دادستان مرکز فارس خبر داد:

تجاوز 3 مرد به زنان

در پرونده 3 متهم در شیراز تجاوز به 6 زن تایید شد.

تجاوز 3 مرد به زنان

دادستان عمومی و انقلاب شیراز ، از دستگیری ۳ متهم به آزار و اذیت با تلاش و پیگیری مستمر قضایی و تلاش شبانه روزی ضابطین خبر داد.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه سه متهم بازداشت شده به اتهام آزار و اذیت ۶ شاکی دارند، گفت: دستورات مقتضی در خصوص رسیدگی خارج از نوبت به پرونده و تکمیل تحقیقات صادر شده است.

او با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شده که انگیزه متهمان سرقت بوده است، افزود: در ادامه بزه سرقت، متهمین اقدام به آزار و اذیت شکات کرده‌اند که پس از دستگیری این افراد در راستای تکمیل تحقیقات پرونده در اختیار بازپرس ویژه در دادسرای شیراز قرار گرفته‌اند.

دادستان شیراز همچنین با غیرکارشناسی خواندن اظهار نظرات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص این موضوع، خاطرنشان کرد: اقدامات بعدی دستگاه قضایی در خصوص این پرونده مطابق دستورالعمل اطلاع رسانی قوه قضائیه و در موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان مرکز فارس تاکید کرد: مردم نسبت به جوسازی افراد غیرمسئول در فضای مجازی هوشیار باشند و اخبار را از منابع رسمی و موثق دنبال کنند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اگرقانونی باشدبایدگوش آنهارابریدتادرسهبرتی شودبرای شیطانصفتا

  • منصف
    0

    در حال حاضر موثق تر و مطمئن تر از فضای مجازی هیچ فضای دیگری وجود ندارد جناب دادنستان.

  • عادل
    0

    کسی که این جنایت میکنه پارتی داره ۲ماه دیگه ازاد میشه خاطرمان جمع جنایتکار دوزد گلاه بردار قانون هزار را ه برای نجاتش گذاشته مخصوصا برای گلاه بردار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها