واکنش مطهری به تحرکات جدید ترکیه و جمهوری آذربایجان


6 مهر 1400 - 10:51
6152c1315f4d5_2021-09-28_10-46
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در پیامی توئیتری به تحرکات جدید ترکیه در آذربایجان و حواشی ایجاد شده توسط جمهوری آذربایجان واکنش نشان داد.

اردشیر مطهری نماینده مردم سمنان در  صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

« ترکیه در توهم بازسازی امپراتوری عثمانی، مشغول ماجراجویی و بازی با آتش است؛ در این میان جمهوری آذربایجان خود را با این طناب پوسیده، به چاه وَیل مشکلات بزرگ می‌اندازد.»

وی در توئیت دیگری نوشت:

«فاصله پایتخت همسایه شمالی تا نقطه صفر مرزی ایران (چنانچه بخواهد از چارچوب دوستی خارج شود)، در تیررس قدرت توپخانه‌ای نیروهای نظامی ایران است!»

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در پیامی توئیتری به تحرکات جدید ترکیه در آذربایجان و حواشی ایجاد شده توسط جمهوری آذربایجان واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6152c1315f4d5_2021-09-28_10-46
6 مهر 1400 - 10:51

اردشیر مطهری نماینده مردم سمنان در  صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

« ترکیه در توهم بازسازی امپراتوری عثمانی، مشغول ماجراجویی و بازی با آتش است؛ در این میان جمهوری آذربایجان خود را با این طناب پوسیده، به چاه وَیل مشکلات بزرگ می‌اندازد.»

وی در توئیت دیگری نوشت:

«فاصله پایتخت همسایه شمالی تا نقطه صفر مرزی ایران (چنانچه بخواهد از چارچوب دوستی خارج شود)، در تیررس قدرت توپخانه‌ای نیروهای نظامی ایران است!»

منبع: ایسنا

66

نظرات 31
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سرداراذربایجان 1 2 پاسخ 1400/7/6 -17:30

در شمال کشور پرچم روسیه در جنوب پرچم چین حالا هر کشوری به خودش این اجازه را میده یک پرچم به گوشه کنار کشور عزیزمان الحاق کنن حالا از پی خراب کردیم شاهد چنین لحظاتی باشیم

به سربار وبی خاصیت های ضدمیهن 1400/7/6 -20:06

بله اگر امثال تو و رفقای بی خاصیت بزدلت الآن حاکم ایران بودید،همان حرف مفت شمامیشد. اماخوشبختانه بجای شمابی خاصیتان(که خداهرگزچنین مقامی به شمانخواهدداد)همینک دراین گام دوم پیشرفت ایران(ازهمین ۱۴۰۰) رئیس جمهور غیورو رئیس مجلس عاقل و امیران وسرداران قوی ونخبگان ودلسوزان ملی فرمان هدایت وپیشرفت ایران را به دست گرفته اند.چشمتان رابازکنیدطلوع ایران قوی راببینید.

نادر 5 3 پاسخ 1400/7/6 -16:45

آخه خاک بر سرت کنن که چیزی نشده داری از حمله نظامی حرف میزنی مگه ما تحت تیررس تسلیحات روسی و آمریکایی اونا نیستیم؟؟؟آخه چقدر نادانی تو

عادل 4 3 پاسخ 1400/7/6 -16:24

این سپاهی که ادعای دانشمندی میکرد که بقول خودش مخ بود کجاست انگاری خواب فرورفته یه کشور کوچک داره عربده میکشه براتون این پسرفتت را نشان بده نکنه مثل کرونا یاب شده

فریبرز 7 3 پاسخ 1400/7/6 -16:07

کاش وزیر امور خارجه با تجربه ای داشتیم ، ولی افسوس.... تمام این اتفاقات بعد از دیدار دو وزیر امور خارجه ما و آدربایجان در نیویورک اتفاق افتاد ، گویا امیر عبداللهیان هیچگونه توانایی مداخله ندارد.

ح 1400/7/6 -16:29

برو بابا کارشناس دو زاری. نمی فهمی حداقل سکوت کن. تمام این اتفاقات... جوری نوشته ای که گویی حل المسائل دیپلماسی هستی.

ناشناس 1400/7/6 -17:00

فریبرز بیسواد آمریکا واسرائیل میخواهن دور مرزهای ما ناامنی بشه وترکیه هم فکر امپراطوری عثمانیرو توسر داره حالا تو چی میگی خدایش هیچی نمیفهمی لااقل سکوت کن وبر اخبارو خوب بخون مردک خرفت

فرهاد 1400/7/6 -17:23

ناشناس چرت نگو بی عقل

سیدحسن حسینی 2 2 پاسخ 1400/7/6 -15:02

اتفاقا در این جور مسائلی که مستقیما با اقتصاد کشور ما بازی میکنند و شاهد حمایت ترکیه از این اقدامات هستیم باید امنیت ملی وارد بشه نه به چندتا محکومیت. بلکه اقدامات عملی و با شگردهای اطلاعاتی درست چنان دم ترکیه واذربایجان رو یه با قیچی کنند تا در مخیله اونا هم نگنجد بخان رانندگان مارو اذیت کنند با یه گروههای حرفه ای و کاربلد میشه درباکو کامیونای ترکا رو اذیت کرد تا خودشون بجون هم بیافتن لازم نیست برای پراندن مگس توپ وتانک اورد عزیزم

ناشنلس 4 3 پاسخ 1400/7/6 -14:53

ی لحظه فکر کردن علی مطهری چیزی گفته تعجبم کردم راستی در این مسئله زیبا کلام چیزی نگفته؟ رفیق دوست کجاست؟ سلبریتی ها کجان؟ آنتالیا بخطر میفته؟

یک کارشناس تاریخ 3 5 پاسخ 1400/7/6 -14:08

اردوغان بداند که الحاق آذربایجان ایرات عزیز را به خاک ترکیه به گور خواهد برد لباسی هم که اخیرا ا ز پادشاه عثمانی بر تن کرده بود ماند پالان خر برای او گشاد است آذری های عزیز هوشیار باشند هر چند دولت مقتدری مانند قدیم نداریم ولی مردم آذربایجان غیورند و آگاه

محمد 5 2 پاسخ 1400/7/6 -14:00

کشور ما یک زمانی انقدر قدرت و اعتبار داشت که هیچ کشوری جرات بی احترامی به ما را نداشت، چرا الان باید شاهد این بی حرمتی ها باشیم؟!!

حامد 1400/7/6 -16:29

از رنگ بنفش بپرس

فرهاد 1400/7/6 -17:24

حامد بنفش بی تقصیره

ب فرهاد ببخاصیت 1400/7/6 -21:58

امثال تو بارنگ بنفش وسبز. کشوروویران کردید ببند اون زیپو

مقدس 3 3 پاسخ 1400/7/6 -13:42

بزرگوار قائده را حضرتعالی بهتر میدانید در یک کشور متخاصم بایستی سفیر مقتدر و کارکشته منصوب گردد نه این سفیر بی کفایت ( البته دولت ذلیل قبلی از روی عمد در این اواخر برای به چالش کشیدن دولت بعدی دست به انتصاب‌های بی خردانه زیاد زده ) ، نکته بعدی اینکه بیشتر مشکلات مربوط به اطاق‌های بازرگانی هست که با دادن کد به طرفهای مقابل و همدستی با آنها برای باج خواهی از ایران اینچنین اینها را پر رو کرده اند که حتی الهام قمارباز شغال صفت نمک نشناس هم خودش رسما به گرفتن عوارض تردد کامیونها از جاده های ارمنستان می‌کند ، سالهاست این جمهوری پوسیده دست چندمی آذربایجان در امر ترانزیت کالای ایرانی به روسیه برای کامیونهای ایرانی حامل بار مزاحمت های فراوانی مینماید از پنچر کردن عمدی کامیونها تا دزدی از بار و گرفتن رشوه ( اطاق‌های بازرگانی در اختیار یه مشت زالو صفت که در همه زمینه ها خود را همه کاره و صاحب نظر میدانند و مدعی هستند ) لیکن فقط و فقط به فکر چپاول ارز کشور و سرمایه گذاری در ترکیه و اروپا میباشند ،

ساچو 4 2 پاسخ 1400/7/6 -13:33

در شمال وغرب کشور(آذربایجانو........وغرب : عراق) ترکیه افکار شیطانی دارد'.در جنوب وشرق کشور( خوزستان، سرتاسر حاشیه خلیج فارس،سیستان و خراسان)قطر و سعودی و بازهم ترکیه و پاکستان همینطور افکار شیطانی دارند.مردان سیاسی ایران طرحی نو دراندازید.برای ایران این شیاطین خوابهایی دیده اند. از خواب خرگوشی بلند شوید.

آ 3 5 پاسخ 1400/7/6 -13:24

الهام‌خانم‌دوپینگی،اینجا‌ایرانه‌‌نه‌ایروان.

حسین 5 5 پاسخ 1400/7/6 -13:12

چرا این کار را بکنیم ما که قدرت داریم باروسیه کناربیاید و عهد نامه ترکمنچای باطل اعلام کنید

فاث 1400/7/6 -13:27

دزززززززززززززززززززززززززززز

سعید 1400/7/6 -13:33

اگه توانستیم از عهدنامه ننگین برجام که توسط اصلاح طلبان امضا شد بیرون اییم از عهئنامه ترکمنچایی هم میشه بیرون اومد .... مشکل اینه یکسری ادم احمق مثل قاجار و اصلاح طلب با دشمن عهدنامه هایی رو طوری امضا میکنند که دیگه راه برون رفتی از ان نیست .

ناشناس 1400/7/6 -17:03

اصلاح طلبا=فرصت طلبا =افساد طلبا=نیرنگ طلبا=ووووووو

ali 5 3 پاسخ 1400/7/6 -12:51

استاد اعظم ... کویت هم باندازه استان تهران هم نمیشه و بعد حمله صدام حسین دیدیم که چه دوستان گردن کلفتی پشتت بودند . کشور آذربایجان برعکس کشور ما ایران دوستان و متحدان بسیار قوی و رو راستی داره

محسن 13 3 پاسخ 1400/7/6 -11:47

پیشنهاد میگردد طی طرحی در سازمان ملل خواسته شود طرح الحاق به سرزمین مادری در آذربایجان به رای گذاشته شود اگر ادعای دمکراسی صحیح میباشد

ناشنلس 1400/7/6 -14:55

شمشیری که بدموقع از غلافش دربیاد جون صاحبشو میگیره

ناشناس 10 6 پاسخ 1400/7/6 -11:39

تهدید جواب خوبی است ولی چرا ما نمی توانیم با همسایگان رابطه سازنده داشته باشیم بهتر نیست تنش زدایی کنیم اگر هوشمندانه عمل میکردیم عملإ یکی از همسایگان را از دست نمی دادیم ایران عملأآذربایجان را به ترکیه رساند و روسیه را به هر دو کشور مسلط کرد چون از جامعه جهانی دور شده وکسی با ایران همکاری نمی کند در آینده با توجه به هم مرز شدن آذربایجان با ترکیه وخلع قدرت ایران که در خلیج فارس تعریف شده شاهد قدرت گرفتن ر وز افرون هر دو کشور ترک زبان خواهیم بود وتهدید هم کارساز نیست

محمد 1400/7/6 -12:23

چی میگی واسه خودت ؟ خلا قدرت ؟

ا 9 7 پاسخ 1400/7/6 -11:38

دیگه‌همه‌شاخ‌شدن‌‌وقتشه‌‌ی‌اتش‌بازی‌با‌گنده‌لاتشون.

یاغچی ابادی 12 9 پاسخ 1400/7/6 -11:28

احسنت دلاور پاسخ باید قاطع و دندان شکن باشد نه مانند پاسخ امام جمعه محترم اردبیل که دشمن را پر رو تر کند!!!!ما برای کشور بی مقداری مانند آذر بایجان به توپخانه سنگین وموشک هم نیاز نداریم،از همین کنار مرز خودمون میتونیم با خمپاره های ۱۲۰وکوتیوشا دخل باکورا بیاریم به طوری که یه سوراخ موش برای الهام بانو ودارو دسته خبیثش با میلیاردها دلار یافت نشود،به قول فردوسی بزرگ اگر سربه‌سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم،بایدبه این روبهان بفهمانیم که ایران کنام پلنگان و شیران است وجایی برای کفتاران وشغالان نیست

امین 12 10 پاسخ 1400/7/6 -11:10

بهترین جواب اردوغان و علی اوف جوگیر شدن واقعا" فکر کردن ایران سوریه و افغانستانه!!

حسین اسلامی 11 9 پاسخ 1400/7/6 -11:03

ب این میگن واکنش آفرین

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks