معروف‌ ترین گاو دنیا، وارد گینس شد

مشهورترین گاو بنگلادشی در کتاب رکوردهای گینس ثبت می‌شود، گاو کوتوله بنگلادشی دو هفته پس از مرگ ناگهانی‌اش در دو سالگی به عنوان کوتاه‌ ترین گاو وارد کتاب رکوردهای گینس می‌شود.

معروف‌ ترین گاو دنیا، وارد گینس شد

صاحب این گاو "کازی محمد ابوسفیان" مالک شرکت تولیدات کشاورزی گفت: فیلم‌های زیادی را براساس همان استانداردهایی که گینس از ما خواسته بود برای آنها ارسال کردیم. همچنین گزارش‌هایی از شرایط زندگی رانی را که نشان میدهد به طور طبیعی مرده است.

اخیرا کتاب رکوردهای گینس از طریق سایت‌های خود عنوان کرده که رانی کوتاه ترین گاو در جهان است و با اختلاف از گاو هندی به نام مانیکیام که ۶۱ سانتیمتر ارتفاع داشت کوتاه‌تر است.

ارتفاع رانی ۵۱ سانتی‌متر و طولش ۶۶ سانتی‌متر بوده‌است. انتشار عکس‌های این گاو در فضای مجازی سروصدای زیادی در جولای گذشته به پا کرده بود.

معروف‌ترین گاو دنیا، وارد گینس شد

با وجود منع رفت و آمد به دلیل شیوع ویروس کرونا، هزاران بنگالی به مزرعه ای که رانی در حومه دکا زندگی می‌کرده و به سختی قدش از قد خروس بیشتر می شده هجوم آوردند. مرگ این گاو به دلیل مشکلات دستگاه گوارش و به دلیل قد کوتاه آن رخ داده بود.

معروف‌ترین گاو دنیا، وارد گینس شد

صاحب این گاو "کازی محمد ابوسفیان" مالک شرکت تولیدات کشاورزی گفت: فیلم‌های زیادی را براساس همان استانداردهایی که گینس از ما خواسته بود برای آنها ارسال کردیم، هم‌چنین گزارش‌هایی از شرایط زندگی رانی را که نشان می‌دهد به طور طبیعی مرده است، برای کارشناسان گینس ارسال کردیم. کارشناسان گینس درحقیقت می‌خواستند مطمئن شوند که این گاو به وسیله آمپول‌های هورمونی کوتوله نشده باشد برای همین تمام شرایط جسمانی این گاو را برای رفع هرگونه شک و گمان فرستادیم. درحال حاضر با دو احساس درگیر هستیم؛ از طرفی خوشحالیم که نام رانی در کتاب گینس ثبت شد و مورد توجه قرار گرفت از طرفی به خاطر مرگ آن بسیار ناراحت هستیم.

معروف‌ترین گاو دنیا، وارد گینس شد

معروف‌ترین گاو دنیا، وارد گینس شد

معروف‌ترین گاو دنیا، وارد گینس شد

منبع: تابناک باتو

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمدایمان
    0

    بچه ها یه داستان منم بگم شاید حال کنید البته واقعیه ها قبلا کبوتر داشتم دوتا بعد اینا رفتن بالای ابگرمکن لونه کردن ابگرمکن قدیمی به شدت گرم بود یعنی حرارت میداد از خروجی بالا که همون هواکش میشد این دوتا همونجا لونه کردن بعد تخم گذاشتن تخمی که توی 21روز قرار بود بازشه 14 روزه باز شد جوجش یکیش مرد یکیش بزرگ شد حالا جالب اینه اصلا یه عجیب غریب بود تا دوسالگی داشتمش یعنی سن2سالگیش به جرات میگم اندازه گنجشک بود گندم میخورد و عجیب تر پرواز میکرد یعنی اگرمیدید باور نمیکردید کبوتره همه فکر میکردن مرغ عشقه داره پرواز میکنه یه شب گربه لب بوم ک بود خوردش چون هم پروازش عادی نبود هم چشماش خوب نمیدید و پرهاش هم یکی داشت یکی نداشت دور گردنش هم کلا خالی بود مشکل ژنتیکی داشت اون زمان ک داشتمش یه مرد غریبه میگفت ازت2میلیون میخرمش پول پدر مادرش هردو باهم 10هزار بود میگفت میخوام برای باغ وحش گفتم ببین 100 میلیونم نمیدم متاسفانه اون زمان یعنی10سال.پیش. دقیق یادم نیست... نه تلفن داشتم ن دوربین خیلی دلم میخواست یه عکس بهتون نشون میدادم از این گاوه خیلی قشنگتر بود اسمش هم پودی بود

    نظرات شما -
    • مسعود
      0

      همسایه ما یه کلاغ داشت که کناردست همسایمون معتادشده بود.کلاغ بدبخت آخرش شدآشغال جمع کن وبعدهم کارتن خواب شدآخرهم تویه زمستون سردکنارخیابون اوردوزکردومرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها