صعود نرخ ارز ترمز ریزش قیمت خودرو را کشید

افزایش نرخ ارز در ۲۴ ساعت گذشته ترمز ریزش قیمت ها در بازار خودرو را کشید به طوری که قیمت اکثر خودروها از روز گذشته تا امروز ثابت بوده است.

صعود نرخ ارز ترمز ریزش قیمت خودرو را کشید

روند نرخ ارز از ابتدای امروز تاکنون افزایشی بوده است و این امر منجر به توقف ریزش قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته شده است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از روز گذشته تا امروز بر روی ۱۵۲ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۱ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۱۳۷ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۲ این خودرو نیز از روز گذشته تا امروز بر روی ۱۳۱ میلیون تومان ثابت بوده است.

خودروهای پژو موجود در بازار نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان بودند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از روز گذشته تا امروز بر روی ۲۳۰ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۲۴۰ میلیون تومان ثابت بوده است و پژو پارس ساده مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت بر روی ۲۵۵ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۲۷۵ میلیون تومان ثابت بوده است.

خودروهای تیبا نیز در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان بودند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ در این مدت بر روی ۱۵۶ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۱۵۰ میلیون تومان ثابت بوده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

صعود نرخ ارز ترمز ریزش قیمت خودرو را کشید

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • علم
    0

    آقاي رييسي دقيقا كجايي؟ دلار نزدي به ٣٠ تومن شد. دقيقا كجايي. صد رحمت به روحاني.

  • بنده خدا
    0

    اگر این آخوندا گذاشتن ماشین خارجی وارد بشه ویا ماشینا داخلی ارزون شدن بمن بگین سگگگگ فقط شعار توخالییی

  • غریبه
    0

    ترمز و کلاچ و فرمون خودرو همه با رشوه در دست خودرو سازان است هر وقت منفعت در گاز دادن بود گاز داده .. هر وقت منفعت در ترمز گرفتن بود ترمز گرفته و از هر مانع نیز با دست و دل بازی عبور میکنند

  • اسما
    0

    اینقد گرونی بیا قربان دیروز موز بود بیست هفت امروز شده چهل از گشنگی میمیریم

  • نسرین
    0

    بااین شرایط امیدی در بازار خودرونیست

  • نسرین
    0

    بااین شرایط امیدی در بازار خودرونیست کلا ارزانی را نخواهیم دید؟

  • نسرین
    0

    بااین شرایط امیدی در بازار خودرونیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها