ارزیابی تجهیزات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با توجه به تغییر فصل

شهردار تهران با حضور در سازمان مدیریت پسماند در جریان آخرین وضعیت تجهیزات فصلی و اورهال شده این سازمان قرار گرفت.

ارزیابی تجهیزات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با توجه به تغییر فصل

علیرضا زاکانی پس از مراسم گرامیداشت روز آتش نشان با حضور در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تجهیزات جدید این سازمان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت تجهیزات به ویژه تجهیزات زمستانی این سازمان قرار گرفت.

با توجه به شروع فصول سرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزاری مانور عملیات برف‌روبی و اختصاص ماشین آلات تخصصی را دستور کار خود قرار داده است.

در سالیان گذشته مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران بخشی از ماشین‌آلات مورد نیاز با امورات برف روبی را از طریق پیمانکاران بخش خصوصی تامین می‌کردند و این امر هزینه‌های زیادی در حوزه تخصیص ماشین‌آلات تخصصی بر مدیریت شهری تحمیل می‌کرد بر همین اساس به منظور کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات مناسب و به موقع به شهروندان کلانشهر تهران این سازمان اقدام به خرید، نوسازی و اورهال کردن ماشین آلات کرده است.

با توجه به تدابیر زیست محیطی شهرداری تهران در انجام امورات لایروبی و رسوب برداری شبکه فاضلاب شهری این سازمان به خریداری مکنده قوی شهری وکیوم های لجن کش کامیون و کامیونتی و واترجت قوی شهری اقدام کرده است.

شهردار تهران در این مراسم از ۲۹۷ دستگاه از ماشین آلات تخصصی جدید برف روبی و ۱۹ دستگاه از ماشین آلات تخصصی لایروب سازمان مدیریت پسماند بازدید کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها