسی

هنگامی که بلیط هواپیما چارتر اصفهان گرفته اید و به اصفهان سفر کرده اید ممکن است بخواهید عکس یادگاری با این مجموعه زیبا بگیرید که خوشبختانه این امکان برای شما فراهم اورده شما است و می توانید از کنار کافی شاپ عکس یادگاری بگیرید.

غذا دادن به ماهی

اگر دلتان می خواهد در این مجموعه بی نظیر به ماهی ها غذا بدهید کافی است قبل از ورود به اکواریوم غذای مخصوص ماهی را تهیه کنید و و در تونل، بخش آکواریوم‌های سرباز و حوضچه‌های مرجانی به ماهی ها غذا بدهید.

فروشگاه آکواریوم اصفهان

هنگامی که بازدید تان از اکواریوم تمام شد می توانید از فروشگاه واقع در این مجموعه برای دوستانتان یا خانواده سوغاتی تهیه کنید.از جمله وسایلی که می توان به ان اشاره نمود عروسک زیبا، ماهیان تاکسیدرمی، انواع پازل، ماگ و جاسوئیچی‌های ماهی‌شکل است. اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط چارتر در مشهد این امکان را به شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه بلیط خودتان را تهیه کنید.

امکانات این مجموعه چیست؟

از انجا که این اکواریوم در پارک ناژوان واقع شده است و در نوع خودش یک جاذبه گردشگری است امکاناتی چون پارکینگ، بوفه، تله سیژ، کافه، رستوران، نمازخانه دارد.

کواریوم اصفهان کجاست؟

آدرس : اصفهان، پارک ناژوان ، بلوار الفت ، آکواریوم اصفهان

همچنین در صورت نیاز و هماهنگی از قبل می توانید با شماره تلفن ۳۷۷۸۰۰۱۳

تماس حاصل کنید.

چه زمانی آکواریوم اصفهان باز است؟

این مجموعه همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب باز می باشد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها