فروشگاه فیلی، مرکز خرید روغن گیاهی اصل

فروشگاه فیلی متعهد شده است محصولاتی با کیفیت را با بسته‌بندی بسیار شکیل و زیبا به دست شما برساند و همواره در راس اهداف خود رضایت و خرسندی مشتریان را اولویت قرار داده است.

فروشگاه فیلی، مرکز خرید روغن گیاهی اصل

روغن گیاهی اصل را از کجا خریداری نماییم؟

امروزه با توجه به مشغله کاری زیاد و خیابان‌های شلوغ شهر، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که خریدهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند. این موضوع باعث رشد چشمگیر فروشگاه‌های اینترنتی در چند سال اخیر در کشور شده است. فروشگاه فیلی هم از این قاعده مستثنی نبوده، عمده فعالیت این فروشگاه معتبر در زمینه ارائه روغن‌های گیاهی است. در فروشگاه فیلی شما همان چیزی را که در تصویر می‌بینید تحویل خواهید گرفت و این موضوع می‌تواند یکی از مزیت‌های فروشگاه فیلی باشد.

این فروشگاه در راستای خدمت‌رسانی به مشتریان خود در کنار روغن‌های گیاهی محصولات دیگری از جمله دمنوش‌های گیاهی، چاشنی و ادویه‌های گیاهی، دانه‌های گیاهی، آجیل و خشکبار، انواع حبوبات، نوشیدنی و.... را عرضه می‌کند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات و قیمت مناسب آن‌ها را خریداری کنید.


انواع روغن گیاهی و طبیعی فروشگاه فیلی
در این فروشگاه اینترنتی بیش از ۱۰۰ روغن‌های گیاهی عرضه شده است که همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این روغن‌ها علاوه بر کیفیت بالا با بسته‌بندی بسیار زیبا و قیمت مناسب و اقتصادی در این فروشگاه عرضه شده‌اند. از این رو می‌توانید خرید روغن گیاهی را با اطمینان انجام دهید.

· روغن‌های خوراکی فیلی
روغن کنجد، روغن زیتون

· روغن‌های مخصوص زیبایی(مراقبت از پوست، مو و ماساژ)
روغن آرگان، روغن آلوئه‌ورا، روغن آووکادو، روغن اسطوخودوس، روغن بابونه، روغن بادام شیرین، روغن بنفشه، روغن پودر نارگیل، روغن سیاهدانه، روغن درخت چای، روغن جوجوبا، روغن خراطین، روغن شاهدانه، روغن کرچک، روغن گل سرخ، روغن گردو، روغن نعنا، روغن گلیسرین، روغن هویج، روغن هسته انگور، روغن هسته انار، روغن ماکادمیا، روغن جوانه گندم، روغن رزماری، روغن فندق، روغن هویج، روغن رازیانه، روغن کتان

پرطرفدارترین روغن‌های گیاهی فیلی
· روغن کنجد فیلی
این روغن به عنوان منبع مهم اسیدهای چرب و اسید آمینه شناخته شده است. در ساختار روغن کنجد 20 درصد پروتئین و 50 درصد چربی وجود دارد.

· روغن آرگان فیلی
این روغن به دلیل خواص درمانی بالایی که دارد به نام طلای مایع شهرت یافته است. تنها دلیل آن هم می‌تواند وجود ویتامین A، C، E، امگا6، امگا9، آنتی اکسیدان‌ها و... باشد.

· روغن زیتون
خاصیت بالای روغن زیتون باعث شده تا هم به صورت خوراکی و هم به صورت درمانی و موضعی از آن استفاده کنند. از این روغن برای درمان بیماری‌های مزمن و مشکلات قلبی استفاده بسیاری می‌شود.

· روغن آووکادو فیلی
یکی از بهترین میوه‌های شناخته شده که سرشار از ویتامینA، ویتامین E، اسیدهای چرب و.. است که برای سلامتی بدن خواص جادویی و معجزه‌گری دارد.

· روغن آلوئه‌ورا
یکی از روغن‌های پرخاصیت برای درمان بیماری‌های پوستی و مراقبت از پوست و مو است. خواص بالای این روغن باعث شده تا مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.

نحوه تشخیص روغن گیاهی اصل
راه‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا روغن گیاهی اصل را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید:

1. از طریق رنگ روغن: بسیاری از روغن‌ها چون روغن زیتون درجه یک، رنگ زرد متمایل به سبز دارد و بسیار شفاف است. این میزان شفافیت نشان‌دهنده کیفیت بالای روغن و اصل بودن آن است.

2. از طریق عطر و بو: بسیاری از روغن‌ها چون روغن کنجد، روغن فندق، روغن بادام شیرین و... دارای عطر و بوی خاصی هستند. به همین دلیل در زمان خرید وقتی درب بطری را باز می‌کنید باید عطر و بوی آن به مشام برسد. اگر هیچ عطر و بویی نداشت بدانید که این روغن افزودنی دارد و نمونه نقلبی آن است.

3. برند تولید کننده: همیشه بهتر است از یک برند خوب و با کیفیت و یک فروشگاه قابل‌اعتماد خرید کنید. خرید از برندهای متفرقه می‌تواند ریسک تقلبی بودن روغن مورد نظر را افزایش دهد.

4. تست چشایی: در این روش باید خیلی حرفه‌ای و خبره باشید تا بتوانید با چشیدن آن تشخیص دهید که آیا این روغن گیاهی اصل است یا تقلبی. در خرید روغن زیتون، روغن کنجد و... که خوراکی هستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

5. قیمت روغن گیاهی: روغن‌های گیاهی به دلیل روش استخراج و خواص درمانی و خوراکی که دارند، قیمت بسیار بالایی خواهند داشت. اگر در فروشگاهی دیدید که روغن کنجد را با نصف قیمت می‌فروشند باید به اصل بودن آن شک کنید. چون روغن کنجد قیمت بسیار بالایی دارد و اگر اصل باشد به هیچ عنوان به بهای کمی فروخته نمی‌شود.

فواید روغن گیاهی
روغن‌های گیاهی خواص درمانی و خوراکی بسیاری بالایی دارند. در ساختار این روغن‌ها موادی وجود دارد که می‌تواند به سلامت بدن، سلامت سیستم قلبی و عروقی، سلامت دستگاه گوارش، رشد سلول‌های بدن و بهبود عملکرد بدن کمک بسیاری کند. وجود اسیدهای چرب امگا3، امگا6، ویتامین‌ها، آلفا لینولئیک و... حاکی از خواص درمانی بالای این روغن‌های گیاهی هستند.

این روغن‌های گیاهی با وجود فواید و مزایایی که برای سلامتی بدن دارند، در بسیاری از موارد می‌توانند مضر باشند. بهتر است در مصرف آن‌ها زیاده روی نکنید. حتما قبل از استفاده از آن‌ها تست حساسیت را انجام دهید تا به مشخص شود که به روغن آلرژی ندارید.

خرید روغن گیاهی اصل از فروشگاه فیلی
برای خرید روغن‌های گیاهی اصل می‌توانید به فروشگاه فیلی مراجعه کنید. در این فروشگاه روغن‌های گیاهی در بسته‌بندی‌های مختلف عرضه شده است، اما فروش روغن‌های گیاهی تنها محدود به این حجم نخواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت فروش عمده روغن‌های گیاهی از مزایای آن بهره‌مند شوید. فروشگاه فیلی در این بخش روغن‌های گیاهی را در حجم بیشتر با قیمت مناسب‌ترین عرضه می‌کند.

برای ارتباط با فروشگاه فیلی می‌توانید از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10:00 الی 17:00 از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

· وب سایت فروشگاه فیلی: WWW.Phili.ir

· شماره تلفن: 02128421916

· واتس آپ: 09021916902

· ایمیل: info@phili.ir

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها