خواستگار خوش اشتها، خانه پدرزن را خالی کرد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزلی خبر داد که به بهانه خواستگاری از شاکی همه اموال وی را سرقت کرده بود.

خواستگار خوش اشتها، خانه پدرزن را خالی کرد

سرهنگ کارآگاه مجیدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت پرونده ای با موضوع سرقت از منزل توسط خواستگار خانم جوانی، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شاکی در پی‌جویی‌های پلیسی عنوان کرد که بیست و یکم خرداد ماه به خارج از کشور سفر کرده و سیزدهم تیر ماه در پی تماس مدیر ساختمان محل سکونتش متوجه شده است فردی که چندی پیش به بهانه ازدواج با او آشنا شده به همراه چند کارگر و کامیون حمل اثاثیه به منزل وی مراجعه کرده و کلیه اسباب و اثاثیه را به همراه طلا و جواهرات و غیره جمعاً به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال را برده و علی رغم مداخله اهالی و حضور چند نفر از بستگان مالباخته، متهم مدعی شده است که مالباخته همسر موقت ایشان است و اموال متعلق به خودش بوده و در نهایت کلیه اموال مالباخته را جابجا کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی، تصویری از متهم به همراه مشخصات خودروی کامیون به دست آمد، ابراز داشت: با شناسایی راننده کامیون و هویت واقعی متهم، مشخص شد متهم کلیه اموال مالباخته را به ساختمانی نوساز و بدون سکنه در فاز 8 شهرستان پردیس انتقال داده است.

وی تصریح کرد: پس از همگاهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و در بررسی های بیشتر اموال سرقتی کشف و در اختیار مالباخته قرار گرفت.

سرهنگ مجیدی خاطر نشان کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. 

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها